Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Eléggé scamgyanús az az SC Johnsonnak készült hirdetés, amely arra próbálja felhívni a szülők figyelmét, hogy ha nem őrködnek hoffmanrózsai szigorral gyermekeik egészséges lelki fejlődése fölött, akkor a kicsik szeme olyan dolgokat is láthat a neten vagy a tévében (persze csak az új médiahatóság felállásáig), amiket nem kellene. Ehhez egy furcsa képi ötletet hívtak segítségül, és egy gyerekszemet elforgatva olyan beállításban mutattak meg, ami első vagy - a fantáziánk tisztaságától függően - második ránézésre egy borotvált puncinak tűnik. Mielőtt valaki rám akarná húzni a vizes lepedőt, mondván csak én vagyok perverz, és az egész csak belemagyarázás, elmondanám, hogy tegnap egy gyors közvéleménykutatást tartottam a facebook csoportban, ahol a kommentelők többsége először a kevésbé ártatlan verzióra asszociált a kép láttán.
A dolog pikantériája - már a témaválasztáson túl - , hogy az ötlet nemhogy nem eredeti, de kifejezetten egymás sarkát tapossák a jelöltek az elsőség kétes dicsőségéért. A szempunciból ugyanis készült már francia , bolgár Penthouse , és egy pornószájtos verzió is. Ezek közül egyedül talán az utolsó működik, míg annak valószínűsége, hogy az SC Johnson egy ilyen üzenetet egy ilyen képpel hirdetessen, szerintem elég csekély.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.