Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Na persze nem annyira röhejes, mint az itthon futott "Szólj apádra, vigyázzon a világra!" kampány, ami már majdnem annyira rossz volt, hogy szívesen nézze az ember. A vancouveri DDB szpotja finoman teszi nevetségessé a pazarlás minden formáját, és a BC Hydro Powersmart szervezet megbízásából készült reklámjában egyszerű, hétköznapi példák segítségével demontsrálja, mennyire röhejes is a legtöbb szituációban, ha a szükségesnél jóval többet használunk. Minden lehúzás után eldobni a borotvát, kézmosás után szándékosan nyitva hagyni a csapot, egy másolatért egy egész csomag papírt felhasználni vagy éppen a kocsit járó motorral a parkolóházban hagyni akkora marhaság, hogy senkinek sem jutna eszébe. Ezzel szemben egy égve hagyott lámpa vagy éppen a le nem kapcsolt munkahelyi számítógép egész "normálisnak" tűnik legtöbbünk szemében, pedig valójában semmivel sem kevésbé röhejes módja a pazarlásnak, mint a bemutatott extrém példák. Nézzétek meg, és ha kimentek a szobából, kapcsoljátok majd le a villanyt. Köszi!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.