Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Látványos triál biciklis vírusfilm

A triálosok ügyessége engem mindig lenyűgözött. Bár testközelből nem láttam még versenyt, de amit itt-ott a tévében, neten elcsíptem, az mindig őszinte csodálatra késztetett. A youtube-on keringő felvételek közül egy skót srác, Danny MacAskill filmje volt a legfelkapottabb, a maga szerény, 21 milliós nézettségével. Nem csoda, ha oly sok netes sztárhoz hasonlóan őt is megtalálta magának valaki. A srác szerencséjére a Red Bull volt az. A cég marketingesei jó érzékkel nyúltak a dologhoz, és hagyták, hogy a srác azt csinálja, amihez ért. Hagyták, hogy folytassa őrült, sokszor csak látványos, sokszor viszont konkrétan életveszélyes trükkjei, és csak egy témát, az Edinburghből Skye városába való hazautat tették hozzá. Ők mindössze egy Red Bull design sisakot nyomtak a fejébe, és a 8 perces film felénél egy jelenet erejéig bevágtak egy kis redbull-ivós jelenetet, ezt leszámítva a hirdető szépen háttérbe húzódik, és hagyja, hogy a néző a trükköre és ne a márkára figyeljen, az RB csak szépen Danny farvizén úszik. A taktika bevált, a videót egy hét alatt majd 3 millióan látták, pedig az eredeti szerintem még jobb is volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr162477215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.11.28. 08:49:01

pfff. ez a csávó szerintem bármit meg tud csinálni az életben. járni tud, illetve szokott? a videó közben rendesen ElastoMania hangok hallhatóak :))) nagyon tudok örülni annak, amikor valaki deszkázásban, biciklizésben sikeres, vagy olyasmiben amire a legtöbb ember csak legyint, hogy "jó de mit fogsz majd dolgozni?", legyen az zene, sport, vagy akár a XX. század második felének francia-kanadai költészetének kutatása, amire pl. én legyintek egy nagyon nagyot, de aztán amikor a Twinings megszponzorálja, már nem fogok annyira röhögni :)

Az első kerékre hátrafelé gurulva érkezések teljes nonszensz. És nem kicsit dob rajta, hogy nem mobillal lett felvéve...

rica 2010.11.28. 19:26:25

Reklámnak túl hosszú, még vírusfilmnek is. Ha a Red Bull szempontjából nézzük, nem túl hatásos reklám, mert az energiaital az utolsó, ami a nézőnek megmarad belőle. Inkább tűnik az angliai turizmus reklámjának, a gyönyörű tájak láttán az ember nagyobb kedvet kap egy angliai kiránduláshoz, mint egy doboz műanyagízű lötty bedobásához. A másik feltűnő dolog a technikailag profi megvalósítás, a reklámstúdiónak kitűnő referencia. Végül, de nem utolsó sorban a srác is zseniális, de szerintem ez Red Bull nélkül is menne neki :-)

rhen 2010.11.28. 21:59:33

Nekem az első videója jobban tetszik a mai napig. A zene is jobb benne szerintem.
Öcsém az első videó hatására kezdett el trialozni.
A srác meg fantasztikus. Nagyon tehetséges.

virágszirom · http://msn-smiley.ucoz.hu 2010.11.29. 10:55:26

Az előttem szólók nagyjából megfogalmazták az én véleményemet is.
Valóban fantasztikus az, amit a srác tud, de amíg néztem, volt néhány másodperc, amikor kicsit untam és vártam, hogy valami történjen. Sok olyan rész is volt benne, ami meglepett. Csövekre ugrálás, házak tetején ide-oda jövés-menés.. meg hasonlók... Az jutott eszembe, hogy ha üldöznék őt valamilyen biciklisek, akkor tuti egyből megtudna lépni előlük, mert ő olyan akadályokon "küzdi át" magát és olyan helyekre is felmegy, ahová igen nehezen lehetne őt biciklivel követni (hacsak az üldöző szintén nem ilyen ügyes) :)
Visszatérve: az ötlet nem volt rossz, de például a redbull-ivós jelenet is elkerülte a figyelmem, na meg a sisakról sem jönnék rá, hogy az redbull tervezés.
Nem tudom, hogy egy vírusfilm milyen hosszú lehet, de ez szerintem is hosszabbra sikeredett, tehát lehetne egy kicsit rövidebb, picit gyorsabb zenére és akkor gyorsabban következhetnének egymás után ezek a trialos cselek.

oszintenmondom 2010.11.29. 12:39:54

Ricánál a pont, ez turisztikai vírusfilmnek tökéletes lenne. És valóban jobb egy hajszállal a régebbi, de nem baj, tömjék csak pénzzel a srácot, ő legalább k*rvára megérdemli.

PollyPudlyPötty 2010.11.30. 10:28:12

Nah igen... elismerésem a Red Bull-nak, még akkor is ha nem az ő érdemük. Megtalálták a srácot és egy olyan kisfilmben mutatják meg magukat, mégha pár másodpercre is, ami nélkülük is hatalmas nézettségnek örvendene. De ott vannak és biztos vagyok benne, hogy sokkal többen úgy jegyzik meg, hogy a triálos srác a RB-os reklámba és nem Danny MacAskill egy kis filmben. És ez a Red Bull-nak elég is, ennyit akarnak.
Amúgy a videó nagyon jó, a zene is találó, a srác meg nagy tehetség, szóval profi munka mindenki részéről!

ken adams 2010.11.30. 15:09:32

apró kötekedés: nem skye városába megy, hanem skyra (skye szigetre).

profdgr8 2010.12.01. 13:48:31

Igazatok van, a srác vérbeli profi, azonban szerintem kicsit jobban belevihették voln a Red Bull-osok a terméküket a reklámba, ugyan úgy ahogy szokták. Nekem nem nyilvánvaló, hogy ez most egy Red Bull reklám. Az egy dolog, hogy megszokhattuk, hogy az extrém sportok nagy részét a Red Bull támogatja, de azokban a termék és a támogató is nyilvánvalóbb. Mindemellett mint vírusfilm nagyon hosszú, reklámnak még hosszabb, és egy idő után akármennyire szenzációs mutatványkat csinál a srác unalmassá válik. Megkellett volna jobban vágni, így dinamikusabb és pörgősebb lett volna szerintem. A Red Bull a tehetséget es profizmust a termékével köti össze, és hogy könyebben és hatásosabban megnyerje magának a vevőket azt az érzést adja el, hogy a profik csak Red Bull-t fogyasztanak és a vevő érezze, hogy annak ellenére, hogy átlagos ő is egy 'profi.' A képminőség nagyon jó a reklámban, ténleg jobb mint mobillal filmezve. Még mindig azt javaslom, hogy rövidítsék le és mégtöbben megnézik majd.

naphalius 2010.12.05. 12:57:26

Ezt a filmet a Red Bull kifejezetten és nagyon okosan az internetre szánta. A youtube-on 2 hét alatt 3,5 millióan látták a filmet és több mint 33 ezren lájkolták. A fiatal generációnak szerintem egyből szemet szúr a RB sisak még az idősebbeknek is annyira jellemző a kék piros szín. Tetszik az ahogyan a RB a háttérben marad és hagyja, hogy a tehetség elkápráztassa a közönséget. Azt sugallja, hogy a kis doboz ital hozzásegíti a tehetséget, hogy még jobb telyesítményt hozzon ki magából (a jelenet aikor RB iszik a fiatalember). Elhiteti, hogy a kis dobozban nagyon sok energia van.

csabyka1111 2010.12.09. 11:24:14

Szerintem is vírusfilmnek jobban elmegy mint reklámnak, mivelhogy reklámnak nemszokás 7:43 perces kisfilmet feltölteni, de azért nagyon jól megcsinálták a Red Bull-osok mivelhogy most nem azt az erőltető hatást érzi az ember a film közben, hogy ha nem iszol Te is Red Bull-t akkor kevesebb vagy, gyengébb vagy, nem a cégen van a hangsúly hanem a gyerek tehetségén, a kisfilm alatt végig ott a Red Bull háttérben (a sisak) s egyszer még 1 másodperc erejéig amikor a kiscsávó iszik belőle, de akkor sem keltette bennem azt a hatást mint a többi reklámja a Red Bull-nak, hogy azért volt mind erre képes mert az ők terméküket fogyasztotta, hanem itt most a srác tehetsége volt előtérbe helyezve míg a Red Bull is ott van de mindvégig csak "másodhegedüs"-ként.

trogerke 2010.12.13. 23:16:55

A film az ugy ahogy van nagyon jó. Mivel elég sokat bringáztam tudom milyen érzés végigcsinálni, a Red Bull nagyon jól kihasználta a lehetőségeket,első nézésre nem figyeltem a fejvédőre de a bevillanó dobozból gondoltam, a Red Bullra. Még az elején a bringéra gondoltam csak néztem hogy nem az. Nagyon jó nem az jön át belőle, hogy gyere gyorsan vedd meg, rádbizza, tudja ugyis megveszed :).

1velemenyezoasokbol 2011.01.04. 22:53:02

El kell fogadják a készítők, hogy a vírusmarketing nem csodafegyver, nem minden jószág/szolgáltatás népszerűsítésére alkalmas. Habár látszik, hogy sok időt, pénzt rááldoztak, hogy tőkéletes legyen a végtermék, de nem jött össze, megnézve a filmet vágyunk Edinburghből Skye városába utazni, de közben nem Red Bull-t iszogatva.

dildi86 2011.01.05. 14:56:46

Nagyon vagány film és ahogy látom nagyon sikeres is. Talán egy kicsit túl "művészies" a többi Red Bullos videóhoz képest de azért a sikere egyáltalán nem marad alá...sőt felülteljesítette a többi YouTube-os Red Bull csatornáján lévő videót, 988 klipp közül ugyanis az második legnézettebb klipp és mindez csak szük 2 hónap eltelte alatt.
Figyelembe véve a Red Bull célpiacát úgy gondolom találó, hogy éppen Danny MacAskill-el készítették a videót, fenomenális ahogy triálozik.
Mondhatni kevésbé találom helyénvalónak, lévén hogy egy Red Bullos vírusfilmről van szó, a természet és a táj nagy súlyát, gyönyörű tájakon triálozott Danny de úgy gondolom a városi környezet jobban talált volna annak kiemeléséhez, hogy a Red Bull reklámjáról van szó, még ha nem is lett volna ilyen szemet gyönyörködtető a látvány. A sok tiltott és különleges helyen folytatott triálozás biztos számos triál követő vagy művelő fiatal vágya és gondolom erre is próbáltak ráharapni a videó készítői.
A videó zenéje is engem inkább a tájra való figyelésre késztetett és kevésbé a triálozóra meg a megjelenő RB jelre és egy kicsit igen hosszúnak tűnt. Kíváncsi lennék az 5 millió emberből hányan nézték tényleg végig a videót:)

csbeata 2011.01.07. 11:08:36

Összességében tetszett ez a provokatív, merész mutatványokból álló vírusfilm, habár nekem picit hosszúnak tűnt, a táj szépsége és a zene miatt néztem végig.
Kettős érzést keltett bennem, egyszerre volt izgalmas és nyugtató is a kisfilm. Sikeres volt a Red Bull részéről „felkarolni” Dannyt, remek páros jött létre, ugyanakkor véleményem szerint nagyon is háttérbe húzódott a Red Bull, a kisfilm közepén nem egyértelmű nekem, hogy mit is iszik… A végén például a logót nyugodtan betehették volna szerintem.

J. Ági 2011.01.07. 20:55:27

Tetszett a kisfilm, a zenéje nyugalmat árasztott és azok a mutatványok fantasztikusak voltak, nagy tehetség Danny. Viszont vírusfilmhez képest túl hosszúra sikerült, 7 percen keresztül vártam, hogy a Red Bull logója megjelenjen, de ez nem teljesült ezt furcsának, legalábbis szokatlannak találom. Ha előzőleg nem olvastam volna a filmhez írt rövid bevezetőt fel se tűnt volna, hogy a Red Bull Danny támogatója.
Nem igazán értettem, hogy talál a film összhangjába egy olyan részlet, amikor valaki (nem látszik a felsőtétje) egyengeti lapáttal a földet, de kimondottan viccesnek találtam mikor a rendőrség előtti kerítés tetején végigbringázott.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása