Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A fiatalok úgy szeretik a képregényeket mint kecske a káposztát. Talán ez lehetett a kampány kiinduló felismerése, mert más kapcsolatot így hirtelenjében nem látok a fiatalok bankolási szokásai és a kecskék között. A facebookon már megkérdeztem a többieket, hogy ők értik-e miről szól ez a reklám. Az efedrines bulitól kezdve az endékás pornóforgatáson keresztül a görög mitológiáig mindenféle variáció felmerült, de egyik sem tudott megnyugtató választ adni arra a kérdésre, mit keres egy kecskepár kissé kusza szerelmi története egy bank city light poszteren. Elfogadom, a képregény elvileg lehet olyan forma, amivel meg lehet fogni a fiatalokat, de elsősorban a saját helyén, nem utolsó sorban pedig legalább minimális relevanciával vagy a célcsoportra vagy a termékre. Egy random, néhány képkockából összetákolt, nem különösebben vicces vagy érdekes történetet feltenni a poszterekre, csak azért, hogy megmutassam, én olyan jó fej bank vagyok, aki a fiatalok kedvéért még Gróf Balázst (ha nem ő a készítő, elnézést) is megveszem nektek, elég sánta dolog. Kíváncsi vagyok, nektek összeáll-e a koncepció. Sok sikert a találgatáshoz!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.