Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Marilyn Monroe alulnézetben

Imádom az egyszerű, a megszokott dolgokat új nézőpontból megmutató reklámokat. Ezúttal ez szó szerint is igaz a Spuk képügynökség hirdetéseire, hiszen a két printen egy-egy ismert képet használtak fel, és mutattak meg más nézőpontból. A legtöbb stock ügynökség megmarad egy viccesnek vagy éppen meghökkentőnek gondolt kép közlésén, rajta jó nagyban az ügynökség logójával, (a bizonyossághoz elég csak bármelyik Kreatív magazint fellapozni) ami pont ettől veszíti el egyediségét és válik végtelenül unalmassá. Itt azonban nem erről van szó, hiszen a híres képeket használják ugyan, de csak témaként, és a Charles Ebbets felhőkarcolón pihenő munkásokat ábrázoló képét és a Marylin Monroe fellebbenő szoknyáját egy másik nézőpontból mutatják meg, utalva arra, hogy itt nem csak a megszokott dolgokat találjuk meg.

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr702487358

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Marylin Monroe a feleség és konyhatündér 2011.07.02. 23:19:10

Valószínűleg nem tévedünk nagyot, ha azt állítjuk, Marylin Monroe minden férfi szerint a szexbomba prototípusa, és egyetlen hímnemű (és persze a nőket preferáló) egyed sem utasított volna el egy vele töltött – khm – romantikus estét. Igazi ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SlafRock · http://holdontul.wordpress.com/ 2010.12.02. 16:39:52

A nézőpontváltó dolgok tényleg jók, ezek a képek pedig különösen azok lettek!

korn · http://www.facebook.com/pages/Reklamvers-mindenkinek/135522226476780 2010.12.02. 16:46:32

A Marilyn Monroe-s print és netvideo ötletemet bő egy éve véreztette ki az egyik ügyfél, a büdzséhiány miatt el nem indított kampányával :(

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2010.12.02. 17:14:51

klassz+++++

(ha valahol, valamikor volt már, akkor is:)

EgyCseppErotika · http://egycsepperotika.blog.hu 2010.12.02. 20:31:56

A második kép is nagyon szuper. Tényleg teljesen más képet mutat ebből a szögből. De nálam még mindig az eredeti a nyerő! :)

MrTotheee 2010.12.03. 12:38:51

nekem a képek alapján nem jön át a mondanivaló...

NIN|JA (törölt) 2010.12.03. 16:16:58

Nagyon jók! Főleg a rács M. Monroe lába alatt. Ez pont az a kép amit képes vagy percekig nézni, hátha idővel nem lesz rajta bugyi. A másik is jó, tetszik a szög, a csiga, és a színek. Akár még a falra is kiraknám.

gergelyzoli 2010.12.05. 09:07:10

Ötletes reklám. Nagyon jó, hogy egy kép, amelyet más szögből mutatnak meg, az mennyire felkelti az emberek figyelmét, tanulságos. Rá vezeti az emberek figyelmét, hogy figyeljenek az uj dolgokra is, nézzék meg a már megszokott dolgokat is más nézőpontból.

1velemenyezoasokbol 2011.01.05. 23:58:04

...nézegetvén ezt a két képet, rádöbbentem, hogy tényleg nem tudatosan is tanulhatok egy remklámból.Jelen esetben késztetést éreztem, hogy megprobáljam más megvilágításban látni a "megszokott" világot...vártam egy dolgot a címet olvasva és mást kaptam a képet megnézve.
Másik észrevételem az lenne, hogy ismét beigazolodott, jó bornak nem kell cégér:) így nem jelent hátrányt a képügynökségnek, hogy kis betűvel írta az elérhetőségeit és nevét.

csbeata 2011.01.07. 10:58:07

Nagyon tetszenek a képek és nagyon kreatívnak tartom a megalkotóját, én biztos ezt az ügynökséget választanám.
A képek mondanivalója összekapcsolódik az ügynökséggel, azaz, hogy ők is képesek más perspektívában láttatni a világot, az egyszerű dolgokból is képesek kihozni a maximumot. Szóval egyszerű, de nagyon ütős reklám.

drvale 2011.01.07. 14:38:23

Marilyn Monroe amúgy is felhivja a figyelmet, de ebbol a syemsyögből nézve mindenképp.:)) Viccet félre téve, teljesen eredeti ötlet, és végre olyan reklám, ahol a mondanivaló erősen meggyőző jellegű, vagyis egy ilyen reklám könnyebben célba érhet, és azt mondaná az ember, hogy:" Igen, eredeti, hatásos és kifejező reklam! Őket váalasztanám!"

szbarnaus 2011.01.07. 22:38:15

A sajtófotók, azonbelől az igazán jó sajtófotók értéke, hogy ugyanazt az eseményt, amit 1000-en láttak, 100an fotóztak, 1 jó riportfotós egy teljesen új szemszögből kap lencsevégre.
A híres riportfotók egy más szemszögből, korhű színekkel igazán figyelemreméltók.

A see the unseen slogen itt tényleg kiemeli a lényeget, hiszen - féleg a célcsoport - kötelezően ismeri ezeket a fotókat.

És éppen ezért, szerintem rögtön lejön minden média szakembernek, hogy ez tényleg nem a megszokott 100 fényképértékesítű ügynökség hanem Az az 1, a százból, aki másképp látja, pont ahogy mi a világot.
Szerintem zseniális.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása