Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bery, a BrandFestival szakmai igazgatója keresett meg azzal, hogy nem ajánlanám-e nektek az idén tizedik alkalommal megrendezésre kerülő BrandFestivalt. Én a kérését örömmel teljesítettem, már csak azért is, mert itt évről évre érdekes, olyan külföldi reklámgurukkal és hazai marketingesekkel lehet találkozni, akikre bizony érdemes odafigyelni. Előadások, workshopok és kerekasztal beszélgetések keretein belül igyekeznek megvitatni a legfontosabb szakmai kérdéseket. Minden évben gondoskodnak róla, hogy legyen néhány nagyágyú a vendég előadók között, idén Agnello Dias, az indiai kreatív isten, a Taproot India ügynökség alapítója jön majd el, hogy megosszon a hallgatósággal néhány gondolatot. Nem kevésbé ígérkezik édekesnek a Coca-Cola volt vezérigazgató-helyettesének, Marc Mathieu-nak és Kate Galbraith-nek a The Economis magazin elemzőjének az előadása sem, de az ezt követően szervezett workshopok közül is tudnék olyat választani, amit szívesen megnéznék. Az új médiumok tévével szemben tapasztalható térnyerése, ennek a médiavásárlásra gyakorolt hatása, az innováció szerepe a márkák vagy akár az ügynökségek életében, a hagyományos ügynökségi modell tarthatatlansága vagy éppen a social média minden játékszabályt megváltoztató térnyerése mind olyan témák, amelyek megérnének egy misét. Aki teheti és megengedheti, az menjen el október 21-én a Brandfestiválra, aminek a Ludwig múzeum ad majd otthont. A New Economy legyen veletek!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.