Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A minap bukkantam erre az ötletes print kampányra, amelyet a lengyel Saatchi készített az Ariel mosóporoknak. A jelenleg futó kampány fősorát, vagyis hogy az Ariellel mosott ruhák olyanok maradnak, mintha sosem hordták volna őket, egy szokatlan és újszerű megközelítéssel mondják el. A tarkabarka és szemmel láthatóan is idejétmúlt, de élénk színű és kifogástalan anyagú ruhák címkéjére a készítés helyeként már feloszlott államokat (Jugoszlávia, Csehszlovákia, NDK) tettek, érzékeltetve, hogy itt bizony öreg ruhadarabokról van szó. Ügyes.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.