Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Imádom az egyszerű, a megszokott dolgokat új nézőpontból megmutató reklámokat. Ezúttal ez szó szerint is igaz a Spuk képügynökség hirdetéseire, hiszen a két printen egy-egy ismert képet használtak fel, és mutattak meg más nézőpontból. A legtöbb stock ügynökség megmarad egy viccesnek vagy éppen meghökkentőnek gondolt kép közlésén, rajta jó nagyban az ügynökség logójával, (a bizonyossághoz elég csak bármelyik Kreatív magazint fellapozni) ami pont ettől veszíti el egyediségét és válik végtelenül unalmassá. Itt azonban nem erről van szó, hiszen a híres képeket használják ugyan, de csak témaként, és a Charles Ebbets felhőkarcolón pihenő munkásokat ábrázoló képét és a Marylin Monroe fellebbenő szoknyáját egy másik nézőpontból mutatják meg, utalva arra, hogy itt nem csak a megszokott dolgokat találjuk meg.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.