Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Ausztráliában a napokban debütált az egyik legnagyobb ottani sörmárka, a VB legújabb, Real elnevezésű kampánya, amelyet a Droga5 ügynökség készített. A kampány első filmje azt igyekszik bemutatni, hogy a férfiakból eltűnt a természetesség, és szépen fokozatosan elnőiesedtek, elpuhányodtak. Krémezed a kezed napközben? Mellplasztikát tervezel? Hatalmas koktélokat iszol sör helyett? Akkor itt az ideje, hogy magadba nézz. Hagyj fel ezekkel a szokásokkal, ne játszd meg magad többé, legyél újra természetes. Ebben segítenek neked az igaz barátok, na meg a VB sör, ami szembesít a hamis dolgaiddal, hogy aztán a végén megtérj, és visszatalálj az egyetlen igaz útra, azaz igyál sok sört. Egyszerű, vicces szpot, de a kissé homofób felhangja miatt már Ausztráliában is vitát kavart. El tudom képzelni, nálunk hogy kicsapná a biztosítékot. via:campaignbrief
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.