Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A nők mind disznók!

Ennél botrányszagúbb címet nem is adhatott volna a kampányának a Jack&Jones ruhamárka, amellyel a legújabb, szintén elég provokatív, Girl Toy fantázianevű férfi kollekciójukat szerették volna bevezetni. A kampány logikája szerint a cég ruháiba öltözött férfiakra teljesen rászállnak majd a nők, és csak egy játékszert látnak majd benne, akivel szívesen elszórakoznának. A film főhősét is a szexjátékukká teszik, amit egy sor kifordított jelenetben mutatnak meg. Legtöbbjüknek talán nem is tulajdonítanánk különösebb jelentőséget, ha fordítva lennének leosztva a szerepek, és nem a srác lenne a szenvedő alany. Így viszont furcsa hatást keltenek, a srác pedig azon mereng, hogy hová tűnt a romantika a kapcsolataiból, miért bánnak úgy vele a nők mint egy játékszerrel. Végső elkeseredésében megállapítja, hogy "A nők mind disznók!" A furcsa az egészben, hogy én ezt a márkát kedvelem, de valahogy nem éreztem, hogy nekem szólna a film. Most vagy én vagyok már túl öreg, vagy ez egy lapos, kiszámítható, szexista reklám. 

Címkék: szex

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr322382159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aadriennne 2010.10.19. 12:25:21

jó meglátás: lapos, szexista reklám

Girhes Joe 2010.10.19. 12:44:49

@aadriennne:
Azzal a kiegészítéssel, hogy valamért egyre több reklámszaki azt hiszi, hogy ha már a polkorrektség betiltotta a macsó nőtipró alakját (hiába működik remekül ezzel a marketing), akkor ettől a fordított felállás vicces lesz, ezért egyre több a papucsférfi meg a maszkulin viselkedésű nő a reklámokban. Szánalmas.

mcs · http://paralelart.wordpress.com/ 2010.10.19. 13:23:00

"A furcsa az egészben, hogy én ezt a márkát kedvelem, de valahogy éreztem, hogy nekem szólna a film."

ebből a mondatból valami, vagy annak a tagadása kimaradt, nem igazán értem, hogy mit szeretne a költő közölni.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2010.10.19. 13:27:09

@mcs:
A koltő köszöni, valóban kimaradt a nem.

ad_d_el 2010.10.19. 13:40:24

Ez a filmecske nulla hatással volt rám. Azt nem értem, h ezzel mi volt a cél? Kedvcsinálás a márkához? Vagy kicsit csálé benettonos társadalom kritika? Nekem ez most nem jött át.

Mogyoró007 2010.10.19. 13:44:01

Fordított társadalom. Amikor a nők a férfiak és a férfiak a nők. Egy kis fordított szemüveg.

okostojgli (törölt) 2010.10.19. 14:21:21

Nem új a téma: R. Merle - Védett férfiak.

Egyébként a nők nem disznók. Csak malackodni szeretnek. Nem kicsit.

Girhes Joe 2010.10.19. 14:33:05

@AnnaM:
Nem is igazán fordított, mert a nők közül is csak azzal bánnak ennyire "szexuálisan", aki provokatív viselkedésével maga csalja ezt elő a környezetéből. Egy rendes, konszolidált nőt azért nem akarnak minden sarkon lefektetni a férfiak. Bár gondolom a reklám üzenete épp az akar lenni, hogy ez a ruha provokálja a nőket.

lamb79 2010.10.19. 14:37:59

szerintem meg ez egy elég jó kis reklám! foleg a fickó hanglejtése és az eros skót akcentus tesz hozzá sokat.
valszeg mind kulonbozunk de ez a tipusú humor az egyik kedvencem, a lányok szépen néznek ki és a zongoratéma is tetszik. még csak nem is nevezném annyira megbotránkoztatónak, a randa szavakat is kisípolták.
azonban a ruháik nem jonnek be.

Kytia 2010.10.19. 14:57:08

Ebben a témában az Axe anno jobbat csinált. Visszafogottabb is volt és jobban átjött az üzenet. És még viccesebb is volt a végén a meleg szado-mazo arccal.:)

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2010.10.19. 15:15:54

Éljenek a lapos, kiszámítható, szexista reklámok!

Bár hozzáteszem, hogy valszeg a negyvenes pasik vagy nem szexisták, vagy nem veszenk fel ruhát, vagy csak Mercedest és Breitlinget lehet nekik eladni (cigit és konyakot már nem), de valahogy az én korosztályomnak szóló reklám mintha jóval kevesebb lenne. Vagy csak nem látom, esetleg a bankoknak és az életbiztosítóknak vagyok célcsoport.

