Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A triálosok ügyessége engem mindig lenyűgözött. Bár testközelből nem láttam még versenyt, de amit itt-ott a tévében, neten elcsíptem, az mindig őszinte csodálatra késztetett. A youtube-on keringő felvételek közül egy skót srác, Danny MacAskill filmje volt a legfelkapottabb, a maga szerény, 21 milliós nézettségével. Nem csoda, ha oly sok netes sztárhoz hasonlóan őt is megtalálta magának valaki. A srác szerencséjére a Red Bull volt az. A cég marketingesei jó érzékkel nyúltak a dologhoz, és hagyták, hogy a srác azt csinálja, amihez ért. Hagyták, hogy folytassa őrült, sokszor csak látványos, sokszor viszont konkrétan életveszélyes trükkjei, és csak egy témát, az Edinburghből Skye városába való hazautat tették hozzá. Ők mindössze egy Red Bull design sisakot nyomtak a fejébe, és a 8 perces film felénél egy jelenet erejéig bevágtak egy kis redbull-ivós jelenetet, ezt leszámítva a hirdető szépen háttérbe húzódik, és hagyja, hogy a néző a trükköre és ne a márkára figyeljen, az RB csak szépen Danny farvizén úszik. A taktika bevált, a videót egy hét alatt majd 3 millióan látták, pedig az eredeti szerintem még jobb is volt.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.