Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy kell bevonni a fogyasztókat a tesztelésbe és hogy lehet őket rávenni, hogy új dolgokat is kipróbáljanak? Kössük össze a kellemest a hasznossal, és jutalmazzuk meg őket az együttlétekért. Ha mindezt ráadásul munkaként állítjuk be, kész a jó kapmányötlet. Hiszen mi is lehetne vonzóbb meló, mint a Durex tesztelőjének lenni, és munka címén a különféle óvszereket vagy örömszerző kenceficéket és segédeszközöket próbálgatni. Épp ezt csinálja most a Durex és egy promóció keretében tesztelésre hívja a fogyasztókat, akik "fizetségképpen" a webshopban levásárolható pontokat kapnak és egy romantikus hétvégét is nyerhetnek a teszteléssel.
A dolog egyetlen szépséghibája, hogy iszonyatosan hasonlít a tavalyi év és az utóbbi idők legsikeresebb és szinte az összes létező kreatív díjat besöprő nemzetközi kampányára, amelyett a queenslandi turisztikai hivatal szervezett az ország népszerűsítésére. A The best job in the world kapányban egy álomállást hirdettek meg, amelynek ellátója gyakorlatilag az édes semmittevés közepette kapott álomfizetést, a feladatai közé olyan "megpróbáltatások" tartoztak csak, mint a teknősök etetése az óceánban, a medence vízhőmérsékletének ellenőrzése, séta a tengerparton és koktélszürcsölés a pálmafák alatt. Nekem ennek fényében egy kicsit azért necces ez az ötlet, ami önmagában ugyan nem lenne rossz, de nekem túl közel van a nemzetközi példához. Véletlen egybeesés? Szerencsétlen egyezés? egészen más tészta? Ti mit gondoltok?
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.