Mogyoró007 2010.10.19. 15:52:30

@Gergő77: szerintem ezt felesleges volt így megmagyaráznod:) A konszolidált nő/férfi réteg nem kapcsolódik ehhez a reklámhoz. Tehát nem is arról beszélünk. De sztereotípiákban gondolkozva az első állításom igaz (szerintem).

Francekellregisztralni 2010.10.19. 15:53:25

Hát ugyan a reklám ereje az nulla, annyit nem siker.ült elérniük, hogy fölismerjem a maárkát, ha szembe jönne...
Viszont nagyetszik ez a mű szenvedés és a srác akcentusa meg egyenesen zabálnivaló :)))))

zoltika18 2010.10.19. 16:05:40

Ezzel a reklámal nem sokat fognak elerni. Nem tudom melyik ferfi fog Girl Toy fantázianevű kollekcióbol vasarolni, mert szerintem senki se akar ilyen helyzetbe kerulni, hogy keruljek a nok es hogy kihasznaljak oket. Velemenyem szerint ez egy rosz huzas.Ez az en velemenyem es lehet hogy tevedek.

Cuppanj a végére! (törölt) 2010.10.19. 17:53:34

Nem is igaz,hogy mind.Kettőt ismerek,aki nem disznó.
Legfeljebb kicsit malac néha...

venszivar 2010.10.19. 18:01:06

Azt már többször hallottam,hogy ribik vagy ,hogy kujvák,de hogy disznók lennének !? No ezután jobban odafigyelek.Ezt a valami reklámot a disznóknak sem adnám,pedig ők minden evők,de még ezt is ott hagynák....ehetetlen.

attata 2010.10.19. 19:01:36

Túlságosan kézenfekvő lenne egyszerűen csak szexista reklámnak minősíteni a nyiltan vállalt iróniát. Ennyire nem lehet komolyan venni ezt a reklámot (ha valakinek az irónia nem jön be az más dolog, de szó szerint értelmezni túlzás lenne).

A szpot mint film egészen jól el van készítve, nem tökéletes, de jó iparosmunka. Aki rendezte, filmezte és vágta nagy valószínűséggel ért a szakmájához.

Ami engem kissé kellemetlenül érintett, az talán a befejezés.

nommmi 2010.10.22. 14:06:54

@attata: Egy átlagembernek nem jön át a mondanivaló. Mert nem hinném, hogy azt szeretnék üzenni, hogy: "Ha megveszed, akkor a nők tuti kihasználnak". Itt a pasi nem egy erős karakterként jelenik meg, hanem szenvedő alanyként, ami nem ösztönzi a többi férfit a vásárlásra. De van pozitívuma is, ami a vágást, a férfi beszédét és a háttérzenét illeti.

virágszirom · http://msn-smiley.ucoz.hu 2010.10.23. 10:00:53

Nekem személy szerint, összességében tetszik ez a reklám. Tetszik ez a kis irónia, ami megtalálható benne. Tetszik a fordított szerep és az, hogy nem szokványos módon közelítették meg a dolgot.
Amúgy az akar olyan helyzetbe kerülni (Girl Toy), aki szintén játéknak tekinti a lányokat;-) Szóval ahol a dolog kölcsönös...

Valaki írta, hogy ha szembe jönne az utcán vele a márka, akkor nem ismerné fel. Nos ezzel én is így vagyok.

szalmavirag 2010.10.26. 20:49:40

A mai férfiakból kiveszet minden férfiasság! Meik férfi nem szeretne, annak a puhány férfinak a helyébe lenni! Meik férfi nem szeretne minden nöt kiprobálni, vagy aszt érezni, hogy mindenki őt figyeli.A ráklám igaz nem valós, de mikkor volt egy ironia igaz? A kis videó felépitése szerintem remek de nem egy fehérnemü reklámnak. Ha még létezik férfi a földön ne vegyen Jack Jones fehérnemüt, mert én még egy olyan növel sem találkoztam ameiknek röggön szeme van es lássa a márkát minden gönc alatt.

GranaPadano 2010.11.30. 14:29:52

Nekem nem tetszik ez a bugyireklám, ugyanis 2szer megnéztem és semmi nem fogott meg benne.

Kicsit nosztalgikusnak tűnik (...nem ösztönöz vásárlásra...)és ugyanakkor nem koncentrál kellőképpen a márkára. Valószínű találunk benne mondanivalót, de ez még nem elég egy hatásos reklámhoz.

Engem nem győztek meg. Ami megmaradt az a hétköznapi jelentek, semmint maga a márka.

-Hank Moody- 2010.12.02. 14:23:37

jó ez így, a szerepcsere, a pasi a szexuális segédeszköz..
amúgy: ez a banderas féle cég, ugye? nem is tudtam, hogy 3 boltjuk is van bp.-en..

birss 2011.01.07. 18:57:40

"Legtöbbjüknek talán nem is tulajdonítanánk különösebb jelentőséget, ha fordítva lennének leosztva a szerepek, és nem a srác lenne a szenvedő alany. "

mert akkor miért nem lenne gáz?

KaMel 2011.01.07. 20:50:50

Na hát most melyik Jack&Jones ruhamárkát kedvelő és vásárló, fiatal vagány ne szeretne a "jó nők játékszere lenni"?:P Ez nem szexista, a reklám inkább egy groteszk, viccesen ironikus történet, de jó, a célnak/célcsoportnak tökéletesen megfelel szerintem.:) Persze kiszámítható, de a jelenetek és képek, a háttérzene na és persze az akcentus is egész jó "feelinget" adnak neki:)

trium 2011.01.07. 22:29:09

Az az igazság, hogy én egy paródiára számitottam a cim alapján. Azt hittem, hogy kacagni fogok rajta, de miután végignéztem, rájöttem, hogy ha ezt a reklámot női szememmel tekintem, akkor akkor az "erősebb nem" nem a férfi...Vagy ez Szegény fiúval azt tesznek a nők, amit akarnak, de nem biztos, hogy ez ellentétben van az ő akaratával.Annyira nem fogott meg ez a reklám, persze világos a mondanivalója és az is, amit a márkát viselők képviselnek, de ez az én értékrendemmel nem áll kapcsolatban.

DarNo 2011.01.08. 07:45:18

A divatreklámokban gyakran találkozunk furcsa, érdekes képekkel. Leginkább a divatház által vallott nézőpontok, a stílus alkotta világ jelenik meg.
Azonban szerintem a férfiaknak szóló divatreklám mondanivalója inkább az, hogy egy átlagtól elrugaszkodó egyéniségű férfi aki ezt viseli.
Nem az a fontos, hogy a nők hirtelen megnövekedett figyelmét a ruha váltja ki, hanem ez a férfi már más mind a többi. Képes a nők szemével is látni. Az ők helyzetébe is beletudja élni magát. Milyen az, amikor jól nézünk ki és mindenki tolakodva mindeket akar. Pontosan a külalak, az általánosítás téves eszméjével játszadozika reklám. Nem pontosít, csak sejtet. Néha felcserélődik a szerep, éppen azért hogy csak gondlatokat ébresszen.

Habár elég durva megfogalmazást helyez előtérbe és teljesen kaotikus ahogy beállítja a márkát, mégis egy érdekes feltevés. Felhívja a férfiak figyelmét egy másabb, nem falkához (medencés, lépcsőházas jelenet) tartozz, hanem legyen egyéniséged.

MissSzeszely 2011.01.08. 20:17:37

@DarNo: Nem hiszem, hogy "egy átlagtól elrugaszkodó egyéniségű férfi", akit megcéloztak ezzel a reklámmal. Sőt szinte a teljes férfi gender (csak szinte) az, aki érintve érezheti magát, hiszen minden férfi találkozhatott már a filmben említett "problémák" jó részével, melyek nők szájából hangoztak el. A nemiséget egyszerűen megfordították, csak ennyi a csavar benne.

Nem a "képes a nők szemével is látni" szempont van a filmben, hanem a férfi szemével láttatja a nőt, a női sztereotípiát. Ez a nő pedig határozottam körülírható: fiatal, szingli (legalább is nem családos), aki szeret szórakozni. Ezáltal pedig szűkít a Jack&Jones márka célcsoportján, nem akármilyen férfit céloz meg, hanem a fiatal, szingli, független férifiakat. Ezen férfiak közül pedig, akik megnéznik a filmet, szívesen lennének abban a helyzetben, hogy ne kelljen kézenfogva sétállni :D
Nem csoda tehát, hogy egy érett, elkötelezett férfi nem érzi, hogy neki szólna a film (valószínűleg ilyen a bejegyzést író reklámbuzi is).

Engem, mint nőt, nem késztetett arra, hogy magamra ismerjek a filmeben, sőt elmosolyodok rajta. Nem érzem bántónak, mert sikeresen kikerülték a túlzó, szélsőséges meglátásokat. Nekem nem mond semmi újat a film, ezért lapos. A reklámfilm felejtős...(felejthető)

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása