Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Látványos vírusötlet a Subarutól

Mennyivel megy az új Subaru WRX STI? Pontosan 24 FPS-sel (Frame per second), amit ez a látványos vírusfilm bizonyít be nekünk. A kanadai DDB reklámfilmjében nem a hagyományos módon mérik a kocsi sebességét, hanem egy egész szokatlan módon. Az alapötlet egészen zavarba ejtően egyszerű, hasonló megoldást néhány éve még a budapesti metróalagutakban is láthattunk, ahol a falra szerelt monitorok képeiből állt össze a mozgófilm, ahogy a szerelvény elhaladt mellettük. Itt egy 1 km hosszú pályaszakaszt övező kerítést borítottak be egy animáció fázisképeivel, amelyeket egytől egyig szépen megrajzoltak kézzel, majd az autó sebességéhez igazított távolságokra felhelyezték őket. Az egyes képek annak köszönhetően állnak össze egy animációvá, hogy a Subaru a megfelelő sebességre gyorsul, a ráerősített kamera pedig rögzíti a látványt. Nincs a filmben egy szemernyi CGI, semmiféle számítógépes trükk vagy csúsztatás, épp az adja az erejét, hogy ilyen profin képesek voltak ezt megcsinálni. Kicsit hasonlít a Hondának arra az ötletére, amikor az aszfaltba martak különféle mintákat, amelyeken megfelelő sebességgel áthaladva az útzajból összeállt egy dallam, de ettől még nagyot üt. Érdemes belenézni a making of videóba is, amiben fény derül a részletekre is.

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr692445816

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A tekegolyók inváziója - Nissan Bravia 2010.11.13. 17:11:57

 Ugye rémlik még a bravúros és elragadó Sony Bravia reklám a városszerte pattogó labdáival és kavargó színeivel ? A játékszerek puhán lepték el az utcákat és tereket - ám ugyanez nem mondható el a Nissan utánérzésével kapcsolatban. A cég - illetve...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2010.11.13. 11:14:18

Nagyon jó, de sajnos ezen az autón ez már nem segít. Rettentően mellényúltak és csak remélni lehet, hogy hamarosan jön az utódja.

Kár érte, mert nem kétlem, hogy a műszaki tartalma zseniális, de ez a "csomagolás", ez kész...

Bambano 2010.11.13. 11:15:03

Ez egy jó film lenne egy skoda fabia 1.0 htp-nek, hogy tud egyenletes sebességgel haladni. De az sti-t nem ezért szeretjük, hanem azért, ahogy gyorsul. Úgyhogy ez egy tökéletes negatív reklám, hogy csináljunk bevásárlókocsit a mammernek egy wrc legendából.

Ted Aprajev 2010.11.13. 11:57:24

...na ja, a kocsi le van szarva, az ötlet jó...

cyd 2010.11.13. 12:07:42

@Bambano: Érdekes meglátás. A gyorsulás önmagában lóf@szt sem ér. És a WRX STi sem erről szól.
A videó meg teljesen passzol a Pure performance szlogenhez. Jó ez.

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2010.11.13. 12:11:37

Ezzel a reklámmal itthon nem sokat fognak eladni belőle.

$pi$ 2010.11.13. 12:20:45

Falra szerelt monitorok eh? Az mondjuk nem jött le, hogy a kocsi nem mozgott le-fel amikor a filmet csinálták? Nem a gyorsulás a lényeg, hanem a menetstabilitás ugye.

AkarkiJ 2010.11.13. 12:36:46

ötletes, de mint reklámeszköz nem jött be

magpet · http://zsemlediszno.blog.hu 2010.11.13. 12:42:29

Szép autó, nagyon jó ötlet, de ezzel a mozival inkább tempomatot kéne árulni. :)

lifelike 2010.11.13. 12:53:34

az hogy egyenletes tud haladni szerintem 2010ben nem fog meg senkit, ez az alap ami egy autótól elvárható, nem? jópofa meg minden, de semmi extra

motò 2010.11.13. 12:55:25

munkától megcsömörlött, kötekedő megátalkodottak! :)

Bambano 2010.11.13. 13:29:00

@cyd: az sti legnagyobb megkülönböztető jele a szimmetrikus awd. Erős motor más kocsiban is van, megkockáztatom, jobb motorok is vannak, awd is van máshol, csak szimmetria nincs máshol. Ezt kellene szerintem hangsúlyozni.

Azt meg, amiről szerinted szólhat az sti, gymkhana címkékkel megleled a jutúbon, még egy filmmel gyengíteni felesleges.

Bambano 2010.11.13. 13:36:41

@Ted Aprajev: a reklámtól függetlenül a kocsi kéne:)

FlybyWire 2010.11.13. 15:54:44

@$pi$: monitor? Anyám borogass.
Sima rajzok. Ez az animáció lényege.

FISTI 2010.11.13. 15:55:10

@klarky: @bambano: aszta, a fika az megy, gyere, viszlek egy kort uj STI-vel, biztosan abbahagyod...remek latni, erezni, mikor a csudiszep nemet markak soforjeinek alla koppan a betonon, mert csak a 4 kiput latjak..Kivulrol szamomra allat, ezert is ebben a modellben vettem meg, nem pedig az uberszarny, kek-arany komboban...Elveszett szellemiseg: vezettel mar ilyet durvan tolva?
Na bububupsszt....

will 2010.11.13. 16:44:42

1. a kocsiból nem látszik semmi.
2. a kreatívoknak nem volt meg a feeling.
3. tök uncsi is.

FISTI 2010.11.13. 16:49:06

@Loading...: nahat...milyen autod is van? Gyere, nevezzen meg egy idopontot, helyszint, hogy ez az altalad ...-nak titulalt gep letepi az arcod.

FISTI 2010.11.13. 17:01:10

@Loading...: bar jobban meggondolva ilyen veretes hsz után arra sem vagy erdemes, hogy szanalmassagoddal foglalkozzak...

gergelyzoli 2010.11.13. 17:03:26

Jó reklám a subarutól, jól passzol a Subaru "Pure performance" szlogenjéhez, nem feltétlenül csak a Subaru WRX STI modelljéhez, hanem minden Subaru modellhez találó reklám. Nagyon figyelemfelkeltő a reklámfilm elkészítésének módja is. Ha az egyszerű rajzolt képeket vesszzük figyelembe, egyértelmű, hogy a gyorsaságot akarták kiemelni, mely véleményem szerint jól is sikerült.

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2010.11.13. 18:33:00

nekem bejött a reklám. a kocsit meg stig vezette?:))

The Great Destroyer 2010.11.13. 18:40:36

Nekem tetszik, mondjuk a subaru a 3. kedvenc autógyártóm.

lifelike 2010.11.13. 18:56:30

sértett subaru fanok/tulajoktól mentsen meg az isten minket...

FISTI 2010.11.13. 19:13:01

@lifelike: meg a mindenbe beleugato, hozzaerto kommenteloktol, akik beteljesuletlen vagyaik miatti frusztraltsagukat veretes hsz formajaban kialtjak a vilagba...

2010.11.13. 19:21:10

Lehet, hogy mindenki tudja, én nem: most tulajdonképpen akkor mennyivel is ment a kocsi?

Körömcsiga 2010.11.13. 19:22:05

Bármely autó reklámjaként jó ötlet. Subarunak jobb kell :)

Don Choler 2010.11.13. 19:48:06

@iii: erre egy arányszámmal tudnék válaszolni. Olyan gyorsan, hogy 1 mp alatt 25 képnyit haladjon előre. Mond meg a képkockák szélességét, megmondom mennyivel ment ;)

Körömcsiga 2010.11.13. 19:48:55

@FISTI: Csak mondanám, hogy ha kb fél méteres egy kép, akkor ugye 12m/s-al halad az autó, ami kb 40km/h-s sebesség. Ennyit a gyorsaságról. Még 1 méteres képnél is 24m/s, ami kb 80km/h.

Körömcsiga 2010.11.13. 19:50:07

@gergelyzoli: Az előző válasz erre akart menni.

