Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Nem tudom, miért alakult így, de az utóbbi időben a világ különböző pontjain működő ateista szervezetek úgy próbáltak meg vitát generálni a vallási kérdésekről, hogy a buszok oldalán vett hirdetési felületeken helyeztek el provokatív üzeneteket. Itt az addicton is volt már szó erről, most pedig újabb darabbal bővül majd ez a sorozat. Az egyiket egy kanadai szervezet ( Canada's atheistic Centre for Inquiry) fogja majd indítani januártól. Ennek fő üzenete, hogy a természetfeletti dolgok létezését különleges bizonyítékokkal kellene alátámasztani. Amíg ez nincs meg, addig minden ilyen jellegű dolog pusztán a mese vagy a legenda kategóriájába sorolható. Azt hiszem sokan fel fognak majd háborodni ezen a gondolatmeneten, pláne, ha meglátják azt a felsorolást, amely egy kalap alá veszi Jézust, Allahot (miért nem Mohamedet?), a jetit, a homeopátiát (ez a téma mondjuk tényleg megérne egy misét), Zeuszt vagy éppen az ufókat. Hinni lehet bennük, de amíg nem bizonyítják kétséget kizáróan a létezésüket, addig nem lehet elvárni a "józanul gondolkodóktól" hogy ők is ezt tegyék. A kampány szóvivője szerint nem az a céljuk, hogy nevetségessé tegyék a hívőket, hanem hogy értelmes vitát generáljanak. Hááát...
A másik ilyen jellegű kampány azt akarja bebizonyítani, hogy nem igaz az a beállítás, ami szerint a keresztény hívők jótékonyabbak a nem hívőknél, hogy az adományozás vagy önkéntes felajánlás ne lenne jellemző az ateistákra. Ennek bizonyítékaként Bill Gates és Warren Bufett példáját hozzák fel, akik óriási összegeket fordítottak jótékonykodásra, és tették ezt anélkül, hogy hinnének istenben. Természetesen ők is egy busz oldaláról mosolyognak majd a járókelőkre, és igyekeznek meggyőzni az embereket arról, hogy ateistának lenni nem egyenlő a gonoszsággal vagy "istentelenséggel". Hogy az illetékesek beleegyeztek-e abba, hogy az arcuk egy ilyen reklámban szerepeljen, vagy hogy egyáltalán tudnak-e róla, nincs hír.
via: adweek
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.