Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A sokkreklám kezdetben nagyon hatásos, de legalábbis figyelemfelkeltő volt, köszönhetően annak, hogy a befogadót váratlanul érte a reklámokból érkező erőszak. Ahogy azonban az ingerküszöb emelkedett, a reklámoknak egyre durvább eszközökkel kellett élniük ahhoz, hogy hasonló, de legalább megközelítő hatást érhessenek el. Ezúttal a francia Fédération Nationale Solidarité Femmes, (az ottani NANE, azaz egy a családon belüli erőszak ellen küzdő szervezet) rukkolt elő egy durva reklámmal, amelyben hétköznapi szituációkban látunk teljesen hétköznapi embereket, akikben mindössze annyi a közös, hogy laposra verik a főhőst. Van aki csak lekever neki egyet, van aki lefejelteti vele a falat, van aki molesztálja, sőt, a nagyi a mellkasára térdelve igyekszik megfojtani. Majd érkezik a mindent megmagyarázó sor, ami azt üzeni, hogy az, aki elhallgatja a családon belüli erőszakot, az valójában tevőlegesen is részt vesz benne. Érdekes gondolatmenet, meghökkentő reklám, de hogy ez hatni tud-e, szerintem erősen kérdéses.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.