Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Vetkőztesd és rángasd a modellt!

Az elég különös nevű Kokokaka ügynökség éppen most zsebelte be a Wrangler Blue Bell fantázianevű termékvonalához készített, egyszerűen zseniális, interaktív mikroszájtjáért Cannes-ban a Cyber kategória aranyát. A szóban forgó oldal, amelyen az ízlések és pofonok mottó jegyében Madonna egykori pasiját (a most a 47 éves, de vele szemben még mindig iszonyatosan jól kinéző szupermodellt) Tony Wardot dobálhatjuk a földre vagy vetkőztethetjük félmeztelenre. Az első tavaszi-nyári verzió már nem elérhető (egy kis ízelítő itt megkukucskálható, amúgy már csak a zene miatt is megéri) a helyén ugyanis az új, öszi-téli kollekcióhoz készült felvételek láthatóak. Ezeken mit ad isten, megint csak Tony Wardot piszkálhatjuk, és hogy-hogy most is a padlón hempergethetjük, és ki-be cipzározhatjuk illetve gombolhatjuk a ruháit. Szerintem még mindig szuper az oldal, még ha ezúttal kevésbé újszerű is.  via: adland

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr902131982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.07.08. 11:05:40

hát nekem ebből csak annyi jön át, hogy a sötét latyakban egy pasi rohan farmerban.
interaktív interaktív, de elad ez valamit? vagy bemutatja a modelleket?
a 4.után ráuntam...

Háta Más · http://www.artcharacter.hu 2010.07.08. 12:12:14

az oldalt nem néztem végig, de a zenére teljesen rákattantam.

maydayray 2010.07.08. 15:56:46

hol a pár női mell??

Largo Le Grand 2010.07.08. 16:43:56

Ez kurvajo. Es a Wrangler aloldalak is tok jok. Nem egy technikai ujitas, lattunk mar hasonlot, de nagyon jo hangulata van, szep dizajn, jo a zene, es nem mellesleg kiraly a termek is. De azert csak fikazzatok jo szokas szerint.

bios 2010.07.08. 16:52:09

szerintem guszta. nem korszakalkotó, de teljesen rendben van és eladni is tud. eddig legalábbis eszembe nem jutott volna wrangler dolgokat csekkolni, így ha legközelebb elmegyek egy kirakat előtt, lehet, hogy benézek. :)

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2010.07.08. 18:38:41

Le akartam rántani a földre, de nem engedi :-(
Nincs még kész.

Integető hajbókoló lufiember 2010.07.09. 16:42:52

De régi, Plastik Józsi kb. múlt októberben írt róla.

Integető hajbókoló lufiember 2010.07.09. 16:46:39

Oké, idén februárban írta. De az sem tegnap volt.

profdgr8 2010.11.03. 17:43:41

Szuper ötlet szerintem, hogy lehet rángatni a modellt és a rajta levő ruhadarabokat, mivel így jól kivehető, hogy hogy is áll maga az ing, kabát vagy akár a dzseki az emberen. Ötletes és jó, hogy miután kipróbáltál egy lehetőséget már jelenik meg az újabb feladat. Én késztetve éreztem magam, hogy próbáljam ki mindet. Mindemellett jó stratégia mert így minden akciós vagy akár menő ruhadarabot végignéztünk akarva vagy akaratlanul. Igaz kicsit retró, de a zene és a titokzatos körülmények amiben a modell fetreng azok feldobják a "történetet". Azt nem értem viszont, hogy mi elől menekül?? Talán az előbb említett nagy mellü nők elől :D

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása