Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Retrohullám macskanyelvvel, mackófölsővel

Egy kis nosztalgia, mai dizájn és webkettes lendület. Úgy tűnik ezt a receptet próbálja alkalmazni több márka is, és így igyekszik új életet lehelni a régi termékekbe. Ezen az úton indult el többek között a SeMe Original csapata, akik fiatal tervezőket alkalmazva próbálják meg újraéleszteni gyermek-és kamaszkorom emblematikus márkáit, a Seniort és a Métát. A Váci Kötöttárugyár által készített Senior és a Skála Coop saját márkája, a Méta sokaknak talán már nem mond semmit, nekem viszont annak idején egyet jelentett a coolsággal. Ez volt a legközelebb, amennyire egy átlagos fiatal kerülhetett a Nyugathoz, na persze a jugós adidas cipőket leszámítva. A két márka megújult honlapját nézegetve ma sem tűnnek rossznak a TV tornában és a Skála reklámokban nyomatott márka. Ezeket csak online lehet megrendelni a SeMe honlapján, ahol érdemes szétnézni. A forgalmazók ügyesen bánnak a social média eszközökkel is, amit a frissiben elindított senior-méta tumblr mikroblog is jelez.

 

A másik retro termék, amibe új életet próbálnak lehelni, a macskanyelv. Ezt egyrészt egy vidám, gyerekbarát és kifejezetten jó dizájnnal próbálják elérni (a tervek mellesleg az egyik legnevesebb, nemzetközi csomagolásdizájn blogra is felkerültek), másrészt meg egy közösségi médiára hangolt, a facebookon és a mikroszájton zajló kezdeményezéssel, amelynek keretében kinyújtott nyelvű fényképeket kérnek a vásárlóktól, hogy a legjobbak végül a dobozon is megjelenhessenek. Nincs érdekeltségem egyik termékben vagy annak reklámozásában, ennek ellenére remélem, hogy sikeresek lesznek, mert nagyon szimpatikus mind a kezdeményezés, mind pedig a hozzáállás. Egyetek ti is macskanyelvet Senior mackófelsőben!

via:kreatív

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr282441813

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Hogyan műtsük meg magunkat? Timsó és rambókés! 2010.11.12. 13:28:36

Hogy mennyire jó helyet találtunk az hamar kiderült, mivel jó pár hatalmas löveghüvelyt találtunk a sírok között, amiket Feri gondosan össze is gyűjtetett velünk. Rozsdás, málladozó hüvelyek voltak, amik nemcsak a ruhánkat fogták meg, de a kezünket is ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.11.11. 16:50:13

nahát! meglepően felhasználóbarát honlapok! ritka az ilyen:)

4TUN3 2010.11.11. 18:20:58

Color Star tévé mikor lesz megint? ;)

NGA 2010.11.12. 11:12:41

15e Ft-ért már Adidas-t is kapok. Nem ezt. Valami fura dolog ez, akkoriban ilyen azoknak volt, akiknek nem tellett adidasra

szobakutty 2010.11.12. 11:30:56

jaja... a tisza detto. régen a népnek gyártották mameg kis túlzással luxuscikk... :(

avc 2010.11.12. 11:41:11

hánemtom, sztem abban az időben sem volt cool a senior, sőt, a jónép inkább adidasra vágyott, vagy legalább yassára - utóbbira emlékszik még vki?

|||||||||||| 2010.11.12. 11:46:58

Factory sportaréna, Miskolc, szivacsgödörbe hátraszaltózó kisfiú. Hogy jön ide?

leopold getz 2010.11.12. 12:05:46

A mackófelsők klasszak, de mocskos drágák! Ennyi pénzért sokkal jobb cuccokat veszek! A gyártási költsége mindenestül szerintem kijön max. 1-2 ezer Ft-ból. Magyar retró-hullám... Ugyan már! Tényleg dettó, mint a Tisza...tetszik nekem is, de az ára miatt újgazdag hülyegyerekek parádéznak benne...pedig tényleg jók azok is...

MrTotheee 2010.11.12. 12:14:10

a macskanyelv nagyon szuper lett!:)

sheela567 2010.11.12. 12:42:17

a csoki csomagolásából kiindulva, már nem is macskanyelv

Behajtó70 2010.11.12. 13:15:43

Jó ötlet, veszek is egy kis macskanyelvet :)

zaq 2010.11.12. 20:41:14

a macskanyelv az jó, kár, hogy mini cat lett belőle.maradjon macskanyelv, szerintem ez kúl így leírva ugyanúgy, mint a tejcsokoládé.

a mackófelsők anyaga viszont 80% poliészter. fel nem venném.

szobakutty 2010.11.13. 15:04:45

@Pém: mondjuk úgy, hogy neki is senior melcsije van? ;)

gergelyzoli 2010.11.13. 16:37:31

Jó dolognak tartom a régi márkák ujboli reklámozását. Engem tulajdonképpen a macsaknyelv reklám fogott meg, jó ötletesnek találom, hogy bevonják a fogyasztókat a doboz kialakításába a "Legyen a te képed a dobozon" akciójukkal. A facebookal is nagyon sok fogyasztot tudnak megszólítani. Jó reklámfogásnak találom azt is, hogy a nemzetközi csomagoláson Minicat név szerepel, hiszen így a nem magyar fogyasztókat jobban megtudják szólítani.

polufave 2010.11.18. 11:59:07

Jól összekombinálták a retrós meg a modern elemeket. A fekete-fehér fotók retrósak és azzal, hogy mai, kétköznapi emberek fotóit használják fel, barátságosabbnak tűnik a csomagolás. Egyszerű, letisztult, de mégis feltűnő a pimaszkodó, viccelődő nyelvöltés miatt.
Örülök, hogy a régi csomagolásból, csak a forma és egy kis világoskék szín maradt. Személy szerint nekem egyáltalán nem tetszett a régi világoskék hátterű csomagolás, amin egy perzsa macska volt. Legelőször, amikor megláttam, hírtelen elgondolkodtam, hogy ez valami macska-kaja?! Még nem vásároltam, de biztosan fogok, az új csomagolású macskanyelvből!

MissSzeszely 2011.01.08. 23:46:29

A retro reklámok sikere a jól megválasztott célcsoportnak és az alulról építkező marketingnek tudható be.A célcsoport egyik rész olyan, aki ismeri a régi márkát, élményei vannak vele kapcsolatban és szívesen nosztalgiázik. A másik, a fiatal csoport, viszont nem ismeri a márkát, ezért őket egy felfrissített márka-arculattal lehet megcélozni. A gerillamarketing pedig pont erre jó, hogy bevonja és kötődést alakítson ki a márka iránt.

A Senior és Méta népszerűsítését segíti az is, hogy nemrég összefogtak a jó, öreg Tiszával, a Tisza üzleteinek polcaira kerülnek a Senior és Méta szabadidőruháiból egyes fazonok, és a továbbiakban is együtt tervezik marketingstratégiájukat.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása