Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

[brief.blog.rovat]: Sopronbank: szél

Feltételezett ügyfél: Sopron Bank

 

Feltételezett brief:

Sziasztok,

Köszönjük a tegnapi remek fejtágítót, azóta is a "Minden reklám hazudik" tagline-ról van szó a dohányzóban meg nálunk a marketingen. A fő kérdés, hogy tudjuk ezt az insightot valahogy hasznosítani a Bankunknál? Tervezünk mostanság egy image kampányt, hogy bár kicsik vagyunk, ez egy stabil, megbízható bank - van valami ötletetek?

Maya

Az ügynökség feltételezett válasza:

Szia Maja!

Nagyon örülünk, hogy nem maradt pusztába mutatott slideshow a prezink, természetesen van ötletünk a témában! Azért is vagyunk Reverse Logic Agency, mert szerintünk a mai, bizalomhiányos világban a fordított logika a leghatékonyabb fegyver a fogyasztók agyáért folytatott szőnyegbombázásban! Ami esetetekben azt jelenti: ha megbízható, stabil bankként szeretnétek beégni az agyakba, legjobb, ha olyan plakátokat készítünk, ami képileg (jogi okokból nem szabad a valósággal ellentétes dolgokat, de úgyis mindenkinek a kép marad meg, szal a szöveg igazán másodlagos) azt sugallja, hogy ti egy bizonytalan alapokra építkező, légvár-szerű pénzintézet vagytok! Fel is skicceltünk egy erősen szimbolikus képet: egy dekoratív hölgyet látunk, akinek a megtakarításai oly mértékben szállnak el a pénzügyi turbulenciával, hogy az őt magát is elröpíti. 

Nektek hogy tetszik? Egy kis fókuszcsopi-kutit csináltunk, eddig az eredmény elég bíztató, szinte senki sem mondta, hogy egy megbízható, stabil bankra asszociál, és ugye még a szöveggel is játszhatunk!

Üdv, Fery 

Címkék: bank plakát brief briefblog turbulencia

2010.11.19. 12:00 chimie 15 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr132438913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BeLa 2010.11.19. 17:32:45

Tetszik a plakát. Végre egy. Többször kellett átolvassam a szöveget, hogy mit is akartok mondani ezzel a plakáttal. Ha csak laikus szemmel nézem, akkor csak azt mondja a plakát, hogy valami nagy számok felemelnek, sodornak, és ne is akarjam tudni, hogy hová és miért visznek, csak hagyjam, hogy vigyenek. A nagy dolgokat hagyjuk a bankra, a szakértőkre. Nekem csak arra kell figyelnem, hogy a "léggömb" végét megragadjam, tehát mondhatni a lehetőséget. Egy kicsivel mélyebben belemenve azonban elgondolkodtat az, hogy én mint szakembernek készülő tanonc, aki el is olvasta a szöveget értem mit akar mondani, de az egyszerű emberke aki szembe találkozik vele, mit lát rajta? Valami bonyolult szamok repítik a nőt a számok világának fellegében. Kissé bizarr lehet, szerencsére a kis mondat kiegészíti. S pont azt mondja, amit fennebb írtam. Nem kell foglalkozni a környezettel a nagy számokkal, csak bízni kell, s foglalkozz a saját dolgoddal. (kapaszkodj, vagyis a saját egyéni kis dolgaidra fordítsd az időt). Nekem nagyon tetszik a megoldás. Ha ehhez egy kis reklámmal is párosul, amelyben néhány utalás történik a mondanivalóra, akkor jó lesz. Rövid, egyszerű, sokat sej tele értelemmel és külömböző nézőponttal. Tetszik.

Szabó Patrícia 2010.11.19. 19:53:03

Nekem igazzából az jár a fejemben már jó ideje, hogy ez a "feltételezett brief" rovat nem fáradt el egy kicsit? Olyan igazi Maksa Híradó hangulata van, a kellemetlen jópofáskodás legsötétebb bugyrait idézi, és ráadásul általában mellőz mindent, ami egy szakértő elemzést (már ha az volt a cél egyáltalán) kiemel a mindent herótozó kommentek közül. Mire a végére érek, a legbutább hirdetést is megszeretem, mert annyira kínos az elemzés nyelvezete. Vagy csak túl sok normális írót olvastam életem során ahhoz, hogy egy

"Fel is skicceltünk egy erősen szimbolikus képet: egy dekoratív hölgyet látunk, akinek a megtakarításai oly mértékben szállnak el a pénzügyi turbulenciával, hogy az őt magát is magával röpíti. "

mondatot inkább az írójára nézve érezzek égőnek, mint magára az írás tárgyára? Vagy ez vicces, csak mióta nem használok kemény drogot nem értem a viccet?

Na, mindegy, csak gondoltam leírom, mert régóta le akartam, és most épp ráértem jelentéktelen dolgokra is.

chimie · http://addict.blog.hu/tags/brief 2010.11.20. 12:34:10

@Szabó Patrícia: nem cél, hogy ne szeresd meg a legbutább hirdetéseket is :) a szóismétlést javítottam, a rovat is ritkult, a többi ízlés dolga

oszintenmondom 2010.11.22. 09:36:23

@BeLa: Könyörgök Béla, válassz másik pályát. Meg azok is, akik ezt csinálták.

Zeeman 2010.11.22. 11:20:33

Én nem vagyok marketinges de nekem első értelmezésben inkább ijesztő volt!
Hisz ott vannak a madarak, felhők és a földet már nem is látjuk! Na meg a csajszi egy vacak madzagba kapaszkodik. Az jutott eszembe hogy lezuhan és meghal hisz ki a fene tudja tartani magát egy madzagon? A számok nekem nem igazán jöttek le elsőre...

DartagnanX 2010.11.22. 15:12:45

Szerintem fél kézzel max akkor tarthatja meg magát a hölgy, ha rá van csavarva a kötél a csuklójára. Ez nagyon fontos!
Csak úgy marokból tuti nem bírná el magát.

Egyébként ha elengedünk egy léggömböt, akkor az egy ideig emelkedik, majd kipukkan.
A léggömb nem stabil dolog, léggömbbel nem repülünk.

rica 2010.11.22. 19:21:32

Ettől a banktól hitelt kell felvenni, mert a bank a pénztáros kisasszonnyal együtt elszáll, s a pénz megmarad neked! Bíznod kell benne, hogy egy ilyen csoda megtörténhet :-)

Eriska 2010.11.23. 14:09:59

Ebben én egy fikarcnyi bizalomgerjesztőt sem látok. Teljesen ellentétes a szöveg és a kép, a szöveg a bizalomról teljesen ellentéte egy olyan lánynak aki a semmiben szállingózik, ez nem ragadja meg az embereket, hogy a pénzüket a Sopron Bankba tegyék.

szalmavirag 2010.11.23. 15:47:20

@Eriska: Teljesen ellenkező a véleményem. Szerintem igen is van kapcsolat a szöveg és a kép között mert ha teljesen megbízunk a Sopron Bankban, akkor barmi is történjen (infláció,vizetökeptelené válás) mindig lessz megoldás, és ha a megbizunk a bankban akkor szabadok lehetünk nem veszünk el a számok és a felhök fergetegébe.

BeLa 2010.11.23. 17:46:35

Kedves "oszintenmondom". Köszönöm az ajánlatot, de nem élek vele. Viszont szeretnék tôled egy bôvebb leírást kérni a dologról. Véleményem szerint, pont ezért érdekes ez a reklám, mert megossza az embereket, mivel eléggé elvont. Ha mar megossza a véleményeket, jó alapot ad a vitáknak és ha ezek szakmaiak, akkor csak tanulni lehet belôlük. Én igyekeztem úgy a megrendelô, mint a célcsoport egyik tagjakénk tekinteni a reklámra, és még mindig azt mondom, hogy az ilyen reklámok a jók, mert az emberek beszélnek róla, akár pozitívan, akár negatívan értékelik, bennük marad a mondanivaló: Sopron Bank. Nekem, mint vallalatvezetônek, marketingesnek pont ez a lényeg, a NÉV maradjon meg az emberek tudatában.

Egon Bondy 2010.11.24. 08:33:13

Lassan érik egy vendégpost a modoros blogban is! Így selypegnek a marketingesek a kreatívokkal: "tudjuk ezt az insightot valahogy hasznosítani a" "fókuszcsopi-kutit".
Szupi! :)

TH 2010.11.24. 23:20:56

@BeLa: mintha erről viszonylag sokszor lett volna már itt szó, hogy nem mindegy, hogy egy név milyen kontextusban marad meg az emberek tudatában. Neked, mint marketingesnek ezt tudnod kéne.

@chimie: Én szeretem a feltételezett brief rovatot, és a ritkulását is rossz néven vettem.

TH 2010.11.24. 23:23:18

@BeLa: Ja, és attól, hogy egy reklám megosztja az embereket, még szintén nem lesz jó. Másrészt nagyon csodálkozom, hogy bárkit is biztonságérzettel tölt el, ha egy lufiba kapaszkodva kell repülnie a számok tengerében, és ha a lufi netalántán kipukkad, vagy a zsinór elszakad, vagy a lufi leereszt, vagy csak elfárad az ember keze, és elereszti a zsinórt, akkor nagy puffanás a vége.

@szalmavirag: Szabad lehetek, ha egyik kezemmel görcsösen szorítok egy zsinórt, aminek a végén egy lufi van, és azzal repülök körbe-karikába? Fura értelmezése a szabadságnak és a biztonságnak - szerintem...

oszintenmondom 2010.11.29. 12:16:44

@BeLa: Csak két apróságot említek: ez a headline borzalmas, ilyet ember nem ejt ki a száján, nem ír le, hogy "a bizalom pozitív eredményt hoz". Ehhez már csak a nagy plusz jelek hiányoznak a számok elől, hogy ezt a könyvelői szlenget totál alátámassza a vizuál. Vagy egy x tengely, és a nő felbukkan alóla, mint egy úszóbajnok :D:D:D
A vizuál is egyébként logikailag totál káosz: a lufi, amivel felszállt, azok már az eredmények maguk? Ha már ragaszkodnak ehhez a fantasztikus ötlethez, kapaszkodjon a cég logójába, és az repítse fel őt a nagy (?) kamatok egére. Akkor se fog jobban kinézni, akkor se lesz zseniális az ötlet, de legalább valami értelme lesz.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása