Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Mocskos kezek mindenütt

A gondos anyukák idejekorán a gyerekbe verik a kézmosás fontosságát. Van aki ezt túlzásba is viszi, egy volt kollégám például nem tudott anélkül kocsiba ülni, és kormányt ragadni, hogy előtte megmosta volna a kezét. Egy kilincs, egy nyilvános telefon vagy egy metró kapaszkodó mind mind potenciális veszélyforrás, hiszen rengetegen fogdosták már össze előttünk, így nem tudhatjuk, ki fia borja nyalogatta már össze. Ezt mutatja meg a Sanzer fertőtlenítő zselé print sorozata, amelyben a nagyobb hatás kedvéért ultra mocskos, vagy ha jobban tetszik hulla/zombi kezeket használtak ennek demonstrálására. Én tegnap láttam először, azóta többször eszembe jutott ajtónyitásnál ez a kép, így nem mondhatom hogy ne lett volna hatásos a reklám. Ha elolvastátok a bejegyzést, kommenteljetek nyugodtan, de utána mindenképpen mossatok kezet!

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr202511463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

profdgr8 2010.12.13. 16:56:06

Elég morbid de annál hatásosabb szerintem. Ötletes, kreatív akár innovatív is. Még hasonlót nem láttam. Érdemes ezeket a 'plakátokat' metrókban, közvécékben, autóbuszokon vagy forgalmas publikus helyeken megjeleníteni. Úgy vélem ténleges pozitív hatása lenne az emberekre. Azonban hiányolok egy enyhe utalást, célzást arra, hogy valójában miről is van szó. Kellene egy olyan felirat a printekre mint például 'Ilyen a te kezed is...ha nem mosod elég gyakran' Nah de nem vagyok reklámszakértő, vagy szlogen gyártó de kellene erre valami még. Nem elég a cég logója és egy utalás arra 'hogy valójában mint érintesz meg!' és ez is kis méretben. Szerintem úgy érné el a maximális hatást, ha magyarázó rövid frappáns szöveg is kiegészítené a plakátot. Vagy lehetne ezeket a képeket társítani a 'mocskos kéz' következményeit illusztráló más képekkel. Pl lehetne SIDA-s kampánnyal is kötni, vagy valami fertőző betegségekkel. Akár közös kampányt is lehetne ezek a képek köré építeni. De lényegében tetszik, és akár tudom miről van szó akár nem elgondolkoztat, szóval ez is értékelendő az én szempontomból is.

páva vagyok hagyjatok repülni 2010.12.13. 17:19:45

Biztos túlzás, ami eszembe jutott, de én csináltam volna forgalmas helyeken igazit is - pl a kapaszkodóból. állati jó!

profdgr8 2010.12.13. 17:49:02

@kerekbilincs: Szerintem is profi lenne :D. Lehet javasolni az "ötletgazdának"

Szabó Patrícia 2010.12.13. 18:16:31

van egyfajta piszkos kéz fóbiám, értem az ötletet, és tetszik is! de tényleg meg lehetne csinálni igaziból is, az nagyot ütne

Goompah 2010.12.13. 19:34:30

És még páran csodálkoznak, hogy itthon nem vagyok hajlandó utcai ruhában székre vagy ágyra ülni, és ezt másnak sem engedem (van külön vendégszék).

agyvihar · http://agyvihar.blog.hu/ 2010.12.13. 19:34:46

Ahány embert látok nyilvános wc-kből kézmosás nélkül kimenni, arról is lehetne plakát, hogy ott különösen ne fogd meg a kilincset.

bolek 2010.12.13. 19:54:29

jogos a reklám! és ötletes is.
a magyarok fele szerintem kiswécé után se mos kezet... s miért jó az a többieknek, hogy utána a kezeik a metrón vagy akárhol "összetalálkoznak" a koszosokkal.
hajrá fertőtlenítő zselék!

