Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy csésze forró, meztelen férfi

A Keatívon olvastam, hogy a Karaván kávémárka idén ünnepli 35. születésnapját, aminek alkalmából 5 év csendkirály után most új kampánnyal jelentkezik a Douwe Egberts. Nem egyszerű dolog ezeket a nagy múlttal rendelkező, de valójában eléggé üres szoci márkákat tartalommal feltölteni. A Karaván ráadásul még ezek között is egy hendikepes név, hiszen egy füstölt, ömlesztett sajt is ugyanezen a néven indult harcba annak idején. Ők rámentek erre a sivatagos-karavános-arab vonalra, ami egy sajt esetében azért talán még érthetetlenebb mint a kávénál, de a kávémárka legalább ennek az olcsó kísértésnek elle tudott állni. Ez azonban még nem elég a boldogsághoz, az illetékesek szemmel láthatóan hatalmas kínban voltak a kávé pozícionálásakor. Jobb híján maradt a jó öreg "beindítja az érzékeket" alapvetés, ebből próbálták meg a készítők kihozni a lehető legtöbbet. Nézzük, hogy sikerült.

A film egy éppen pörkölődő kávészemeket ábrázoló, gusztusosnak szánt képpel indul, de aztán valami egész furcsa fordulatot vesz. Az egyik kávészem ugyanis átváltozik egy embrió pózban kuporgó, meztelen férfivá, aki csak annak köszönheti, hogy nem ég meg testfelületének 95%-a, hogy csak egy metafora. A hiányos öltözetű szimbólumunk a következő jelenetben már a görög atlétákat megszégyenítő természetességgel vág le egy meztelen sprintet, hogy a végén egy tökéletesen kivitelezett fejessel egy csésze kávéba vesse magát. Innen nyit a kép, és látjuk, ahogy a csinos háziasszony felhörpinti a meztelen férfit elnyelő kávéját, majd annak jeléül, hogy ő most nagyon lángra van lobbantva a kamerába néz, szemében pedig felizzik a vad tűz. Élj tűzzel! - hangzik a kissé nehezen értelmezhető kampánysor, ami alapján hirtelen nem tudtam eldönteni, mit is kellene gondolnom a kávéról. Aztán lehet, hogy csak annyi a baj, hogy nem tartozom a szigorúan vett célcsoporthoz, és a csinos nők egytől-egyig értik, hogyan kell a tűzzel élni. Ők biztosan magas pontszámot is adnak a filmnek. És ti? Értékeljetek, szavazzatok, aztán igyatok egy jó eszpresszót. 

 

Szerintünk: (0/5)
Pontszám: (1,3/5)

Címkék: szex pia reklámszavazás reklámszemle

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr852376160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NIN|JA (törölt) 2010.10.18. 11:18:00

Szeretem a kávét, fel is tüzel, de inkább az, ha egy izgató, és kívánatos férfi szájában érezhetem át az aromáját.

Én akkor élek tűzzel!

Attól még, hogy a DE kávét nem igazán nevezném kávénak, még lehetne jó a reklám, például a fentebb említett képsorok megismétlésével, újra, és újra.

Mindennickfoglalt 2010.10.18. 11:31:46

Hát ez azért eléggé olyan... ööö... hát most mit is mondjunk a márkáról... ööö... kávé... forró... női célcsoport... ööö... pörkölt kávé... női célcsoport...
Rakjunk be egy meztelen pasit. Vagy egy kisgyereket. Á nem, legyen inkább a pasi...

(Azért a DDB-től ennél többet vár az ember... Megvolt a napi csalódás...)

anemic royalty 2010.10.18. 11:40:36

Biztos az én fantáziám a piszkos, de a férfit ivó nő.... hm...eléggé áthallásos

Nekem egyátalán nem tetszik a spot, de mondjuk én pasi vagyok így ez talán nem is csoda...

Amúgy azért az a karót nyelt ülés a konyhában... na azon dolgozhattak volna... a srác is kissé furán fut... arról nem is beszélve, hogy a központi kérdése a spotnak: ki fog-e látszani a himbi-limbi...

dislike

nikk rivers 2010.10.18. 11:41:12

Engem szórakoztat a reklám,
1. amikor elugrik a fickó, egy jókora lángcsóva tör elő a fenekéből. rásegit egy kis utánégetéssel :-)
2. A Kopi Luwak kávét milyen szlogennel fogják reklámozni, "A kávé amely a ürülékben született"?
Bocs az alpári humorért, ezek adták magukat...

Androidus · http://d-ketto.blog.hu 2010.10.18. 11:57:53

És amikor a csaj beleharap a csokiba (hosszúkás, barna dolog), huncutul felnéz, az előzőleg levetkőztetett srác pedig elalél a gyönyörűségtzől? Ahhoz képest ez ártatlan, szűzies.

Persze a kérdés fennmarad, hogy ezek hímek által nőknek szólónak gondolt reklámok, vagy tényleg van olyan nő, akinek jólesik, ha kávéivás/csokievés közben arra asszociál.

NIN|JA (törölt) 2010.10.18. 11:59:50

@Androidus: én arra asszociálok (mindig?), de ez a reklám nekem olyan, mintha szex előtt indexet olvasnék, hogy "hangulatba" hozzam magam.

fingerbangs 2010.10.18. 12:57:55

DDB-nél ezt hogy engedhették gyártásba? senkinek nem tűnt fel, hogy szar?

egygrafikus 2010.10.18. 13:16:39

Szerintem ezt nem látta kreatívigazgató, junior szövegíró, szakmai gyakorlaton lévô art director palánta csinálta egy account asszisztensel közösen. Rendezônek-operatôrnek egy amatôrfilmes haverjukat hívták, aki ismer egy ügyes 3D-s csávót, modellnek meg valamelyikôjük barátnôjét...

Rettentô amatôr az egész, ha a koncepciót hanyagoljuk is (persze nem lehet), a kivitelezés is rém gyenge: ahogy a kávészembôl pasi lesz, meg ahogy visszaváltozik cseppé, ugrás közben a hátsójából megjelenô tûzcsóva, a merevnyakú, kifejezéstelen arcú modell, az élettelen világítás - ez nem a DDB.

dark_pink 2010.10.18. 15:58:10

ehhehe! a kv a cserjén születik. tudom, tudom, ez reklám, és attól jó egy reklám, ha van benne asszociació, ha megtöltik szórakoztató, látványos tartalommal. ez valami olyasféle lenne, de mégsem az. illetve ezelőtt 25 évvel még talán az lett volna. micsoda formabontó, az elme határait feszegető mögöttes tartalom, izzó kvszemből izmos koffein-transzmitter férfi viszi a testébe zázt izzó parazsat. jaj, mi lesz így az unatkozó haziasszonyokkal?! 2010-et irunk, feltetelezem a ddb tudja ezt, marketingeséknél is illő lenne bevezetni a jelenkort.

kolyan: a karavan régen az erős kv volt douew egberts portfoliójában. ezzel a tüzes elmeháborodottsággal leginkább a burn és burn shot gondolati és kivitelezési területére tévedtek, lehet, hogy nem véletlenül.

dark_pink 2010.10.18. 16:00:42

jav.:
komolyan: a karaván....

MrTotheee 2010.10.18. 16:30:12

élj tűzzel dolog még csak oké lenne, de akkor miért nem raktak be valami izgalmasabb, csalfább nőt, ez az arc olyan semmitmondó...

Jin_Ke (Fotelkommandó) · http://fotelkommando.blog.hu 2010.10.18. 16:32:57

Jól van ezek szerint nem csak nekem bántja a jóízlésemet :)

más kérdés, hogy én a posztommal nem kerültem index címlapra, de azért nincs harag, jó vagy továbbra is :D

félemelet 2010.10.18. 16:42:22

Ezzel a reklámmal semmi baj. Nem kerül be a reklámtörtént 10 legemlékezetesebb klipjébe - nem is volt célja... ennyi.

Miért, mit kellene üzennie egy kávéreklámnak azon kívül, hogy be van mondva a neve? Azt, hogy wwwwá, de kurva finom, de télleg, vegyél belőle? Ugyanmár...

Meleg fények, tűz, izzás, Vallejo-s férfitest, közhelyszótárból ollózott modoros, parasztvakítós szlogen (lásd: Coelho idézetek...) - ezo-misztikum trend van, ennek ez a képi és verbális világ tökéletesen megfelel... a létező trendet nem a reklámosokon kell leverni...

burleszk 2010.10.18. 17:09:50

Hogy innék-e olyan kávét, amelybe előzőleg belecsobban egy pucér pasas? .....na neeeemm...

Otthonka.Okoska · http://otthonokosan.blog.hu 2010.10.18. 17:13:29

Szerintem is teljesen rendben van a reklám. Pont az a fajta, amit azonnal elfelejtek, de a kávéhoz megjön a kedvem.

Törpe minoritás 2010.10.18. 17:27:09

Nem is tudom.. Talán inkább felgyújtanék valamit.

püré 2010.10.18. 17:31:07

@fingerbangs: Örültek, hogy túl vannak rajta, oszt lehet számlázni. Ez is elmegy majd a többi szar közt.
Egyébként meg egy ócska forgatókönyvön is sokat javíthat a kivitelezés, de hát a rendezőknek, operatőröknek csak töredéke képzett és igényes szakember, a sok wannabe haver, aki mobiltelefonnal" tanult" filmezni, meg elég gyengén muzsikál. A filmgyártót és a rendezőt az ügynökség ajánlja ki, így ők tehetnének azért a legtöbbet, hogy emelkedjen a színvonal. Vagy az ügyfél, aki nyugodtan mondhatná, hogy szar végeredményért nem fog fizetni. Egyből összekapná magát mindenki.

petya.bacsi 2010.10.18. 17:52:20

Ez a reklám eléggé gáz. Legalább annyira, mint a megfázott fószer, aki felhörpint valami itókát, és aztán elmegy betegen egy koncertre (?)...

KZsuzsa · http://deepindata.com 2010.10.18. 18:20:23

a nickekből ítélve a nagy többség pasi :)
Nekem tetszett a reklám, bár ettől még nem vennék karavánt.
De a futó izmos férfitest igenis jól esett a szemnek.

Nekem nem szexuális tartalmat sugárzott: hanem azt, hogy a kávészemben erő és (az élet/spirituális értelben vett) tűz.
A meztelenül futó férfi az ókori olimpiákat juttatta eszembe, és az a dinamizmus, ahogy a csepp átalakul, majd a pasi vissza kávévá, azt sugallja, hogy a kávéban spiritusz van.
Nem pedig szexualitás, legalábbis ezért olyan "semmitmondó" arcú a csaj.

Szerintem :)

Ormótlan · http://bogaras.blog.hu 2010.10.18. 18:39:08

Vagy 20 éve Karavánt iszunk, de a reklám nem tetszik.

Gáborom 2010.10.18. 18:41:28

Jó ez azt kész.
Most mit itten!
Ennyit börbölődni egy kurva reklám miatt....
De ráértek....
:)

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2010.10.18. 19:20:38

Megyek és meztelenül futok egy kört az Illy kávémmal. Ez amolyan luxusfutás lesz.

Mindennickfoglalt 2010.10.18. 19:28:26

Az "egynek jó" az nem jó.
Nem jó egy márkától, ami 5 éve hallgat.
Nem jó egy ügynökségtől, amiről amúgy jó véleménnyel van a szakma.
(Sok-sok-sok olyan van, akiktől nem is várunk többet... Ezért fáj.)
(Ja, és azért börbölődünk ennyit egy reklám miatt, merhá ebbő élünk. Tetszik ez a börbölődni szó:) Lehet, hogy beleírom valamibe:) )

Lord Blackwood 2010.10.18. 19:43:54

Ez az, meztelen férfisegget mindenkinek a kávéjába! Fúj, bazmeg! Vagy ez női kávé, és akkor már nem annyira fúj? Megkérdeztem az asszonyt, és szerinte dehogynem.

zoltika18 2010.10.18. 19:53:52

Nos a reklámmal kapcsolatosan csak annyit tudok mondani, hogy az a meztelen férfi hiába fut.Egy ilyen reklámba nem illik és mindjárt oda jutunk, hogy még a reklám is +18-as karika alatt fog lefutni a vásznakon.Ez egy elcseszett reklám!

VonBraun 2010.10.18. 20:25:17

Ez a reklám nálam elérte a célját: a következő hónapra való kávét már nem a DE kínálatból választottam. De még az asszony is azt mondta a reklámra, hogy fúúj, hát igen, jobbhoz van szokva, na.

TH 2010.10.18. 20:42:10

@KZsuzsa: Aha, te találtad ki a reklámot? :-)
Másnak nem tudom, eszébe jutna-e ilyen mélyenszántó elemzés róla. ;-)

attata 2010.10.18. 22:16:43

Kimérgelődtem magam, kidühöngtem magam. Élj! Tüzelj!

vagyis inkább

Állj!
Tüzelj!

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2010.10.18. 22:21:15

Remélem, legalább lábat mosott a pasi, mielőtt a kávénkba ugrott.

essemm 2010.10.18. 22:26:44

Szívesen lennék kávé szem ha engem is meginna a filmben szereplő asszonyka.

ET-nick 2010.10.19. 03:49:25

Ki inna olyan kávét, amelyben előtte egy arctalan, vadidegen férfi megáztatta a tökeit?

Azt a szerencsétlen pasit megissza az a nő reggelire.

trulalan 2010.10.21. 10:36:50

Én nem tartozom a kávéfogyasztók széles köréhez ,de erről a reklámról többszöri megtekintés után az a véleményem ,hogy összességében jónak mondható.Valószínűleg a reklámkészítő a hosszú kihagyás miatt azt szerette volna elérni, hogy aki megnézi az fölkapja a fejét, azt hiszem a nők széles körében be is jött.
Nagyon jól megy egymáshoz a kép és a hang, persze még lehetett volna finomítani rajta például a hölgy amtőr.

kicsiszaki (törölt) 2010.10.22. 18:58:30

Érdekes, hogy egyeseknek mik jutnak eszébe, egy emberi test láttán. Gondolok itt a bizonyos testrészek higiéniáját boncolgatókra.
Szerintem azért egy ember többet jelent egy seggnél.Nem kénne ennyire lehurrogni ezt a reklámot.
Gondolkodtatok azon, hogy esetleg mit jelenthet a meztelen férfi motívuma?
Ha nincs valakin ruha akkor nem tudjuk azt mondani, hogy katona, vagy rendőr, esetleg szakács, mert csak az embert látjuk tisztán. A bibliai történetben például a bűnbeesés előtt az ember meztelen volt.
Szóval szerintem a tisztaságot a romlatlanságot szimbolizálja ez a meztelen férfi. Ezenkívül pedig az erőt, ahogy átfut a tűzön.
A nőről meg annyit, hogy szerintem éppen az a lényeg, hogy egy semmitmondó, konyhában unatkozó nőt is képes tűzbe hozni a kávé. Mert minek kéne egy csalfa, szenvedélyes nőt tűzbe hozni?

Nos, én így láttam ezt a reklámot.

Udo von Raumschiff · http://udomongya.blog.hu/ 2010.10.23. 14:52:32

Nincs itt semmi gond.
A spot pont olyan nívót képvisel a reklámok mezőnyében, mint a Karaván a kávék mezőnyében.

A Douwe Egberts a rendszerváltásnál egy típusos tévedés áldozata lett. Azt hitték/elhitték, hogy Magyarországon nem azért ilyen szarok a kávék, mert ennyit tudtunk a szocilizmusban, hanem mert a magyar ember ezt szereti.
A DE igazgatótanácsával egyszer megitatnék egy jó tüzes Karavánt, hogy lássák, mire teszik rá a logójukat...

De így jártunk a sörrel is. Megitatnék az Amstel, vagy a Heineken európai márkaigazgatójával egy-egy palackkal a nálunk/nekünk főzött pocsolyaízű löttyükből...

Mindennickfoglalt 2010.10.25. 21:17:17

@kicsiszaki:
A reklám nem önmagában van. Nem lebeg az esztétikai űrben, nem küld fényjeleket távoli szimbólumok felé, nem távolodik szomorúan az egyetemes művészettől.
Ott csücsül a kereskedelmi adó reklámblokkjában, egy lábgomba és egy kakaóbabnak öltözött ember között. Mindezt ráadásul egy olyan felületen teszi, ahol napi vendégek a csonkolt hullák, a szívszorongató történetek, az amnéziás brazil ikerpárok, a politikusok és a mónikák. Szóval ha egy ilyen helyen egy alkotó berak egy meztelen férfit egy reklámba, akkor számíthat rá, hogy a nézők 99.9%-nak elsőre nem a bűnbeesés előtti állapot fog bevillanni. Másodikra sem. És harmadikra sem.

blankuca 2010.11.27. 10:55:41

Szerintem a kávénak jó a szlogenje hogy 'Élj tűzzel!' és a reklámban ezt akarták kifejezni de nekem nem tetszik ez a megoldás,hogy egy tüzes férfi átváltozik egy kávécseppé.Más formában kellett volna összehozzák a tüzet a kávéval.

LaszloZoltan 2011.01.01. 20:14:24

A fenti hozászolások sorát olvasva, mintha kicsit elment volna egy irányban az egész dolog és mintha maga a termék egyáltalán nem is számítana.
Ha kicsit utánanézünk a DE által vallott néhány szemléletnek ami a kávét illeti - 100% egészség, feltöltődés, frissítő hatás - akkor talán már nem is tűnik olyan természetellenesnek a reklám koncepciója.
Na és uraim, mert ahogy itt végignézem inkább az erősebb nem képviselteti magát, ha utána nézünk egy két szakkönyvben néhány reklám elem fontosságának és azok rejtett tartalmának talán nem is olyan üres ez a reklám.
Na és ami különösen jó pont, hogy bár ott ül az a nő abban a furcsa pozícióba, mégis próbálták mássá tenni a végét, hisz nem bambán bólogat vagy helyessel hanem "tűz gyúl a szemébe".
Mit szólnátok, ha mindez fordított felállásban játszódna - futó női alak...... -

Bloggy 2011.01.02. 17:59:00

Nekem tetszik ez a reklám, és valószínűleg ha meztelen női alak ugrálna itt, akkor a kedves férfiközönség sem háborogna és fintorogna (talán frusztrál benneteket egy ilyen szép férfitest megjelenítése...:-)). A reklámnak van hangulata, és szerintem ez különösen fontos egy kávéreklám esetében, hogy átvegyük a feeling-jét, szinte érezzük az illatát, vagy átjárjon a lendülete. Szerintem itt egyáltalán nem az erotikán vagy szexualitáson van a hangsúly, hanem az energián, feltöltődésen, lendületen. A meztelenség megjelenítése ma már annyira hétköznapi és természetes (persze főként a női testé), hogy a figyelemfelkeltés általa már nem működik annyira, immunisak vagyunk rá. Vagy mégse?

tlacee 2011.01.06. 13:50:48

noi kave. szerintem nem is akartak ennel tobbet a szpot szerkesztoi, mint noket celozni meg a gyengen erotikus tartalommal. a filmecske hangulata, szinvilaga, a tuz motivuma talana is a kave korul kialakitott keppel, aztan kellett hozza nemi meztelenseg, hogy eredetibbnek tunjon. szerintem nem sikerult

Hogyishívják 2011.01.07. 08:56:31

Engem nem fogott meg ez a reklám. Olyan mintha egy dezodort reklámozna. Pedig a szexel sokmindent el lehet adni , de mégis úgy gondolom, hogy ez most ebben a formában nem fog sikerülni. Az a rész ahol a hölgy issza a kávét, elcsépelt, unalmas. Nem érezhető, hogy a nőnek ízlik az a kávé és az sem, hogy miért is lenne az a kávé annyira jó. Egy kávéreklámban fontos hogy lássuk, érezzük hogy „igen, nagyon finom, ízletes”, ez itt nem jött át (lehet csak nekem). Ettől a reklámtól nem fogom megvenni ezt a fajta kávét. Ahogy a kávészemekből férfi válik a Terminátorra emlékeztet. És a nő szemében feltűnő tűznek inkább negatív hatása van, általában a gyomorégést is tűzzel jelzik és engem is erre emlékeztet. Összességében unalmas, rosszabb, mint egy mosóporreklám.

manna10 2011.01.07. 09:57:44

Én szeretem a kávét és namcsak:))))...lehet azért fog meg mert nő vagyok de figyelemfelkeltőnek találom. Nagyon sok érzékiséget takar a meztelenséggel való ábrázolás, és amiatt gyengédséget is kölcsönöz a szemlélőnek. Nem száraz és monoton, mint egyes reklámok, hanem odavonzza a szemet és a figyelmet...na meg a fantáziát sem kiméli.
Egyik baj az, hogy a pasik ezt nem tudják értékelni, nekik keresni kell egy női alakot.
Másik meglátásom, hogy amit a tűzzel felszitottak bennem azt a kedves holgy egyszeruségével le is hangolták...ha már a tűzzel játszunk, akkor az alany is tűzes kell legyen. Igy olyan mintha a tűzre vizet öntenénk, nem pedig olajat:))

KaMel 2011.01.07. 21:10:11

Mindenik Douwe Egberts kampány hasonló koncepcióra épül. Én unom már, hozhatnának valami újat. És tulajdonképpen amit nem értek a kávéreklámban, hogy miért kapcsolják össze a kávé ízvilágát az erotikával? De tényleg...én nem szeretem a kávét, de ha szeretném sem érteném az összefüggést:P

trium 2011.01.07. 21:26:57

Nekem tetszik a reklám aromája:) Átjön az üzenet, nálam elérte a kívánt hatást és máris innék egy csésze kávét:) A reklám színvilága, a szenvedély, a kávé aromája egy tökéletes egész, amely talál ehhez a kampányhoz.

B.Andiiika 2011.01.16. 13:56:21

Igaz, fogalmam nincsen már a régi reklámokból se, hogy mi köze van a férfinak a kávé tűzességéhez, de maga a kivitelezés az elég ingerborzoló így női szemmel :) Kedvet kap az ember kávét inni, és ez a lényeg.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása