Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Ennél botrányszagúbb címet nem is adhatott volna a kampányának a Jack&Jones ruhamárka, amellyel a legújabb, szintén elég provokatív, Girl Toy fantázianevű férfi kollekciójukat szerették volna bevezetni. A kampány logikája szerint a cég ruháiba öltözött férfiakra teljesen rászállnak majd a nők, és csak egy játékszert látnak majd benne, akivel szívesen elszórakoznának. A film főhősét is a szexjátékukká teszik, amit egy sor kifordított jelenetben mutatnak meg. Legtöbbjüknek talán nem is tulajdonítanánk különösebb jelentőséget, ha fordítva lennének leosztva a szerepek, és nem a srác lenne a szenvedő alany. Így viszont furcsa hatást keltenek, a srác pedig azon mereng, hogy hová tűnt a romantika a kapcsolataiból, miért bánnak úgy vele a nők mint egy játékszerrel. Végső elkeseredésében megállapítja, hogy "A nők mind disznók!" A furcsa az egészben, hogy én ezt a márkát kedvelem, de valahogy nem éreztem, hogy nekem szólna a film. Most vagy én vagyok már túl öreg, vagy ez egy lapos, kiszámítható, szexista reklám.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.