2010.11.13. 20:10:41

@Körömcsiga: A képek elég kicsinek tűnnek a videón, de ha mondjuk 80 km/óra, akkor ez mitől "pure performance"?

mozikiller 2010.11.13. 21:32:10

Te jó ég... ezt tényleg még magyarázni kell?
A falon lévő anyag a main film. A készítése csak a körítés, az egyediséghez.
Valaki tényleg azt hiszi, hogy egy egyenletesen haladó Subaru lenne a lényeg???
Szerintem nagyon jó lett az egész film.

morden2 2010.11.13. 21:34:38

Nem semmi így kiposztolni valamit "a budaoesti metróalagutakbnan" tuti nem lett elolvas egyszer sem (üdv, egy nyelvtannáci)

TH 2010.11.13. 22:23:53

Ez egy tök jó, és ötletes reklám. A Subaru fikázóinak és rajongóinak nem való, ez a kommentekből látszik.
@FISTI: "remek latni, erezni, mikor a csudiszep nemet markak soforjeinek alla koppan a betonon, mert csak a 4 kiput latjak"
Én értem, hogy szereted a Subarudat, nincs is ezzel gond, nekem is nagyon tetszik, de egy hasonló menettulajdonságokkal rendelkező német gyártmányú autó sofőrjének álla ugye szerinted sem fog koppanni?
Egyébként sem láthatod a koppanó állukat, ha ők már csak a kipufogódat látják...;-)

Bambano 2010.11.13. 22:55:53

@FISTI: 2011-es bubut nem vezettem még durván tolva, de korábbit (a hagyományos pofájúakból a legutolsó szériát) igen.
A vége az lett, hogy a bubu tulaj álla koppant, amikor beült mellé az én német autómba.

A véleményem nem változott, ez a reklám gagyi, a kocsi ennek ellenére kéne.

CDRW 2010.11.14. 00:16:55

@Bambano:
egy barátom vett egy Wrx Sti-t és a következőket mondta:
"A forgalom statikus állóvíz, amikor kiszállsz akkor meg olyan mintha leszoptak volna"

aztán kipróbálhattam: a forgalom statikus állóvíz, és amikor kiszálltam mintha leszoptak volna! :)

jones5555(exdr.) 2010.11.14. 00:30:40

2001 környékén volt ilyen ötletű reklám a Keleti pu. metrómegálló előtt, az Örs felől az alagútban! Asszem dídzsúszos volt. Mint ötlet már akkor is tetszett.

FISTI 2010.11.14. 01:23:28

@Bambano: es mi is az a deutsches Auto?

FISTI 2010.11.14. 01:31:02

@TH: de, legkésőbb akkor, miutan azt is realizalta, hogy o mindezert 1,5-2x tobbet fizetett.

fraki 2010.11.14. 09:52:33

Én úgy láttam, hogy elég gyorsan mentek, a képek pedig kicsik voltak érzésre. Nem kockáztam ki, de szerintem több frame jutott egy animációs képkockára. Vagy legalábbis az animációsképkocka/frame hányadossal tudtak játszani ahhoz, hogy megfelelő sebességre és távra tervezzenek. (Ami fontos volt ahhoz, hogy a papírgyártás/-kiragasztás logisztikáját is belőjék.)

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2010.11.14. 10:29:57

@FISTI: Szövegértésből hanyas voltál?

"Nagyon jó, de sajnos ezen az autón ez már nem segít. Rettentően mellényúltak és csak remélni lehet, hogy hamarosan jön az utódja.

Kár érte, mert nem kétlem, hogy a műszaki tartalma zseniális, de ez a "csomagolás", ez kész..."

Ebben én épp azt írom, hogy technikailag/műszakilag ez egy kiváló autó csak nagyon szarul néz ki. Ez így érthető számodra is? És ezt tartom, amit vszínű ez eladási adatok is alátámasztanak.

Én azt mondtam, hogy nagyon kár volt egy rally legendát becsomagolni egy ilyen nagypapa formába. Ha mindenképp piacot akart bővíteni a Subaru, akkor a régi Impreza-t meg kellett volna tartani és kihozni teljesen más néven ezt. Zabálnák népek... De így???

Amúgy gratulálok az autódhoz, de a sok lefújószelep hallgatása mellett olvass is (mondjuk könyveket) kicsit és akkor fog menni 4 sor megértése is!

bobbafet 2010.11.14. 10:40:31

AMD/INTEL WINDOWS/APPLE MSZP/FIDESZ NEMET AUTO/JAPAN AUTO
Vajon melyiket a nehezebb megválaszolni? Gyorsan, győzzük meg egymást!

megapöpi · http://bullymusic.blog.hu/ 2010.11.14. 10:44:45

kár, hogy hamarabb olvastam el a szöveget

megapöpi · http://bullymusic.blog.hu/ 2010.11.14. 10:45:58

kár, hogy hamarabb olvastam el a szöveget

mr. 2010.11.14. 11:59:25

Szánalmas, ötlettelen.

mimindannyian · http://wmiki.blog.hu/ 2010.11.14. 12:17:07

Nagyon gyengusz, elcsépelt. És egy biztos, nagyon nem látványos!
Végig vártam, hogy oké, de hol lesz már a látvány? Ez egy nulla.

FISTI 2010.11.14. 13:24:34

@klarky: nagyokos, te beszelsz szovegertesrol..? Olvasd mar kommentemben mit irtam a formajarol, kulsejerol is...Meg valami: jellemzo az ilyen hozzaszolasu emberekre, hogy eloiteletesen prejudikalnak, es azt velelmezik, hogy akinek sti-je van, az konyvet csak a boltban lat....hat baratom, fogalmad nincs kivel ertekezel, es ez az, ami mindent elmond rolad, koszonjuk, leulhetsz.

FISTI 2010.11.14. 13:26:22

@Imurai: lancer evo remek auto, a legnagyobb kuzdelmeket ezekkel toljuk a palyan

TH 2010.11.14. 16:42:31

@FISTI: maradjunk abban, hogy a "stílus maga az ember"...;-)
és csatlakozom @bobbafet: -hez, az ilyen örök vitákat nem hiszem, hogy ezen a blogon kéne kielemezni...

@klarky: speciel nekem kifejezetten tetszik a külseje, másrészt ha ilyen autót szeretnék venni (és lenne is rá pénzem ;-) ), akkor a külseje pont nem érdekelne...

FISTI 2010.11.14. 17:10:15

@TH: :) egyetertunk, koszonom.
Velemenyem az egeszrol: egy reklamrol, az otletrol szol a poszt, erre jonnek a nagykepu frusztralt emberek es mindenhato pokhendiseggel elkezdik fikazni a reklam targyat, amirol talán olvastak az ujsagban egy teszt... Ez sulyos szanalom, utolag belatom, hozzaszolni is kar az ilyenekhez. Erdekes modon ha megkerdezed, hogy neki milyen vasa van, na akkor nema csend. Egyebkent autokra vonatkozo velemenyem: legnagyobb tisztelet minden autonak, es ne kezdjunk fikazni valami olyat amihez kozunk, penzunk nincs, foleg akkor, ha az ar-ertek-teljesitmeny-hasznalhatosag teren talán az egyik legjobb.
Gratulacio Vettelnek es a Red Bull csapatnak!

aattyla87 2010.11.14. 22:35:12

ez a reklam egy picit olyan retros, elvan tulozva, inkabb a gyerekek korosztajanak szolna mindhogy a subaru reklamarol, inkabb jatek ajanlonak, elozetesnek felelne meg....

naphalius 2010.11.15. 13:23:25

Szerintem ez egy jo kis klipp, az elejen mar sejteti hogy valami jarműről fog szólni. A fal rajz is jo bár az óriás rák- szerű teremtmény elég idétlenül sikerült de szerintem ez nem véletlenül volt így kitalálva. Egy kissé rémisztő lehet egyeseknek, fokozza a "sebességet" tán még szorongást is kelt az emberben de esélye sincs a gyors és jól kezelhető Subaruval szemben. Ezt az autót nem is szívbajos emberek számára készítették, egy szűkebb réteget szólítanak meg vele azok aki megengedhetik maguknak és mernek venni egyet. Nem véletlen a pilóta sem öltözék, sisak stb.
A mozgókép jó ötlet, meg jegyzi az ember ... hol is láttam ..áh a Subarunak volt egy .... szerintem nagyon jó.

