Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Feltételezett ügyfél: Sopron Bank
Feltételezett brief:
Sziasztok,
Köszönjük a tegnapi remek fejtágítót, azóta is a "Minden reklám hazudik" tagline-ról van szó a dohányzóban meg nálunk a marketingen. A fő kérdés, hogy tudjuk ezt az insightot valahogy hasznosítani a Bankunknál? Tervezünk mostanság egy image kampányt, hogy bár kicsik vagyunk, ez egy stabil, megbízható bank - van valami ötletetek?
Maya
Az ügynökség feltételezett válasza:
Szia Maja!
Nagyon örülünk, hogy nem maradt pusztába mutatott slideshow a prezink, természetesen van ötletünk a témában! Azért is vagyunk Reverse Logic Agency, mert szerintünk a mai, bizalomhiányos világban a fordított logika a leghatékonyabb fegyver a fogyasztók agyáért folytatott szőnyegbombázásban! Ami esetetekben azt jelenti: ha megbízható, stabil bankként szeretnétek beégni az agyakba, legjobb, ha olyan plakátokat készítünk, ami képileg (jogi okokból nem szabad a valósággal ellentétes dolgokat, de úgyis mindenkinek a kép marad meg, szal a szöveg igazán másodlagos) azt sugallja, hogy ti egy bizonytalan alapokra építkező, légvár-szerű pénzintézet vagytok! Fel is skicceltünk egy erősen szimbolikus képet: egy dekoratív hölgyet látunk, akinek a megtakarításai oly mértékben szállnak el a pénzügyi turbulenciával, hogy az őt magát is elröpíti.
Nektek hogy tetszik? Egy kis fókuszcsopi-kutit csináltunk, eddig az eredmény elég bíztató, szinte senki sem mondta, hogy egy megbízható, stabil bankra asszociál, és ugye még a szöveggel is játszhatunk!
Üdv, Fery
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.