Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szándékosan visszataszító reklámok

Ha egy reklámfelületet nem tud értékesíteni a gazdája, akkor igyekszik bebizonyítani a lehetséges hirdetőknek, hogy az a felület bizony szem előtt van, és igenis érdemes ott reklámot elhelyezni. A legtöbben azonban megmaradnak a schmittpálian egyszerű megoldásoknál, és megelégszenek egy "Ez a reklámfelület eladó" vagy az "Ez az Ön hirdetésének helye" feliratokkal. Sok köztéri reklámcég egyszerűen valami egyszínű papírral felülplakátozza a régieket, hogy legalább annyi látsszon, hogy itt épp kiadó a felület. Ennél egy csöppet izgalmasabb módot választott a holland Interbest Outdoor ügynökség a figyelemfelkeltésre, és olyan viszzataszító képeket helyezett ki a plakáthelyeire, amelyeket senki nem néz szívesen.

Szőrös, kövér férfi és egy szintén nem túl előnyös női test mellett egy orrtúró fickó borzolja a kedélyeket, és irányítja a figyelmet a hirdetési felületekre. Nyilván nem ezért fog ott valaki hirdetni, de azt az üzenetet, hogy az adott helyeken igenis észreveszik az emberek a reklámüzenetet, ügyesen vitte át a kapmány. Nekem annyira tetszik az ötlet, hogy nemsokára itt az addicton is megcsinálom ezt a kampányt, és addig fogom mutogatni mondjuk Benkő Dániel és Edit asszony smárolós fotóját, amíg valaki meg nem törik, és meg nem veszi a felületeket!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr542112994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2010.06.27. 15:46:20

Törvénybe kell foglalni hogy csak a szép emberek lehetnek a reklámokban. Böff.

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.06.27. 16:17:06

winklerék kevésbé undorítóak a júpíszi reklámokban?

maki007 2010.06.27. 16:38:30

nem. sajnos winklerék a nagy magyar átlag reprezentánsai.
a fenti óriásplakátok kitűnőek lennének az egészséges életmód reklámozására: több sport, kevesebb szalonna, olcsóbb TB.
re: endike. Attól, hogy valaki nem szép, még lehet egészséges.

NIN|JA (törölt) 2010.06.27. 16:47:38

Grafikus szemmel nekem sokkal visszataszitobb a proszto onreklam, feher alapon piros betukkel, es egy mobilszammal ellatva.

Engem ez pelda arra osztonozne, hogy naluk vegyek feluletet, mert sajat magukat is jol eladjak.
Nekem bejon, ez a fajta cinizmus.

Coyote82 2010.06.27. 18:31:41

mér egy ilyen pocakos, szőrös férfitest olyan gusztustalan???

akkor szíjjátok ki a hónaljam.

dildi86 2011.01.06. 16:39:16

Ötletes így reklámozni a reklámhelyet, minden bizonnyal felhívja magára a figyelmet, persze valószínűleg sok embert zavar, hogy ilyen képeket rakott ki a reklámügynökség de így még inkább hatásosabb. Amúgy szerintem nem sokkal visszataszítóbb ez sem annál mint amikor számtalan más idétlen plakáttal próbálják a figyelmünket bizonyos termékekre illetve szolgáltatásokra felhívni.
Mivel nap mind nap számtalan reklámmal találkozunk a megszokott, úgymond szép reklámok, már annyira környezetünk részévé váltak, hogy észre se vesszük őket, esetleg csak egy nagyon kis részét. Éppen ezért hatékonyabb ez a reklám mert nem semleges az emberek nagy részének, a visszataszító képekre jobban felfigyelnek az emberek és amit látnak az jobban az emlékezetükben is marad.
Nekem nagyon tetszik a hozzá csatolt jelmondat is...minél hamarabb reklámozol itt, annál jobb, ezzel is provokálja az embereket, kihangsúlyozza a megoldást a plakáttal kapcsolatban felmerülő problémáikra.

MissSzeszely 2011.01.06. 19:20:46

Két megközelítés:
1. a hirdetőpanók mellett elhaladó autósok/gyalogosok szemponjta:
az arrajárók figyelmét megragadja az a szokatlan rondaság, amit a reklámügynökség kihelyezett, ezért megjegyzi a panó helyét is ... melyik utca melyik kereszteződése. Amikor máskor elhalad mellette, ismét figyelni fogja, hogy VALAKI KIBÉRELTE MÁR...?! És ez nagyon jó!

2. hirdetni szándékozó cég szempontja:
érdemes átgondolnia a cégnek, hogy az emberek asszociálni fogják-e a későbbiekben a már lecserélt, régi, undorító képeket az új hirdetővel... éppen azért, mert az túlságosan emlékezetesre "sikerült"... ? Valószínűleg egy múzeumi kiállítás népszerűsítésére nem ajánlanám a felületet, egyébként szinte minden más esetben működőképes.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása