Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Érdekes dolog ez az Apple-ellenesség. Egyre több olyan reklám bukkan fel mostanában, amely az adott terméket az iPhone-hoz vagy az iPadhez hasonlítja, bemutatva, hogy azok milyen szarok, bezzeg a kínált telefon, laptop vagy éppen tablet meg milyen jó. Közben viszont folyamatosan az Apple termékeit hirdetik, és még ha negatívumot állítanak is róla, tulajdonképpen nem csinálnak mást, mint azt sulykolják az emberek fejébe, hogy ez a viszonyítási alap, mindent ezekhez képest kell megítélni. Vagyis megkerülhetetlenné teszik sz Apple termékeit. Ezzel a reklámtechnikával élt ezúttal az Amazon is, amikor a Kindle olvasót vetette össze az iPaddel. Naná, hogy a filmben a jó csajnál van a Kindle, aki a szerencsétlen, pólóban és gatyában napozó fickóval ellentétben napsütésben is tudja olvasni a képernyőt. Nagyszerű ötlet, leszámítva, hogy ha egy kicsit még jobbra igazítana a kamera, talán feltűnne egy harmadik szereplő is, akinek egy kétdolláros könyv lenne a kezében, és nagyot röhögne a két majmon, akik a medence szélén egy kütyü kijelzőjén lapoznak.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.