Parmezanidész · http://bemorgo.blog.hu 2010.12.13. 20:27:56

Ötletes.
De nagyon épít a tisztaságmániások hiedelmeire.
Mert az immunrendszer simán elbánik mindennel, ami házon kívül a kezedre ragadhat. Ha leejtenél egy vajaskenyeret a Rákóczi úton, pofára persze, és aztán megennéd, semmi bajod nem lenne. Ha még hozzá 2-3x kezet mosol naponta, az bőven elég.

borovi 2010.12.13. 20:52:19

@bolek: én bizony többször tapasztaltam, hogy nagyvécé után sem! Úgyhogy én, mint a jó Monk nyomozó, fertőtlenítő kendőket hordok magamnál, és gyakorta használom. Szerintem a mai világban ez is simán a személyes higiénia része.

Goompah 2010.12.13. 21:11:13

@Parmezanidész:

Nézőpont kérdése. Te belenyúlnál egy rakás szarba vagy takonyba, ha tudnád, hogy nem fertőződsz meg tőle?

Ha a kezeddel megfogsz egy fogantyút, amelyet előtted egy kétes tisztaságú ember fogott meg (mondjuk a fikát szedte ki az orrából), majd a kezeddel az arcodhoz érsz, akkor lényegében a kétes tisztaságú ember taknyát kened az arcodra. Az immunrendszered a legtöbb esetben megvéd (bár vannak így terjedő fertőző betegségek is, ha nem tudnád), de én akkor sem tenném ezt szívesen. És te?

Parmezanidész · http://bemorgo.blog.hu 2010.12.13. 21:21:52

@Goompah: Nemigen zavar az ilyesmi. Szarba persze nem nyúlnék szívesen, de ha éppen eldugul a vécé, muszáj belenyúlni :) Különben is, a szart le lehet mosni.

A káros baktériumok jó része nem él meg szabad környezetben. Egy rézkilincs meg pláne tisztának számít, akárhányan is fogták meg kézmosás nélkül, mert toxikus, elpusztulnak rajta a kórokozók. Nem úgy, mint a műanyagon.

Egyébként abból indulok ki, hogy mindig sokat békávéztam, napközben csak vécé után mosok kezet, és ha hazaérek. Soha nem kaptam el semmit.

A túlzásba vitt higiénia egészségtelen, mert nem dolgozik az immunrendszered. Sose volt még olyanod, hogy egy nagy nátha után pár hónapon belül érezted, hogy megint megfertőztek, de apró tünetekkel pár nap alatt elmúlt? Itt is erről van szó.

meglátogató 2010.12.13. 21:32:20

Más egy kicsit, de témába vágó: mindig tapasztalom, hogy a drága szülők berakják a járni tudó (akár 10 évest is) gyerkőcöket a bevásárló kocsikba?! Ahogy magukhoz veszik a bevásárló kocsit már emelik is be a gyereket az utca "porával" (pl. vizelet, széklet, köpet, ez rosszabb esetben tbc-s). Hazaérve ki mossa le a megvásárolt ételt, italt, mielőtt kiteszi a konyhaszekrénybe, vagy berakja a hűtőszekrénybe?! Mivel mosok kezet, engem ez zavar jobban!!!

Azonosították Jézus dédanyját 2010.12.13. 21:43:37

A hallgatóim 74%-a nem mos kezet vécézés után.

Evvan.

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2010.12.13. 21:50:07

@Azonosították Jézus dédanyját: Siheder koromban találtam egy webkamerát a neten, ami egy női wc-csészébe volt elrejtve, valami szórakozóhelyen. Kollégámmal kiraktuk a képernyő sarkába, kizárólag statisztikai célokból.
Arra a megfigyelésre jutottunk, hogy 10 nőből 7 nem törli meg pisilés után, csak húzza fel a bugyit. A kézmosónál nem volt kamera, de akkor gondolom odáig már el sem jutottak. Azóta mindketten elég nehezen ismerkedünk :-/

Goompah 2010.12.13. 22:26:59

@Parmezanidész:

Pedig akár szar is kerülhet a kezedre, ha olyan ember után fogsz meg valamit, aki szarás után nem mosott kezet. Mint fentebb írták, ez nem is olyan ritka.

Na de nem lényeges, nem kell egyeznie az ízlésünknek. Talán azt is kiolvastad a kommentemből, hogy nem csupán a fertőzésveszély miatt vagyok kényes a tisztaságra.

"Szarba persze nem nyúlnék szívesen, de ha éppen eldugul a vécé, muszáj belenyúlni"

Nem is tudom, én e célra WC-pumpát szoktam használni, nem kézzel nyúlok bele. :)

Goompah 2010.12.13. 22:29:06

@espadazo - Játékbolt::

Te pisilés után milyen gyakran törlöd meg a farkad végét?

Parmezanidész · http://bemorgo.blog.hu 2010.12.13. 22:44:09

@Goompah: wc-pumpa, hogy mik vannak! :D

Ha gyereked lesz, így is, úgy is szaros leszel, nincs mese :) De mondhatnék koraibb példát is, ahol valamidnek a vége bele fog érni... :)

A tisztaságot én is szeretem. De elfogadom, hogy nem létezik abszolút tisztaság, még otthon sem, és az életemet nem akarom azzal tölteni, hogy sterilhez közelítő állapotot tartsak fenn magam körül.

Ez egy reklámblog, tehát józanabb emberek feltételezhetik, hogy a fenti képeket nem azért gyártották le, mert megnőtt a súlyos kézfertőzöttek száma, hanem mert egy cég többet akar eladni a fertőtlenítő gélből. De kérdezd meg a háziorvosodat, hogy mennyire veszélyes a mindenki által használt kilincs és bkv. :)

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2010.12.13. 22:54:50

@Parmezanidész:Jogos. Inkább olyan reklám kellene, hogy metróról leszállva ne nyalogassuk a kezünket.

kszabo 2010.12.14. 05:19:33

Egy gyereknek évi 6 kiló koszt kell megenni, hogy kialakuljon az immunrendszere - mondta a gyerekorvos az aggódó anyukának :)
A víz és az élelmiszer a legkeményebb betegséghordozó :)
Igen a precíz tanítónő, aki mindent papírzsebkendővel fog meg amit a szájába vesz:)

MagyarZizzi (törölt) 2010.12.14. 10:55:24

Tényleg nagyon ötletes reklám, bár én is hiányoltam a képek mellől valami frappáns szöveget, hogy nyilvánvaló legyen, nem a koszról szól a dolog, hanem a fertőtlenítőről. Én mindig mosok kezet, vécé után, evés előtt, vagy ha csak hazaérek este, és nem akarok koszos manccsal nyúlkálni a tiszta lakásban. :) Néha úgy érzem, egy kicsit túlzásba is viszem, hiszen állítólag egy embernek két kiló koszt meg kell ennie egy évben, hogy erős maradjon az immunrendszere.

Cipikus 2010.12.14. 11:56:44

Bugyit felhuzni torles nelkul sosem birnek...es soha sem ertettem, hogy a pasikat ez miert nem zavarja...egyik baratom sem torolgette a veget..aztan meg indulnak a nadragban a kemiai folyamatok :)

Goompah 2010.12.14. 12:21:52

@Cipikus: Miért is zavarná őket? Az a pár csepp pisi jól elvan a fityma alatt.

Cipikus 2010.12.14. 12:50:41

@Goompah: igaz is, hogy ez eddig nem jutott eszembe?!

oszintenmondom 2010.12.14. 15:07:17

@profdgr8: Kicsit is rutinosabb reklámszakembernél ilyen jellegű sajtóötleteknél egyből felmerül az ambient lehetősége. Szerintem felesleges szólni nekik ;/

kicsiszaki (törölt) 2010.12.15. 09:38:33

Az első képről a texasi láncfűrészes jutott eszembe. Elég undorító az az igazság. Ugyanakkor látok benne fantáziát, viszont ez szerintem a tisztaságmániásokra fog hatni, ők elég neurotikusok ahhoz, hogy erről a képről még borzasztóbb következtetésekre is jussanak.
Én személyszerint túlzásnak tartom, de nyilván tudták kit céloznak meg vele.
Én egyetértek Jézussal: Nem az teszi tisztátalanná az embert ami a száján bemegy, hanem ami ki jön rajta. Nemde?

01020304 2010.12.15. 13:24:43

Nagyon jó ötlet, kissé túmács a megvalósítás. Még egy bányásznak sem ilyen fekete a keze. Gondolom, mert még nem láttam bányászkezet.

ET-nick 2010.12.16. 01:28:52

Ha nincs hozzá a megfejtő szöveg, akkor nekem csak a középső képről esik le, mire is akarják felhívni a figyelmet. Az első képet nem értettem. Sok minden beugrott róla, de az egyáltalán nem, hogy kilincset helyettesítene a kéz, ahogy az utolsó kép is önmagában csak egy koszos kezű utas lógó keze. És???

Szóval a telefonos megoldás tetszik, mert egyből lejött. A többi viszont nekem sajna nem jött át.

virágszirom · http://msn-smiley.ucoz.hu 2010.12.22. 09:37:52

Szerintem nem kell semmilyen frappáns szöveg. Így is érthető.
Szeretem az ilyen reklámokat és nagyon ötletesnek találom ezt is. Számomra érthetőek és kifejezőek, szóval engem megnyertek:)

Az elmúlt néhány évben rengeteg körlevelet kaptam, amelyek szintén erről a témáról szóltak. Véleményem szerint vannak bizonyos higéniai feltételek, amelyeket be kell tartanunk ahhoz, hogy egészségesek legyünk, de nem kell túlzásba vinni.
Nagyon elterjedt manapság például az, hogy a lányok minden nap hajat mosnak.Igaz, hogy tiszta lesz a hajuk, de egyáltalán nem jó az a hajnak, hogy naponta vegyszereket dörzsölünk bele.
A másik dolog pedig az, hogy sokan akiknek van kisbabájuk azt gondolják, hogy állandóan tisztaság kell legyen a házban. Olyan szinten, hogy naponta végig törölnek mindent, hogy egyetlen bacilus se legyen sehol. Ezzel persze szintén nem tesznek jót, hiszen a kisbaba immunrendszere nem fejlődik ki eléggé és idősebb korában sokat fog betegeskedni.
Tehát a lényeg: nem kell a ló túlsó oldalára esni.
Kell tisztálkodni, kezet mosni wc-zés után, stb.... de nem kell betegesen törekedni arra, hogy tiszták legyünk.

kinguccy22 2010.12.26. 18:17:49

Mindenképp érdekes kezdeményezés, kreatívnak is mondható, hasonlót még nem láttam. Kevesen vannak azok, akik tudják, hogy milyen veszélyekkel jár a piszkos ajtók, telefonkagyló, stb. megfogása, de még kevesebben vannak azok, akik vigyáznak arra, hogy kezük mindig tiszta legyen.
Más megközelítésből elég morbidra sikerült ez a reklámkampány. Nem hiszem, hogy egy fertőtlenítő zselét gyártó cég számára ez lenne a tökéletes kampánystratégia én inkább egy egészségmegörző kampány reklámanyagaként tudom elképzelni.

DarNo 2010.12.28. 12:07:15

Első ránézésre borzasztónak tűnik, de pár másodperc után már értjük a mondanivalóját.

Szerintem figyelemfelkeltő és nagyon hatásos. Elgondolkodik az ember, hogy tényleg mi is veszi körül nap mint nap a tömegközlekedési járatokon, közvécékben, stb.

Véleményem szerint ez a fertőtlenítő-géles reklám egyben felhívás arra, hogy oda kell figyelnünk a tisztálkodásra, a higiéniára, mert ennek hiánya számos betegséghez vezethet.

Egyetértek azzal a véleménnyel, hogy össze lehet kapcsolni valamilyen betegség elleni kampánnyal, mert azáltal még hatékonyabb és sikeresebb lehet.

A felirat szerintem nem szükséges, a kép magáért beszél. A cég logója pedig megerősítésként IS szolgál, hogy véletlenül se gondolhassunk másra.

aattyla87 2011.01.03. 20:11:06

Egy ilyen plakát után tuti, hogy egybol rákeresnek arra, hogy mi is az a Sanzer. Ezek a reklámplakátok nekem egy kicsit morbidnak tünnek, kifejezetten utal arra hogy a cég valamiféle tisztitótermékekről van szó, de én első látásra nem gondoltam hogy éppen egy fertötlenitőzsele reklámot látok. De ez valoszinüleg azért van mert számomra nem eléggé ismert ez a márkanév de egy olyan környezetben ahol már ismert elég csak egy ultramocskoz kezet ábrázoló plakátot megmutatni jobb alsó sarokban a markanévvel és máris az felkeltette a kedves vásárló figyelmét.

MissSzeszely 2011.01.03. 21:09:07

A reklám egyrészt arra épít, hogy senki sem szívesen fogja meg a közhasználatban levő tárgyakat. Ugyanakkor én is fenyegetve érzem magam, hogy ha nem veszek Sanzer kéztisztítót, akkor nekem is ilyen koszos kezem lesz.

A Sanzer célja, hogy a márkanév beépüljön a köztudatba. Emellett felhívja a figyelmet a rendszerers kézmosás fontosságára, ezáltal társadalmi-szociális célokat is felvállal a cég.

Eszembe juttatja az Amnesty International emberjogvédő kampányait. Ők szintén ambient reklámokban jelenítenek meg szürke, koszos, meggyötört kezeket/lábakat/egész emberi testet, hogy ütős és sokkoló legyen a mondanivalójuk. www.adverbox.com/ads/amnesty-international-18/
filipspagnoli.wordpress.com/2009/02/17/human-rights-ads-7-stop-torture/

Az Amnesty reklámjainak célja teljesen más, csupán vizuálisan hasonlítható a Sanzer cégéhez.

Nátlóz 2011.01.04. 14:01:27

Durva!!! Talán túl durva... de az is lehet, hogy ilyen eszközök kellenek ahhoz, hogy észrevegyük az igazságot!? Én mindenesetre előre csak néztem, hogy ez most mit akar megcélozni... bevallom sok mindenre gondoltam, de a fertőtlenítő zselé nem jutott, s talán nem is jutott volna eszembe, ha el nem olvasom a fentebb leírtakat. Csak azután vettem észre, hogy a jobb alsó sarokban ott az apró betűs rész is... s most már teljes a kép.
De ha nincs az a fenti magyarázat, s úgy találkozok e print sorozattal???

Cs6bby 2011.01.04. 23:38:22

Nagyon kemény reklám. Elég dúrván mutatnak azok a kezek... Viszont elég egyértelmű, hogy mire akarja felhívni a figyelmet, de tényleg nem ártana még egy hatásos felirat, ami mégjobban felhívja a figyelmet: pl. "Ilyen a te kezed is." vagy "Moss kezet!"
A termékre való felhívás pedig szerintem nagyon elveszett a képen. Első, második találkozásra egyáltalán nem tűnt fel a sarokban, sőt még nem is ismert számomra márka. Szerintem nem ártana valamivel jobban kiemelni, és pl. egy olyan mondattal kötni össze az illusztrációt, a mondanivalót a reklámmal, hogy: "A te kezed is ilyen. Használj XYZ fertőtlenítő zselét."

Bloggy 2011.01.05. 18:52:57

Sokkolóan figyelemfelkeltő, az ember egyből arra gondol, amire kell. Pfuj, ez hátborzongató, nem is akarok arra gondolni, mi mindent érinthetünk így meg. Szerintem a szlogen is kitűnő, egyszerű: Mi az amit valójában megfogsz? És egyértelmű az utalás is - a fertőtlenítő gél márkaneve. Hát ilyen képsoroktól rögtön megjön a kedvünk, hogy azonnal kezet mossunk a szóban forgó géllel. A képek annyira szuggesztívek, és az utalás annyira egyértelmű, hogy nincs szükség további magyarázó bla-blára.

J. Ági 2011.01.06. 12:13:45

Számomra ez a fotó sorozat egy horrorfilmre hasonlít, hátborzongató ugyanakkor elgondolkodtató. Rémisztő mivoltával hívja fel a figyelmet az ijesztő igazságra, nap mint nap fogunk meg ilyen “piszkos kezeket”, éppen ezért inkább közérdekű reklámnak tudom elképzelni mint sem egyetlen fertőtlenítő zselé reklámjaként.
Érdemes lenne a különböző TV-s műsorokhoz hasonlóan a képsorozat elé is kitenni a 12-es karikát…..
Szerintem ez a próbálkozás sikeres és számomra újdonságot jelent mivel még nem láttam hasonló reklámot. Egy biztos ezek után gyakrabban fogok kezet mosni, tehát elérte a célját a Sanzer fertőtlenítő zselé print sorozata. Ugyanakkor egyetértek az előttem szólókkal nem kell átesni a ló túlsó oldalára. Néha egy kis piszok nem okoz gondot, sőt segít az immunrendszerünk ellenállóbbá válásában.

Pumac 2011.01.06. 12:37:26

Van mondanivalója de kissé eltúlzott szerintem,reklámnak jó és van igazság benne,de a túlzott higénia pont olyan veszélyes mint azok a kezek:)mi emberek sokmindent kibirunk,még senki sem halt bele ha nem volt tiszta amit megfogott...

Dr.pillango 2011.01.07. 06:08:20

Rám ezután sem kell számítson ez a cég mivel a termékeit ezután sem fogom használni. De ahogyan a hozzászólásokból is látszik sok ember fantáziáját megmozgatta. Tőlem összefogdoshatta akárhány meg akármennyire kétes tisztaságú ember azt a közhasznú fogantyút mivel én amúgy is csak akkor fogom meg ha szükségem van rá és nem riadok vissza egy sötétebb kilincstől. Tény, hogy sok betegséget kaphatunk ha a szervezetünkbe kerül viszont amíg a kezünkön van addig még nem fertőz. A reklám azon részét nem értettem, hogy hogyan véd meg minket ennek a használata mert ha reggel bekenem használok pár kilincset és lekopott a gél akkor már ismét veszélynek vagyok kitéve :D vagy kenjem a kilincset, hogy aki bejön annak tiszta legyen a keze :D ...
Az viszont meg sem jelent, hogy a legveszélyesebb mindennapi tárgy ahonnan fertőzést kaphatunk az a mobiltelefonunk mivel nap mint nap a szánkhoz vesszük a higiéniailag változó állapotba lévő kezünkkel és mindeközben a táptalaj javítását segítő páramennyiséget belefújjuk.

manna10 2011.01.07. 06:13:07

Mindenkepp jó ötletnek tartom a figyelemfelkeltést a higiéniára, de mint tudjuk bacilusokat, virusokat még a levegőből is elkapunk, sőt a mosatlan gyümölcs is hordozza, stb.
A mocskos kezek morbid, és ronda látvány önmagában is, de ez nem hiszem, hogy mindenkiben azt tudatositaná, hogy moss kezet.
Belőlem undort vált ki és inkább be sem megyek egy olyan helyisegbe ahol ilyen kilincs van.
És egyetértek azzal, hogy a reklámcégek sokszor túlzásokba esnek, egy egy új reklámmal és az azt megszemélyesitő témával kapcsolatban...demokracia van cimszó alatt bármit megtehetnek azért, hogy bármilyen gagyi terméket felfuttassanak.

csbeata 2011.01.07. 10:51:09

Érdekesnek, újszerűnek, de ugyanakkor ijesztőnek is tartom a képeket.
Hatásosak abból a szempontból, hogy arra készteti az embert, hogy még többször mosson kezet, de én személy szerint nem venném meg a terméket. A képeket elnézése után óvatosabban fogjuk meg a kilincset, vagy a kapaszkodót, de ugyanúgy bármi okozhat fertőzést a környezetünkben, gondoljunk csak a pénzre, azt is mindenki összetapogatja, mégsem félünk megfogni. Végül is meg kell meg találni az arany középutat, mert a végletesség semmiben nem jó.

drvale 2011.01.07. 13:52:03

Huha, ez aztán hatásos...Egyszerű, tömör és ami lényeges, hogy fontos üzenetet közvetit. A reklám eszköz az értékesitésre, és én biztosan vennék ilyen zselét, ha kapható az itthoni kereskedelemben.Engem meggyőztek!:))

mikulas85 2011.01.07. 14:37:40

Ennél butább reklámot ritkán látni, ötlettelen, és én biztos hogy nem vennék ilyen zselét. Olyan dologgal probál megjeszteni ami nyilvánvaló, hogy el van túlózva.A tisztaság fontos és az embereknek figyelniük is kell rea de a túlzott tisztaságmánia következtében a szervezet ellenálló képessége csökken. Kérdés akkor csupán az, hogy kelle ennyire a tisztaság? Megéri? És még egy apró tény: kimutatták, hogy az ember egy lyukas fogába 11-szer több baktérium él ( és keveredik a nyállal), mint az ember saját vizeletébe. Vagyis az ember vizelete 11-szer tisztább, mint a lyukasfogával keveredett nyál.

redpoppy 2011.01.07. 18:29:06

Hümmm. Ezidáig bennem annyira nem tudatosult, hogy nap mint nap milyen "fertőzéseknek" vagyok kitéve. Elgondolkodtatott.
Amúgy a reklám nagyon tetszik, eléggé humoros, habár egy kis undort is kelt bennem, ha arra a sok mocskos kézre gondolok, amelyekkel nap mint nap "érintkezek":).
Mindenképpen nagyon jól felépített reklám, a lényegre tör és meggyőzően tud ösztönözni a gél minél többszöri használatára.

BeLa 2011.01.07. 22:15:44

Meglehetősen morbid mindegyik plakát. Ha arra akarják felhívni a figyelmet, hogy mennyi ember fogdosta össze azt a közhasznú dolgot, lehetett volna mondjuk bacikkal megcsinálni, vagy túl sok kézzel egyszerre. Mocskos kezek, mocskos ujjak. Manapság az ember semmit nem tud úgy tenni, hogy ne kerüljön rá valami a kezére. Rajtunk és bennünk baktériumok milliói élnek a legtöbbjükkel szimbiózisban vagyunk. Azért nem halunk meg, mert ebbe nevelkedtünk, nőttünk fel, ellenállóak vagyunk velük szemben. Az emberek többsége kénytelen használni a tömegközlekedést, a köztelefonokat. Ez a reklám számomra csak arra hívja fel a figyelmet, hogy vigyázzak, mert a lehet, hogy valaki már megfogta azt a kilincset, és a bacik ezreit telepítette rá. S akkor én mit csinálhatok? Előveszem a higiénikus zsebkendőt és azzal fogom meg? A nagyvárosi egy órás út alatt a munkahely felé, ha kell váltani 3-4-szer, akkor érdekes a helyzet. Véleményem szerint a plakátok nem a jó oldalról fogják meg a közönséget. Felhívják egy tényre a figyelmet, de semmit nem nyújtanak, hogy mit tegyek ellene. Felvilágosítanak, hogy ne fogjam meg a kapaszkodót, mert koszos. Amennyiben a reklám hatásos, akkor senki sem fogja meg és el van intézve. Ezzel nem hiszem, hogy megoldott volna egy problémát.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása