Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Újabb hatalmas T-Mobile flashmob

Úgy látszik, az angliai T-Mobile továbbra sem száll le a flashmobokról, és még mindig látnak benne fantáziát. Amíg az eredmények visszaigazolják ezt, talán igazuk is van. A Liverpool station-ön megszervezett össznépi tánc, majd a nálunk is bemutatott, Pinket is felvonulható óriás-karaoke után október 27-én a londoni Heathrow repülőteret szállták meg, hogy egy gigantikus produkció keretében üdvözöljék az éppen hazaérkezőket. Összesen mintegy 300 beépített embert helyeztek el az 5-ös terminálon, akik különféle feldolgozásokban énekelték el Etta James “At Last”, Mel Torme “Comin’ Home Baby”, Mark Morrison “Return of the Mack” című dalát, de elhangzik a videóban Iggy Pop kultikus dala, az “I am the Passenger” és  George Michael & Aretha Franklin duettje, az “I Knew You Were Waiting (for me)”is. A meglepett utasok hol kissé ijedt, hol csak meglepett reakcióit 18 rejtett kamerával vették filmre, és vágták egybe a Welcome Back című 3 perces videóban. Bár maga az alapötlet egy cseppet sem eredeti, hiszen hasonló énekes produkciókat láthattunk már a neten nem is egyet, a szervezettség és a méret valahogy mégis elviszik a produkciót. Ezt mi sem bizonyítja jobban, mint az, hogy vírusfilm már az ötödik a Viral Video Charton.

Címkék: zene látvány flashmob

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr42411180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marvlev 2010.10.31. 12:24:14

lehet, hogy ez másra nem igaz, de nekem kezd nagyon elegem lenni ebből a sok izzadtságszagú flashmobból.

virágszirom · http://msn-smiley.ucoz.hu 2010.10.31. 16:26:46

Nekem tetszenek az ilyen stílusú szervezkedések:)
Többek között azért tetszik, mert felhívja az emberek figyelmét, érdekesnek találják. Napokig beszélnek majd arról, hogy mit láttak, mit éltek át. Ha látják majd a neten a videót, akkor elmondhatják, hogy: "jééé... ott én is voltam!" Élmény marad a számukra.
Csak azt az egyet sajnálom, hogy én még nem voltam szemtanúja ilyesminek...

attata 2010.10.31. 17:23:36

Kissé elvesz a virusfilm jellegből, ha a filmet a kampány indításakor 86 tévécsatornán egyszerre levetítik.

Mester1202 2010.10.31. 21:14:13

Nekem tetszik. Jó lenne egyszer egy ilyenre hazaérni.

calamites 2010.10.31. 21:47:09

a szervezettség nagyon jó volt

nekem tetszik

mik1024 2010.10.31. 23:32:02

Ilyen MO-n nem lesz, hisz barmikor amikor az ember Pestre utazik mar a vamvizsgalatnal fogadja a szomoru Magyar valosag.

guszti 2010.11.01. 00:30:34

A szervezettség, az egy dolog. Nem ettől üt a produkció, hanem hogy ezek az arcok mind úgy énekelnek mint egy isten. Nálunk ha ilyet csinálnának, túlsminkelt megasztárok affektálnák szét a nagyszeű akciót. Mondjuk az a dó-dó-dó-mi-dó nagyon ronda a végén, hiába, gigaprofizmus ide vagy oda, a pénznek nincs ízlése...

zahor103 2010.11.01. 00:44:44

fúúúúú a végén de gáz volt a témobil hang... :(((

Fashionistas 2010.11.01. 02:37:44

@mik1024: Mekkora igazság! 2 hét múlva megyek haza Magyarországra, de már most gyomoridegem van hogy hány bőröndömet fogják széttúrni a vámosok.....

Megdobbent 2010.11.01. 07:00:04

Jaj, nekem a t osszes mostani nyomulasa kontraproduktiv. Itt pl. felbaszna, hogy mobolnak, amikor kitudja epp hova kivanom az egesz vilagot, itthon mar a halal faszara kivanom a t-t ezzel a enekelj szinesz helyett, enekelj szineszno helyett, bassz el regi jo zeneket a fa hangoddal, forgass velunk klippet, stb... Eddig sem voltam naluk mobillal, vonalast most hordoztam el toluk a francba, es ugy tunik nem sirom vissza oket. Egyebkent is trefas, hogy az o PR keretukkel probaljak lenyomni a voda egesz strategiajat :> Dehat ok tudjak, verprofik ;)

fehéregér 2010.11.01. 07:05:26

@guszti: Egyet értek.

"Marvlev"-vel viszont egyáltalán nem, ezt a produktumot izadtságszagúnak nevezni elég szabadon bánás a fogalmakkal, ez a produkció barátságos, könnyed, játékos és vidám, én is szívesen érkeznék haza egy ilyen akcióra.

s_l_t_n_ 2010.11.01. 07:42:15

return of the mack! bearanyozta a napom!

un.no.1. 2010.11.01. 13:07:38

@Megdobbent: öszintén sajnállak. Téged felbaszna a reptéren egy csomó éneklő ember látványa? Mi a franc bajod van neked? Vagy te vagy az arc, aki ökölbe szorított kézzel, maga elé bámulva feszülten rohangál mindenhova, és pont mindig épp a faszba kívánja az egész világot, és mindenkit, aki nála egy kicsit vidámabb?

Vaandor 2010.11.01. 14:44:18

Elolvastam, és azt gondoltam, "Jaj, már megint?" Aztán megnéztem és valahogy tetszett.

A "random tömegbe szervezett emberek jól megdöbbentik/ megmosolyogtatják a többieket random tánccal/zenével/színdarabbal" téma tényleg elég lerágott csont, ezen "a szervezettség és a méret" sem segít. Most mégis volt valami árnyalatnyi plusz, ami miatt ez jó volt. Szerintem az érzelmi rész, az örömszerzés másoknak... És én is szeretek hazaérkezni.

hm_hd · http://hd.blog.hu 2010.11.01. 17:58:03

nem flashmob.
nem vírus.
nem szeretem.

Mr_Wolf 2010.11.02. 11:59:14

Mé' csak otthon várnak? T-nél nincs roaming?

nommmi 2010.11.02. 20:46:40

Hát nem vírusfilm és nem flashmob. A hangulata azért jó, tetszik. De a legnagyobb teljesítménye mégis a 18 rejtett kamera :D.

anemic royalty 2010.11.05. 11:14:48

a kivitelezés jó, de valahogy ez nekem most túl csöpögős lett...

ízlések és pofonok :)

szalmavirag 2010.11.09. 08:49:06

@virágszirom: Én is örülnék neki, hogy ha egy igazi flashmobban lehetnék szereplő és nem egy reptéren zajlana mind ez, de sajnos ez csak egy kamú ne mondja nekem senki hogy lehet egy olyan megmozdulást elvezni ami 12 orán keresztül folyik és 5száz szinész van lefizetve erre. Ez a reklám tul van fizetve szerintem, és nem is jönn at az igazi üzenet ja meg nem is gondol a repülöröl leszálló emberekre.Nem lehetett valami jo érzés ha ebben a felfordulásban elhagytad a gyereked, csoportod, csomagod és egy idegen országban vagy. Elgondolkodtató.....!(a T-Mobile flashmobnak nevezi a reklámját akkor szerintem ennek a kölcségén rendezhetett volna egy igazit, milyen felhívás,reklám az ami már becsapásra épül)

Betti20 2010.11.17. 16:12:23

Nekem tetszik a reklám, attól eltekintve, hogy még vannak ilyenek a neten.A reklám szervezettsége kitűnő a 300 beépített emberrel, meg a 18 rejtett kamera az se semmi.

Eriska 2010.11.23. 10:46:50

Én szivesen csöppentem volna egy ilyen reklám forgatásába, viszont ezzel nem mindenki van így. Annak az anyukának aki a gyerekét veszítette el eléggé kellemetlen lehetett. ez a reklam spontán kellene legyen, viszont egyaltalan nem az, az ötszáz meghívott, a 18 rejtett kamera egyaltalan nem természetes.

blankuca 2010.11.27. 10:24:41

Szerintem ez egy nagyon érdekes reklám. 300 beépitett embert összegyűjtöttek,hogy énekeljenek és táncoljanak egy reptéren az utasoknak.Voltak akik meg voltak nagyon lepődve,de olyanok is akik nem.Továbbá 18 kamerát használtak,hogy filmezzenek.Sok munkát belefektettek ebbe a reklámba.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása