Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Elkészült a brazíliai focivébé logója

Amikor először láttam meg a dél-afrikai vébé hivatalos emblémáját, én egy kicsit idegenkedtem tőle, valahogy túl színesnek, túl harsánynak tűnt. A végére azonban nagyon megszerettem, többek között ezért is vártam kíváncsian, mivel rukkolnak elő majd a következő vébé szervezői, a brazilok. Tegnap leplezték le a 2014-es vébé logóját, ami három, a trófeát tartó, zöld és sárga kezet ábrázol. Az egyszerű és visszafogott megoldás nekem nagyon tetszik, az engem pálmára (facepalm) emlékeztető kialakítás pedig különösen. Akit érdekel a hozzá tartozó animáció, az ide kattintson. Mellesleg nem tudom, ti hogy vagytok vele, nekem már most hiányzik a vébé, nem tudom, hogy fogom kibírni még négy évig. Én már ott tartok, hogy lassan még Van Bomelt is visszasírom. Félek, hogy a 2012-es lengyel-ukrán eb nem sokat fog enyhíteni az elvonási tüneteimen, aminek az egészen elcseszett logóját mellesleg itt nézhetitek meg. via:creativebits.org

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr992151829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

somatyi 2010.07.15. 12:11:42

én felismertem a Suárez kezét :P

Nilito · http://nilito.freeblog.hu 2010.07.15. 12:18:12

Miért mondod, hogy a lengyel-ukrán logó az, ami? Lehet, hogy az, amit mutatsz, egy munkaváltozat volt, tavaly decemberben viszont bemutatták a hivatalos és végleges változatot, amit lehet értékelni pozitívan vagy negatívan, de szerintem egészen biztosan nem "egészen elcseszett". Lásd: www.uefa.com/uefaeuro2012/news/newsid=934390.html

badseed 2010.07.15. 13:04:53

szép a brazil logó, de az animáció nekem érthetetlen, bezavar a kéz. ha csak a végét látnám az animációnak, azt hinném kézi vb lesz (nyilván a kupa helyretenne, de mégis...)...

ken adams 2010.07.15. 13:51:27

hú, szerintem szép ez a brazil logó a maga egyszerűségével. meg a betűtípus is. remélem, ha lesz kabala, nem lesz olyan idegesítő, mint ez a dél-afrikai gepárd(??) volt...

s a lengyel-ukrán véglegese is kimondottan tetszetős.

weirdone 2010.07.15. 15:44:39

A brazilok már tudják, hogy a következő laszti elkapásához a kapusnak +1 kézre lesz szüksége.

Nagyon tetszik!

tanita · http://ingyenholmik.blog.hu 2010.07.15. 16:59:44

szép, viszont a londoni olimpia kabalái irtó rondák
blöööeeeeeeeeeeeee

citizeninsane 2010.07.15. 17:05:41

mondjuk nekem elsőre az ariel ugrott be. vagy valami hasonló mosótisztítószer.

Venom. 2010.07.15. 21:03:12

Nekem erről a logóról nem ugrana be a VB (a FIFA World Cup feliratot nem véve számításba, természetesen), de igazából a sosem a logó izgatott hanem a meccsek és a vuvuz... és a meccsek!
Sidenote: Nem tegnap leplezték le a logót, már 11-én is a neten volt: totallylookslike.com/2010/07/11/facepalm-patrick-stewart-star-trek-totally-looks-like-fifa-world-cup-2014-logo/

ToToM 2010.07.16. 12:37:32

Kreatívnak kreatív de szerintem nem valami szép... Bár az ilyen logok nem a szépségükről híresek az biztos... De egyszer azért mutathatnának valami tényleg jót is.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása