Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A Skittlesről már több alkalommal is volt szó itt a blogon, köszönhetően teljesen elborult reklámjainak. Ezúttal a facebookot vette célba a cég, amely több mint 11 millió követővel rendelkezik a nemzetközi fan page-en. Az angol oldalon viszont csak 800 000 követőjük volt, egészen addig, amíg egy ügyes akcióval meg nem szüntették ezt a tűrhetetlen állapotot. Kreáltak egy kellően tenyérbe mászó karaktert, egy bizonyos David Phoenixet, akit betettek egy üvegfalú tartályba, ami leginkább egy telefonfülkéhez hasonlított. Ezt követően annyi szem Skittles cukorkát borítottak a fejére, ahány követője volt az oldalnak. Ekkor kezdődött a játék, ugyanis arra kértek meg mindenkit, hogy csatlakozzon hozzájuk, és ezzel a gesztussal dobjon ő is egy cukorkát a fickó fejére, amit egy webkamera segítségével meg is nézhetett. Nagyjából 1 200 000 darabra lőtték be a fülke megtöltéséhez szükséges cukorkák számát, aminek összegyűjtésére 24 órát adtak a fanoknak. Erre azonban nem volt szükség, mert mindössze 10 óra alatt összejött az ehhez szükséges követőszám, . A kunszt végén egy amolyan copperfieldes trükkel eltüntették a széteső fülkéből a főhőst, így természetesen nem lett baja. A résztvevők ezt olyannyira nem vették zokon, hogy a fanek száma azóta már 1,4 millióra növekedett. Elképesztő adatok, még akkor is, ha arányosan nézzük. Nálunk is kellene már egy igazi nagy durranás. via: adfreak
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.