MrTotheee 2010.11.15. 17:38:10

nagyon jól sikerült kisfilm, nem mellesleg a subarut is fényezi:)

Betti20 2010.11.15. 20:51:55

Nagyon ötletes és figyelemfelkeltő reklám.
Elképzeléseim szerint a gyorsaságot és az egyenletes haladást akkarták bemutatni ezzel a rajzokból összetett kisfilmel nekem nagyon tetszett, és a Subaru-nak is jót tett szerintem

nommmi 2010.11.15. 22:32:41

A “Minden Idők Leggyorsabb WRX STI Modellje” koncepció alapján született. A Canada-i DDB ezzel az ötletével a Subaru legújabb modelljének erősségét egyedülálló módon érzékelteti.Ez a pörgetőfüzet megoldás nagyon tetszik. A framek nagyon jók. Ezt jól kitalálták :).
A vírusfilm azt próbálja elmondani, hogy a csúcsteljesítménynek nem a motorból kell erednie, hanem a vezető önbizalmából, miközben az általa elérhető legtávolabbi határig hajszolja autóját.:)

polufave 2010.11.18. 10:39:19

Egy termék tulajdonságot láthatunk, ismerhetünk meg ebben a reklámban, hogy milyen rövid idő alatt gyorsul az autó és tartva ezt a sebességet láthatjuk az animációt. Véleményem szerint ezt a fajta animációs megoldást össze sem lehet hasonlítani a vinnyogós, manós bank reklámaival.
Szerintem egyszerű, látványos és lendületes a reklám, ezek az autót is mind jellemzik. Semmi félrevezetés és erőszakosság nincs benne, nekem bejött.

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2010.11.18. 17:20:45

@FISTI: Na ez majd Impreza lesz:

totalcar.hu/magazin/hirek/2010/11/18/a_subaru_impreza_vegre_szep_lesz/

A tiéd meg egy autóipari mellékvágány. De fő, hogy neked tetszik, szerencsére a gyáriaknak sem, így rohamtempóban készül az utód.

TH 2010.11.18. 17:45:23

@klarky: Hogy lehet ilyen stílusban fikázni valakit az ízlése miatt? Szerintem az Impreza külseje nem elsőrangú kérdés, és nekem szintén tetszik így is ez az autóipari mellékvágány.

FISTI 2010.11.18. 17:46:15

@klarky: jajj már, azt gondoltam én balga, hogy befejezted a témát..de most látom mennyire igazad van: az én autómon most hogy jobban megnézem tényleg nincs ráírva hogy Impreza és eltűnt az autómról az STI felirat is.....igen, és amit csak most veszek észre, az is rá van írva, hogy autóipari mellékvágány, valamint eltűnt róla a Fuji Heavy Industries plakettje is...
De sebaj, én már csak egy ilyen mellékvágányért fizettem nem kevés pénzt, ez vagyok, ennyit tudok...csak legnagyobb szerencsémre imádom az autómat, boldog ember vagyok, akit az ilyen emberek véleménye érdekel a legkevésbé, mint te....részemről a téma befejezve.
By the way, te milyen autót is jegyzel?

TH 2010.11.18. 17:52:12

@FISTI: "By the way, te milyen autót is jegyzel?"
Az autó teszi az embert vagy mi van?
Az se semmi, hogy téged az autó tesz boldoggá mondjuk. :)

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2010.11.18. 18:12:16

@FISTI: Már megbocsáss, de szerintem nem én kezdtem. Én annyit írtam, hogy a Subaru Impreza egy műszakilag kiváló autó, de ez a jelenleg futó modellvariáns nem sikerült jól nem csak szerintem, de az autós szaklapok és a vásárlók (hogy a rally rajongókat már meg se említsem) szerint sem.

Erre te jöttél azzal, hogy mit értek én hozzá, neked ilyen van és alázod a német autókat meg mit tudom én miket mondtál.

Most pedig megjelent ez a hír (aminek én személy szerint nagyon örülök), hogy lassan lesz megint új Impreza, ami visszatér a gyökerekhez és gondoltam - mert rendes vagyok - megosztom veled is, hisz nyilván nagy rajongója vagy a típusnak.

De, hogy a kérdésedre is válaszoljak, bár nem tudom számít-e ez bármit is. Két autóm van, az egyik napi használatban (egy Fusion) és egy csaknem veterán gyönyörűség, ami csak vasár és ünnepnapokon van elővéve (P125)

Még valamiben segíthetek? :-)

BeLa 2010.11.18. 18:12:48

Egy kicsit utánna nézve a dolognak, nem egészen tiszta számomra, hogy ennek most mi a mondanivalója. Beletekintve a kulisszatitkokba, azt hiszem inkább lehet értékelni a team munkáját, mint az autó teljesítményét. Most akkor a Subarut reklámozzák, vagy mit? Az egész ötletes, jó megnézni, de az első gondolatom nem az, hogy "hu micsoda autó", hanem micsoda kreativitás van ebben, illetve csapatmunka, hogy ilyent összehozzanak. Amennyiben az autót akarták reklámozni, személyes véleményem szerint egy kicsit mellé lőttek. Nem azért fogok egy Subarut venni, mert tud stabilan akkora sebességgel menni, amekkora kell egy film felvételéhez. egyértelműen sportautóról beszélünk, száguldani kell vele. Nincs kétség, ez egy jó autó, de nem ezért. Úgyhogy érdekes, látványos stb stb, de a beletett munka jobban megfogott mint az autó maga.

FISTI 2010.11.26. 10:14:25

@klarky: na igen, erről beszélek, írtam itt ezen az oldalon, amit most konkrét példaként bizonyítasz: egy Fusion-ból fikázol és titulálsz autóipari mellékvágánynak egy Subaru Impreza STI-t....hát ez megaLOL...nincs is több kérdésem......

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2010.11.26. 11:40:58

@FISTI: Te nagyon furcsa lelkületű ember lehetsz, ha képes vagy napok, sőt lassan hetek óta ezen a kérdésen lovagolni.

Nyilvánvaló, hogy te egyfajta önigazolást keresel a választásodra, csak az a baj, hogy rossz alanyt választottál, mert engem rohadtul nem érdekel, hogy milyen autód van, azt se bánom, ha holnap beállsz a wrx sti-del az udvarra és tyúkólat csinálsz belőle!

Az meg különösen fájdalmas szerintem, hogy továbbra sem érted meg, hogy én nem a márkáról mondtam véleményt, arra azt mondtam, hogy elképesztően jó, hanem erről a komplett modellvariánsról, ami most fut. Azt meg továbbra is tartom, hogy egy nulla, az is hülye volt - már bocsánat - aki egy több száz lóerős versenyautót városi, bevásárlókocsi kasztniba csomagolt!

Amúgy meg a Fusion lehet, h a te szemedben semmi, de képzeld, vannak olyan emberek, akik nem feceregni vesznek (vetetnek) maguk alá autót, hanem azért, hogy funkciójának megfelelően használják. Nem akarok semmit bizonygatni (mert egyszerűen képtelen vagy felfogni soraimat, ez tisztán látszik), de hidd el, te ugyanúgy állsz a wrx sti-del a Hungárián a délutáni csúcsban, mint a Daewoo Matizos, bár te a nagyképűséged miatt őt talán észre sem veszed, hisz te egy rally legendában ülsz!

Istenem... Ez a LOL!!!

FISTI 2010.11.26. 12:03:13

@klarky: OMGWTF, ember, saját magad paródiája vagy, nem veszed észre.?! Én lennék nagyképű, mikor te fikázol...olvasd már vissza hozzászólásaimat, én leírtam, hogy minden autót tisztelek...Én nem tudok leállni a témáról, mikor te küldözgetsz nekem linkeket több nappal azután, miután én már leálltam a témáról.?! Önigazolásra nincs szükségem, főleg ilyen helyen nem..ha kellene, arra ott vannak a ringes körideim, mert nem csak a Hungárián pöfögök vele...
A rosszindulatodról pedig mindent elmond: (vetetnek)..nem is értem, de nem is akarom.
Befejeztem, sajnálom, hogy arra a szintre süllyedtem, ahol te rutinosabban mozgol.
Jó egészséget kívánok neked, használd autódat egészséggel. Kívánom neked, hogy ne csak álmodozz, hanem egyszer vegyél is egy ilyen rally legendát, vagy egy férfias gépet...talán akkor írhatsz hozzáértő véleményt.
Részemről OFF.

naphalius 2010.12.01. 17:10:53

Szerintem ez egy jó kis klipp, az elején már sejteti, hogy valami jarműről fog szólni. A fal rajz is jo bár az óriás rák- szerű teremtmény elég idétlenül sikerült de szerintem ez nem véletlenül volt így kitalálva. Egy kissé rémisztő lehet egyeseknek, fokozza a "sebességet" tán még szorongást is kelt az emberben de esélye sincs a gyors és jól kezelhető Subaruval szemben. Ezt az autót nem is szívbajos emberek számára készítették, egy szűkebb réteget szólítanak meg vele azok aki megengedhetik maguknak és mernek venni egyet. Nem véletlen a pilóta sem öltözék, sisak stb.
A mozgókép jó ötlet, meg jegyzi/emlékszik rá az ember ... hol is láttam ..áh a Subarunak volt egy .... szerintem nagyon jó.

Cs6bby 2011.01.06. 19:26:56

Húúú, ez nagyon ötletes vírusfilm :)
Nagyon jól kitalált és kivitelezett kis reklám a Subarutól, teljesen más módszerrel és szemszögből mutatják be az autót és annak teljesítményét, mint egy megszokott, közúton, vagy versenypályán lefilmezett autót. Nagyon tetszik ez a váltás, ez a módszer. Lehet érezni a sebességet, ahogyan a képkockák egy pörgős mozgófilmmé alakulnak. És milyen autó is lehetne más amelyik erre képes, mint a Subaru WRX STi 2011-es verziója...
A végén persze megjelenik az igzi kép, a valódi autó, benne egy bukósisakos fel nem ismerhető sofőr/autóversenyző, ami még hatásosabbá teszi a reklámnak és főleg az autónak a sportos jellegét.

Cs6bby 2011.01.06. 19:31:18

Jaj és még annyi, hogy a kis képekből összeálló videó, animáció hatására az ember egy fantasztikus világba képzelheti bele magát az autóval együtt, ami még vonzóbb azok számára akik kedvelik a virtuális, fantasztikus világot.

trogerke 2011.01.06. 21:45:31

A reklám amire építkezik, hogy csak sejteti a dolgokat majd fokozatosam a végén mutassa meg, nagyon ötletes, kicsit olyan az érzése a nézőnek mint amikor egy filmet végignézve összeáll a kép akkor érthető az elején hallható rádióadás, a beülő pilóta. Láttam itt sok kritikát, de nekem tetszik.

csbeata 2011.01.07. 10:37:33

Az új, frissített arcú Subaru modell reklámjához- egy „felfrissített” ötletet használ, nem az egyszerűbb utat választotta, de kellett is egy ilyen megoldás. Szerintem talál az ötlet az autó „egyéniségével”, mivel egyik sem hétköznapi, és azt az érzést kelti, hogy, aki ilyen autót vezet, az bármire képes lesz. A kisfilm felépítése is tetszik, vagy egy íve, ami kerek egésszé teszi.

mikulas85 2011.01.07. 14:46:36

Nagyon ötletes a reklám. Főként az kell nézni, hogy kinek szól, milyen célra vásárolja az autót. Ponstosan a tudatalattiban rejlő játék utáni vágyra hivja fel a figyelmet, a régi elfeledett felszabadult játék érzését sugallja. Maga a rajzfilm jelenet képregények világát juttatja az eszünkbe (az auto menekül a szörny elől). Ahogy a kamera eltávolodik akkor jön rea a néző a valóságra és pont ezt az élményt sugallja a Subaru is.

szbarnaus 2011.01.07. 23:24:48

Az utóbbi évek legjobb viralja. Ahogy már az autóipar eljátszott pár reklámötlettel, sokkal inkább a mindenféle grafikai elemet elkerülő filmek igazán közkedveltek.
Már lassan 4 éve, hogy a Honda Accord reklámfilmje több mind 6 millió dolláros költségvetés mellett, arany oroszlándíjat kapott. ( www.youtube.com/watch?v=zr2uw79W_0c )
A csodálatos ebben a filmben, hogy a Subaru ennek az árnak a töredékével nemcsak a képességeket mutatja be a termékről, hanem a márka igéretét, a márkaélményt az az animáció mutatja be, amit pontosan az autó által adott technikai képességek teszik lehetővé.
Mindenképp, nemcsak ötletes kreatív, hanem az ötlet mögötti mára igéret, az animáció által sejtető szuperhős, akció iránti vágy is megjelenik. A célcsoportnak szerintem találó és ugyanakkor ennél többet felmutató mű.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása