Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Egy reklám sikerét az is mutatja, hogy mennyire sikerül a fogyasztók fantáziáját megragadnia, hogy azok önként és dalolva vigyék tovább annak valamelyik elemét, vagy akár az egész koncepciót. Itthonról így hirtelen a büszkemagyaros-petőfis-énígyszeretlekmagyarországos reklám juta az eszembe (direkt nem írtam márkát, kíváncsi vagyok, hány embernek ugrik be a hrdető), külföldön pedig az Old Spice sokak által imádott, mások által gyűlölt reklámja az, aminek sikerült mémmé válnia. A kampány fő eleme egy szemtelenül jól kinéző fickó, aki közli, hogy bár nem nézhet így ki mindenkinek a pasija, mint ő, de az illata azért lehet ilyen, ha a régifűszeres tusfürdővel mosakszik. Sokan próbálták már meglovagolni ennek a filmnek a sikerét. A sok amatőr próbálkozás mellett volt egy egészen profi fősulis verzió, forgott belőle egy aprítógépes, sőt még egy poltikai hirdetés is.
A legújabb a The Sun magazin filmje, ami végre valahára elkészítette az eredeti film női verzióját, nagy örömet szerezve ezzel minden férfinak. A film amúgy a Page 3-t, azaz az újság szinte fogalommá vált harmadik oldalát hivatott népszerűsíteni, ami a meztelen csajos képeknek ad otthont, és ami hagyományosan az újság legolvasottabb része. Mivel is reklámozhatták volna ezt mint valami csajos ötlettel, amihez ez az Old Spice spoof ha nem is tökéletes, de azért elég ötletes ahhoz, hogy érdemes legyen megnézni. A Sunnak amúgy nem ez volt az első reklámparódiája, nem is olyan rég készítették el az iPad paródiáját, ami talán még ötletesebb is ennél.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.