Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Az esetleges reklámbevételek sok embert késztettek eddig is arra, hogy ötletes vagy éppen őrült módokon próbálják meg reklámfelületté változtatni a testüket. Míg Puhl Sándor csak a zakóját adja bérbe minden tévés szereplésnél, volt, aki a homlokát bocsájtotta árverésre, hogy a végén feltetováltassa a legtöbbet kínáló cég logóját. Nemrég egy kifejezetten dekoratív, főiskolás lány alakította médiafelületté a melleit, az e-beyen keresve hirdetőket az eléggé szem előtt lévő területre. Így aztán szinte nem lepődik meg az ember semmin. Illetve mégis. Amikor ugyanis a legutóbbi kezdeményezésről hallottam, a cikk címe alapján barokkos bulvárújságírói túlzásra számítottam. Nekem elsőre legalábbis hihetetlennek tűnt, hogy egy család több mint egy évre áruba bocsássa magát apukástól, anyukástól, gyerekestől, lakásostól. Úgy, ahogy van.
Pedig a Missouiri állambeli Martin család éppen ezt tette. Egy korábbi projekthez hasonlóan arra vállalkoztak, hogy mostantól kezdve minden nap olyan pólót visel majd a család, amelyen az épp aktuális napot megvásárló hirdető készít majd nekik. Január 1-jétől indulva, naponta egy dollárral drágábban lehet megvenni a hirdetési helyeket a négy családtag pólóján, akik az egyre növekvő összegekért cserébe lefotózzák, levideózzák magukat, írnak róla a twitteren, facebookon és a projekt honlapján. Én támogatok minden érdekes reklámkezdeményezést, de nekem ez már túlmegy egy határon. Ti el tudjátok képzelni, hogy ilyen szinten áruba bocsássátok a családotokat? Megéri ez az egész?
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.