Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Khm... szóval én lettem az Év szakembere

Nekem is nagy meglepetés volt, de igaz a hír. A facebookon tegnap már kikürtöltem, milyen megtiszteltetés ért a Magyar Reklámszövetség szervezésében kedd este, Egerszalókon megtartott reklámkonferencián. Az MRSZ idén indította útjára a Golden Brain díjat, amelyet nyolc ketegóriában osztanak ki a legkülönfélébb területeken dolgozó reklámszakembereknek. Ezen felül létrehoztak egy plusz kategóriát is, amit az Év szakemberének hívnak,és annak ítélik oda, aki a zsűri szerint abban az évben kiemelkedően teljesített vagy a legtöbbet tette a hazai reklámért. A 16 tagú, igencsak illusztris összetételű zsűri úgy döntött, hogy ezt a kitüntetést nekem ítéli oda, ezzel ismerve el az addict blogon folytatott tevékenységemet. Bár már a köszönő szövegemben (amit mellesleg valós névvel írtam alá) és a facebookon is megtettem, szeretném itt is megköszönni nekik ezt a díjat, amit kifejezetten nagyra értékelek.

Furcsa ez az egész, mert amikor majdnem pontosan 3 éve elindítottam a blogot, még magam sem tudtam, mire számíthatok. Arra biztos nem gondoltam, hogy képes leszek ennyi ideig tolni, de arra sem, hogy ez az egész ennyi embert érdekel majd. Az azóta havi több mint százezresre nőtt olvasótábor, az összesen 1,5 millió egyedi látogató, a 4000 feletti facebookos és 2000 körüli twitteres követő, és az egy hónapja elnyert goldenblogos Év szakmai blog cím azt mutatta, hogy a többségnek tetszik, amit csinálok. Azt azonban sosem tudtam, hogy a a szakma miképpen vélekedik erről az egészről. Örülnek-e neki, amiért valaki megpróbálja megszerettetni az emberekkel a reklámot, vagy épp ellenkezőleg, nem tartják jó ötletnek, hogy valaki egyszerre próbálja megszólítani a szakembereket és a laikusokat. Ez a díj azt mutatja, hogy az előbbi, aminek én nagyon örülök, és köszönöm mindenkinek, aki akár csak egyetlen hozzászólással vagy kattintással is hozzájárult az addict sikeréhez.

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr622333463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

carlo74 2010.09.30. 08:51:19

Elsőként gratulálok itt is, mint már tettem a fbon.

p308 · http://spor.blog.hu 2010.09.30. 09:17:43

A csúcson kell abbahagyni.

Ez olyan vicc-féle volt. Amúgy: grat.

Dinna 2010.09.30. 09:19:31

Minden befektetett munka előbb,vagy utóbb meghozza A(ddict)! gyümölcsét:)
Bár én csak ritkán kukknatottam be ide, de minden elismerésem.
További ugyan ilyen sikeres tevékenységet kívánok én is.

sinkovits · http://thinkdigital.blog.hu/ 2010.09.30. 11:30:31

Nagyon gratula! Totál megérdemelten, ha belegondolunk, nem bulvár témában nyomulsz, a reklám az emberek csak egy kis szeletét érdekli, mégis úgy adod át, hogy mindenki számára érdekes/szórakoztató. Így a hazai reklámért egész biztos te tetted a legtöbbet. 2x annyi rajongód van, mint a Kreatívnak...

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2010.09.30. 12:00:54

Gratulálok! Az elismerés pedig szerintem minden szinten, frontról jogos. Mert megérdemled!:)

anemic royalty 2010.09.30. 12:38:13

Gratulálok hozzá, manapság nem könnyű nívós és folyamatosan uptodate oldalt fenntartani,de neked sikerült!

A továbbiakra is minden jót!

Bajnok · http://bajnok.blog.hu 2010.09.30. 14:25:55

Nem kérdés, hogy mit szól a szakma. Azért a blogon nem csak "átlagemberek" vannak jelen, mint standard olvasó, hanem igenis a reklámszakmaaccountostól, kreatívostól, ügyfelestől.
Ergo a szakma is támogat a sikeredben.

lifelike 2010.09.30. 15:03:30

gratulálok! remélem még több post lesz az eredménye :)

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2010.09.30. 15:24:11

@lifelike:
A jelen viszonyok között az is csodaszámba megy majd, ha nem lesz kevesebb:)

Taurusz 2010.09.30. 20:13:22

Gratula! Csak így tovább! :)

Chalabre 2010.09.30. 23:25:54

Hát, SZAKIkám ezt jól megcsináltad, wazze!

Aztán nem elszállni, hanem addict-TOLNI! ,-)

dnlblwn 2010.10.01. 21:34:52

és miért fedted fel a kilétedet?

lzprince · http://filmajanlo.net 2010.10.03. 19:45:46

Nagy gratuláció, tetszik amit csinálsz.

Repülő Majom · http://www.kutyushop.hu 2010.10.06. 16:12:36

Gratulálok! Arra azért kíváncsi lennék, hogy a szakma (ügyfelestől) mit szól hozzá, hogy néhány reklámról frankón megmondod a véleményed. Tudod, sok ember nem bírja a kritikát, sokan meg nem is nyitottak rá, elengedik a fülük mellett vagy személyes támadásnak veszik. Még akkor is, ha megvan a véleményem egy ilyen emberről/ügyfélről, a pénz mégiscsak nála van.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása