Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Steven Seagal reklámban tért vissza

Úgy látszik fogyóban van az egykori B kategóriás mozihősök pénze, különösen azoké, akik nem kerültek be az Expendables-be. Jean Claude Van Damme a Sony Pictures,  Chuck Norris a cseh T-Mobile kedvéért vállalt el egy-egy reklámszerepet, most pedig a színészi játékot kifejezéstelen nézéssel helyettesítő Steven Seagal volt kénytelen elfogadni a Carlton Dry ajánlatát. Nem tudom mi történt időközben Seagallal, aki egykor simán felvette volna a versenyt akár Damu Rolanddal is, de most úgy néz ki, mintha egy saját magáról készült, de a kelleténél egy számmal nagyobb, műanyag maszkot viselne a fején. A reklámban a szokásos fapofával és robbanó kolbászok dobálásával igyekszik kedvet csinálni a sörmárka legújabb kampányához. Ennek lényege, hogy a nézők küldjék be a velük megesett legérdekesebb történetet, amelyek közül a legjobbat le is forgatják majd magával a mesterrel a főszerepben, bár ez a kissé felpüffedt fejű Seagalt elnézve nem feltétlenül vonzó kilátás.

Címkék: celeb humor

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr612495365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

driopios 2010.12.06. 16:08:14

A séró még mindig atom!

taxi546 2010.12.06. 16:13:35

Szegény! Ez nagyon ciki.

Rocko- 2010.12.06. 17:01:41

"Úgy látszik fogyóban van az egykori B kategóriás mozihősök pénze, különösen azoké, akik nem kerültek be az Expendables-be."
de aki a Macheteben szereplt, az se panaszkodhat. lásd Sea-gull.

Bálint E 2010.12.06. 17:04:44

www.youtube.com/watch?v=kVaC-IEUHcg

Steven Segal-nak nem ez az első reklámszereplése... Ha már tényleg "reklámbuzi"-k vagyunk illene tudni.

Ez a reklám nekem személy szerint nagyon tetszik ;-) Kár, hogy itthon nem lehet kapni a terméket.

aadriennne 2010.12.07. 12:59:46

úgy nézem neki se sikerült túl fényesen a plasztikai beavatkozások..

profdgr8 2010.12.07. 20:08:33

A reklámban a megszokoktt merev és kemény akcióhőst láthatjuk aki fapovával és katonásan hangsúlyozza, hogy ő egy nehéz fiú. Még a kolbász is amit edobott olyan 'nehéz és robbanékony ' akár egy gránát. Ezzel a magatartással és karakterrel próbálják a reklámozott sört is társítani, asszociálni. Első nézésre az jött le nekem, hogy ez a sör márka kemény fiúknak van kitalálva. Ebben a reklámban a hangsúly a sör és Steven Seagal köré épül. Nem értem mit keres a 2 nő a háttérben? Fölösleges munkát végeznek mint valami zombik. Ellentét alakul a dinamikusa, enyhén agresszívan beszélő, robbantgató Steven és a lányok között. Érdekes társítás. Egyszerű, kis büdzséjü reklám, de lehet annál népszerübb az amerikai 'pór' nép körében. Akár Chuck Norris, aki például Texasban igazi ranger lett és hasonló reklámokban szerepel. Visszatérve ide nem talál teljesen a 'kép' mivel Steven keleti harctudománya nem vág egybe a törzsgyökeres amerikai sörrel. Nah de a szakmabeliek jó ötletnek találták. Amúgy az egyszerűségében érdekes reklám.

Post Tata 2010.12.08. 18:19:10

Szerintem nem is ő az. Ez tényleg egy gumimaszk...

manna10 2010.12.12. 15:38:55

Nekem nem az az első benyomásom, hogy ez egy sör reklám akar lenni. Inkább Steven Seagalt akarják kiemelni és mint a filmekben hősként feltüntetni. Valószínűleg az utóbbi időben hanyatlani látszik a nézettsége és ilyen úton akarták felhívni rá újból a figyelmet.
Továbbá, a reklám anyag összeállítása nem profizmusra utal. Először is nagyon merevek az emberek, másodszor a két mellékszereplő nem illik be a képbe, semmi szerepük és semmi keresnivalójuk ott, harmadszor a „főhős” elegáns tartása meg öltözete nem talál a kolbászba harapással, meg robbantgatással...az a filmekben jó lehet de egy reklámban, ahol megkívántatni kellene a sört, ott ellenkező hatást vált ki... én inkább vizet innék.
Sajnos nincs összhang a reklámban, minden szét van esve.
Talán ha már a keménységet akarták a sörrel társítani, akkor egy harci jelenet jobban passzolt volna ide, ahol egy nehéz harc és egy győzelem után a megizzadt főhős a jól megérdemelt söréhez nyúl és élvezettel gurítja le a torkán.

csabyka1111 2010.12.27. 12:14:54

szerintem a vállalat ezzel a híres színésszel aki 7dan-os aikhido mester és nagyon sok akciófilm főhőse azt szerette volna elérni, hogy a nézők szemében és a fogyasztók tudatában kiépítsen 1 olyan képet a vállalatról vagy éppen a termékükről mint amilyen nagy tiszteletnek örvend Steven Seagal is sok ember szemében, de ezzel a két lánnyal akik ügyet sem vetnek a háttérben a dolgokra csak bambán mosolyognak szerintem ezt el is lőtték.

GranaPadano 2011.01.03. 16:54:56

Szomorú! Ha ez a személy valóban Steven Seagal akkor e kis reklámmal azt érték el nálam, hogy kiábránduljak egy általam jó színésznek tartott személyből. Nem hiszem, hogy ő az, úgy tűnik, mintha az egészet számítógépen csináltak volna meg.

Ha reklámként szeretném értelmezni ezt a "kolbászdobigálósdit" akkor az a véleményem, hogy ez egy büdös gyenge stílus. Lehet, hogy egy kemény meg durva fickónak próbálják meg bemutatni a színészúrt, aki körül van véve szép nőkkel és egy bámulatos telekkel, akinek bejön az új sör. DE, nekem ez olyan érzést kelt, hogy egy bohóc, aki szereti a guminőket megszeretett egy sörhöz hasonló piát.

Hát én ezt a sört meg nem innám :)

D'akasa'nya 2011.07.28. 20:02:10

Sracok, tudom hogy nem mindenki grafikus es filmes szakember, de szerintem errol messzirol visit hogy 3D-s animacio az egesz. A mozgas merev, az alakok statikusak, termeszetellenesen szabalyosan billegnek a nok, s a kedves cikkiro ur is jol erezte hogy valami nem stimmel a csoka feje korul. Ennyi sort egyik markabol sem lehet meginni, hogy ekkorara puffedjen a fejunk...bar lehet, hogy a reklamozo cegnek az volt a bujtatott marketingcelja hogy beepitse a tudatalattinkba: ettol a sortol nem a hasad dagad, hanem a fejed!:)))

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása