Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Ezen a héten folytatjuk elmebajos marketingötletek sorozatunkat. Volt már itt szó a gyerekeit reklámfelületként kiárusító családról és az Unoqlo twittekért árengedményt akciójáról, ezúttal pedig egy New York-i divatáruház, a Desigual marketingesei rukkoltak elő egy olyan ötlettel, aminél garantált volt a figyelemfelkeltés. A három hónappal ezelőtti akció sikerén felbuzdulva újra megszervezték az Undie partyt, aminek lényege, hogy az egyik legforgalmasabb bevásárlóutcában található bolt előtt sorban álló első 100 ember ingyen, a második 100 pedig 50% kedvezménnyel választhat magának egy felsőt és egy nadrágot/szoknyát az üzletben. A dologban az egyetlen csavar az volt, hogy fehérneműben kellett sorakozniuk a bátor vásárlóknak, ami elég furcsa látványt nyújtott még New Yorkban is, pláne hajnalban, hiszen aki biztosra akart menni, az bizony a boltnyitás előtt már jóval elfoglalta a helyét a sorban. Kíváncsi lennék, mekkora sikere lenne itthon egy ehhez hasonló akciónak. Szerintem lenne hozzá elég vállalkozókedvű ember, bár félek tőle, hogy idehaza nem elsősorban a fiatal célcsoport állna sorba az üzlet előtt. Ti miért lennétek hajlandó sorban állni alsógatyában illetve bugyiban? via:advertisingage
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.