Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fojts valakit Skittles cukorkába a Facebookon

A Skittlesről már több alkalommal is volt szó itt a blogon, köszönhetően teljesen elborult reklámjainak. Ezúttal a facebookot vette célba a cég, amely több mint 11 millió követővel rendelkezik a nemzetközi fan page-en. Az angol oldalon viszont csak 800 000 követőjük volt, egészen addig, amíg egy ügyes akcióval meg nem szüntették ezt a tűrhetetlen állapotot. Kreáltak egy kellően tenyérbe mászó karaktert, egy bizonyos David Phoenixet, akit betettek egy üvegfalú tartályba, ami leginkább egy telefonfülkéhez hasonlított. Ezt követően annyi szem Skittles cukorkát borítottak a fejére, ahány követője volt az oldalnak. Ekkor kezdődött a játék, ugyanis arra kértek meg mindenkit, hogy csatlakozzon hozzájuk, és ezzel a gesztussal dobjon ő is egy cukorkát a fickó fejére, amit egy webkamera segítségével meg is nézhetett. Nagyjából 1 200 000 darabra lőtték be a fülke megtöltéséhez szükséges cukorkák számát, aminek összegyűjtésére 24 órát adtak a fanoknak. Erre azonban nem volt szükség, mert mindössze 10 óra alatt összejött az ehhez szükséges követőszám, . A kunszt végén egy amolyan copperfieldes trükkel eltüntették a széteső fülkéből a főhőst, így természetesen nem lett baja. A résztvevők ezt olyannyira nem vették zokon, hogy a fanek száma azóta már 1,4 millióra növekedett. Elképesztő adatok, még akkor is, ha arányosan nézzük. Nálunk is kellene már egy igazi nagy durranás. via: adfreak

Címkék: facebook social media

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr22388584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HDia · http://reklamfail.blog.hu 2010.10.21. 16:05:32

zseniális. mindig ki lehet találni újat SMM-en belül

WorthyGirl 2010.10.22. 11:51:01

egy jó ötlettel csili-vili nyereményjáték nélkül is lehet toborozni:)

virágszirom · http://msn-smiley.ucoz.hu 2010.10.22. 12:12:03

érdekes, hogy mi mindenre jó a facebook ;-) bár erre már egy ideje rájöttem.
amúgy meg rám is boríthatnának néhány (sok:) ) szem ilyen cukorkát:D biztos, hogy néhány hónapra a rám borított adag fedezné a cukorkaszükségleteimet:D

virágszirom · http://msn-smiley.ucoz.hu 2010.10.22. 12:27:33

Azt hiszem először nem ment el, amit írtam... :-|

Szóval:
Érdekes, hogy mostanában mennyi mindenre használják a facebookot. Bár ezt nem most vettem észre, csak már azt hiszem ideje leírjam valahová:) Mindenesetre szeretem azokat, akik a fantáziájukat és a kreativitásukat használják néhány dologhoz:)

amúgy én sem bánnám, ha néhány (sok) szem ilyen cukorkát rám borítanának:D
egy időre biztosan fedezné a rám borított Skittles mennyiség a cukorkaszükségleteimet :D

jubilleum 2010.10.23. 12:54:41

Ilyet nálunk nem kapni ugye?

p.zita 2010.10.28. 16:35:04

Egy jó,vonzó reklámmal nagyon jo eredményt lehet elérni.

www.vaszon-kepek.hu · http://www.vaszon-kepek.hu 2010.12.08. 18:45:13

Ez nagyon állat! Kiváncsi vagyik, hogy melyik magyar cég, termék, stb lesz az első hasonlóan nagy számú követőt vonzó ötlettel áll elő... persze kis országunkhoz mérten...

vaszon-kepek .hu

trium 2011.01.07. 18:52:56

Nem tudom olyan pozitivan értékelni,mint az előttem szólók, nem nagzon lennék kiváncsi arra, ahogyan fulkodol ez a szerencsétlen férfi a cukorkákban még akkor sem, ha fiktiv ez az egész dolog.
Minden esetre arra jó volt a kampány, hogy jó sok fant begyűjtött a facebook-on egy ilyen stratégiával. Én biztosan nem szavaztam volna rájuk.

KaMel 2011.01.07. 19:45:31

Én csak azért szavaznék rájuk, mivel sikerült ilyen hihetetlenül nagy számú követőt megszerezniük. Egy olyan igényt alakítottak ki, amely így elsőre abszurd és alapja egy alapos fogyasztói magatartás kutatás. Jó húzás volt, mert kapnak rajta. Hát gratula!

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása