Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Talán a világ legjobb reklámja

Mit várhatunk el a világ legjobb reklámjától? Jobban megnevettet bennünket mint a NMHH Ice-T dalszöveg-fordítása? Hevesebb érzelmeket vált ki belőlünk mint Schmitt Pál újévi beszéde? Ez sem rossz, de mi van ha valami hasznunk is származik belőle? Éppen erre jutottak a Carlsberg kreatívjai is, akik az egyik férfimagazin hátsó borítójára álmodtak meg egy speciális reklámot. Az olvasónak ki kellett tépni a lapot, majd azt a megadott "összeszerelési útmutató" lépéseit követve össze kellett hajtogatnia, hogy a művelet végén egy olyan szerszámot kapjon, amivel ki lehet bontani egy üveg Carslberg sört. Leszámítva, hogy az ötlet teljesen blőd, hiszen egy ilyen eszköznek legfeljebb egy gumiszobában veszi hasznát az ember, maga a gondolatmenet ügyes, és valahogy a hülyesége ellenére vagy talán épp azzal mosolyt csal az arcunkra. Váljék egészségetekre!

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr742552925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

polufave 2011.01.02. 13:54:34

Probably I'll try it!!!

Ötletes és kíváncsivá tesz. Arra késztet, hogy kipróbáljam a hajtogatott sörnyitót és igyak meg egy Carlsberget, hogy véleményt alkothassak róla.

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2011.01.02. 14:34:15

olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó

thinker_ 2011.01.02. 14:37:50

ötletes, kár, hogy nem szeretem a sört.

Bloggy 2011.01.02. 17:34:40

Ha nem is a világ legjobb reklámja, azért tényleg elég jópofa reklám. Amilyen egyszerű, olyan ötletes és kreatív. Férfiaknak való praktikum. Nemcsak az érzékszervekre hat, hanem cselekedtet. Vicces is, és az ilyesmit jobban megjegyezzük.

Csapee 2011.01.02. 18:03:23

Mondjuk volt asztal sarka is a videón:)

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.01.02. 18:12:00

A legtöbb normális sör kupakja ma már menetes. Nem kell hozzá külön eszköz. Tehát ez inkább egy antireklám egy elmaradott sörnyitási technológiáról.

rotfl · http://kigondoltam.blog.hu 2011.01.02. 18:13:20

Valami hülye női magazin hátlapjával én is megcsinálnám, de a Dögös Dudákat azért fel nem áldoznám ilyesmire!

www.konyvline.hu · http://konyvline.hu 2011.01.02. 18:18:51

Ötletes, bár egyszerűbb az asztal sarkával ha nincs kéznél bontó :)

Zz_ 2011.01.02. 18:22:26

Évek óta ezzel a módszerrel nyitok. Szinte bármivel működik.

pepita ofélia 2011.01.02. 19:00:29

@IGe: Szerintem ez nem így van.

bioLarzen 2011.01.02. 19:01:47

Nevettetni ugyan nem nevettetett meg, de tényleg jó ötlet.

bio

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.01.02. 19:14:55

@pepita ofélia:

Ez és nagyon sok sör csavaros kupakkal van már. Legalább is amit én néha, néha inni szoktam. Azok jellemzően valódiak 0.33-as körüli üvegben vannak és nem itt palackozottak és gyártottak. :

komlo.blog.hu/2007/08/15/miler

De ez is egy gyakori eljárás jobb söröknél és ide sem kell bontóeszköz:

komlo.blog.hu/2010/12/10/veltenburger_raucherl

supertroll2000 2011.01.02. 19:22:45

a Miller kupakját lecsavarod és iszod, annyival tuti nem jobb sör a Carlsberg, hogy ennyit szenvedjek érte :D

Napiframe · http://napiframe.blogspot.com 2011.01.02. 19:28:01

Sztem ez nem is vicces, érzelmet meg pláne nem vált ki belőlem. Jobbra számítottam...

01020304 2011.01.02. 19:30:24

Évekkel ezelőtt már jópár videóban látható volt ez a megoldás.

Kreatívok receptje:
Találj egy praktikát a jútyúbon, és add el a megrendelőnek, mint saját kreatív ötletet.

loggoll 2011.01.02. 19:43:50

@IGe:
Nem. A legtöbb normális sör kupakja nem menetes.

2011.01.02. 19:55:43

Egyszer nagy port kavart, mikor egy tanár a zúgivó feleségét mérgezte meg. Úgy történt, hogy vendégeket hívtak, gondolom az ürge ismerte már jól a nőt, hogy ő fogja a legtöbbet vedelni... Megrendelték a rekesz söröket, mindenki mérgezést kapott a vendégség után, a nő bele is halt. Az ürge olyan ügyesen nyitogatta fel a sörösüvegeket és zárta vissza utána a beléjük rakott méreggel együtt, hogy senki nem vette észre. Csak az alapos nyomozás után derült fény az egészre...

szaja · http://gayvagynemgay.blog.hu 2011.01.02. 20:02:52

minden, csak nem a világ legjobb reklámja... de most komolyan...

h4z4rd 2011.01.02. 20:32:05

@supertroll2000: Mondjuk a Millert sörnek nevezni mediterrán túlzás. Főleg a Carlsberggel szemben.
A "lé" pont eléggé találó. ;)

pepita ofélia 2011.01.02. 20:35:02

@IGe: Nem vagyok szakember, azért kérdem: Ma már normális a 3,3-as sörösüveg csavaros kupakkal? A cseh, német, angol söröket én még fél literes, bontós üvegből iszom.
Van annak bármi bája, hogy lecsavarom? Nem esik jobban agyalni a kinyitáson?
Vigyázat!!! Nehogy a csavaros fedő miatt visszakerüljünk a fára :-)

pepita ofélia 2011.01.02. 20:36:52

@loggoll: Köszi, megnyugtattál, már azt hittem, igénytelen vagyok :-)))

labi 2011.01.02. 20:44:29

@IGe: "Legalább is amit én néha, néha inni szoktam."

Ebben az esetben köszönjük hogy megismerhettük egy igazi néha-néha szakértő véleményét. :)

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2011.01.02. 20:51:39

Van egy olyan mondás, hogy "egy igazi férfi kezében minden tárgy sörnyitó" - eddig nem gondoltam volna ezt egy újságról, de úgy látszik, tényleg.

Rigris 2011.01.02. 20:52:50

A legtöbb normális sörnek nincs is kupakja, mert csapolt.

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2011.01.02. 20:58:21

Valahol a neten van egy video amiben a fazon legalabb 100 targgyal nyitja ki a sort.

Lotterfeld Boholy · http://www.boholy.blog.hu 2011.01.02. 21:05:16

@Csapee: talán az arany ászok petpalackos verziója lehet menetes.

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2011.01.02. 21:21:40

A haverom szerint helyesen az úgy van, hogy olyan nincs, h valami nem sörnyitó. Ha mégsem sörnyitó, akkor mikrofon! 8-)

ohlajos · http://olajhaz.hu 2011.01.02. 21:33:15

Ötletes főleg a szöveg miatt üt, ahogy elnézem itt a kommenteket is, elérték a céljukat vele. :)

Certificate_of_Words · http://certificateofwords.com/word/Certificate%20of%20Words/ 2011.01.02. 22:10:12

Persze lehet próbálkozni de

www.youtube.com/watch?v=Cl7-bObJdJo

Az alapötlet már megvolt. Twist to open!

Ha csinálsz egy brandet akkor érdemes tovább kihasználni, pedig nem csinálta rosszul a miller

Mr Garrison 2011.01.02. 22:12:50

szerintem ez a reklám még a béka seggét se üti meg...

viktor134 2011.01.02. 22:34:22

régóta a4-es lappal nyitom a sört, ha nincs más.

a mr. w az jó reklám volt, a többi gagyi.

56.hope.road 2011.01.02. 22:35:07

Nálam sörreklámban ez az egyik favorit. Pláne, hogy magyar puli van benne.
www.youtube.com/watch?v=PJN_aWiip10

A vonat meg fog állni Tucumcariban. 2011.01.02. 22:35:31

Egyszer láttam egy jó reklámot:
Egy nagydarab katona csajozik 2 nővel a bárpultnál vmi napszemüvegben (napszemüveg-reklám), majd föláll, megy ki a retyóra, de a napszemüveg miatt alig lát, valakinek nekimegy, meglök egy széket, majd a wc-ben odaáll a falhoz, igenám, de nem látja, hogy ott nincs piszoár, ezért elkezdi lepisálni a falat, a mellette hugyozó fickó ijedten ránéz, a katona csávó meg fapofával rávigyorog, aztán befejezi a dolgát és kimegy vissza a csajokhoz. Azon nevettem.

tintamin 2011.01.02. 22:55:26

A sör vagy pattintóskupakos, vagy csatos (vagy csapolt).
A Miller nem sör. Legfeljebb divatszesz:)

Én az asztalsarkánlendületesen vagy egyéb komolyabb fémtárgyak (balta, nagypengéjű bökő) "férfiasabb" megoldásait preferálom.

chimie · http://addict.blog.hu/tags/brief 2011.01.02. 23:35:43

Úgy tűnik nem mindenkinek van meg az infó, ami azért idézőjelbe teszi a címet, hogy ti. a Carslberg szlogenje "Carlsberg - Probably the Best Beer in the World!"

Bellagio 2011.01.02. 23:35:50

Marpedig a csavaros sor nagyon jo talalmany. Nem a gagyi muanyagpalackos, hanem a rendes kupakosnak kinezo, de csavarhato fajta.

Ha meg jot akartok: Samuel Adams, bar nem tudom kapni-e otthon.

Acsabi44 2011.01.03. 01:36:16

Én foggal szoktam nyitni, mindig "kéznél" van.
(ide jön a kötelező megmondás, hogy ha sokat csinálom, akkor egy idő után már nem lesz kéznél)

Vu, de ja vu 2011.01.03. 07:20:00

Ha-ha!

Az értelmem a Magyar Királyi Államvasutaknál kezdett nyiladozni, ahol három dolog magától értődő volt ('90 előtt):

- bármi ami nálad vagy a környékeden van: sörnyitó
- rossz bor nincs, csak rossz vasutas
- aki nem tud ultizni, akkor az bizonyosan nem vasutas, de egészen biztosan nem mozdonyvezető!!!

:-DDD

MrTotheee 2011.01.03. 13:37:25

vmi nagyon hasonlót már láttam valahol...hmm, de hirtelen nem jut eszembe:(((

1velemenyezoasokbol 2011.01.03. 20:19:32

Nem teljesen eredeti az ötlet, hogy sörnyitót más termékkel helyettesítjük, erre néhány példa jelenik meg a következő sör reklámban, ami még 2005-ben készült:
www.youtube.com/watch?v=Kqw4Hxd9zHM
És, ami még megemlítendő, hogy már a papírból készült sörnyitó ötlete sem eredeti 2009 decemberéből már találtam egy kis videót, ahol lépésről lépésre bemutatják a technikát, annyi különbséggel, hogy egy üres A4-es papírból készítik és egy Becks-es üveg vár felbontásra:
www.keptelenseg.hu/keptelenseg/sornyito-papirbol-25882
Amugy tetszik a reklám a reklámban ötlet: hogy a szpotban felhasználja az irott média egy csatornáját.

naphalius 2011.01.03. 21:26:47

Ez egy nem túl eredeti (mert már ez a sörnyitó tehnika régen ismert) de ötletes spot. A Menzo egy közkedvelt belga férfimagazin, amiben sport és férfidivat egyaránt megtalálható. A választás tehát nem véletlen. Azt, hogy ez a legjobb ad vagy sem vagy, a legjobb sör vagy sem az vitatható de maga a csatornaválasztás és az ahogyan a sörivókat esetleg cselekvésre készteti az ötletes. Szerintem sokan felfedezik azt a nem szokványos utolsó oldalt és letépik és összetűrik. Lehet, hogy nem minden esetben fognak Carlsberget nyitani de megmarad az olvasóban a szellemes utolsó Carlsberg oldal. Fiatalok körében divat is lehet.

pixmac3Cmanager · http://www.pixmac.hu 2011.01.03. 23:27:23

Ebben nincs semmit érdekes. Ez egy nagy semmi!

Cs6bby 2011.01.03. 23:58:13

Egész ügyesen sajátították ki ezt az egyszerű sörnyitó technikát, amit már valószínű, hogy sokan használtak, viszont kis újittásként benne a magazin papírját felhasználni. Jó kis reklámfogás, a fogyasztó azt érzi, hogy húú de király... papírral nyitottam ki a sört, s milyen könnyen...
De szerintem nem egy nagy szám, engem nem fogott meg, ahhoz ez nem elég, hogy nagy tömeget célozzon meg. Persze ez attól is függ, hogy kit szántak és mekkora tömeget célközönségnek.

Nátlóz 2011.01.04. 13:10:01

Hát valóban megmosolyogtató!!! De szerintem is túlzás a legjobb reklámnak nevezni... kreatívságában nincs hiba, az már bizonyos, azonban bennem olyan érzést is kelt, hogy vegyek egy olyan folyóiratot, amiben még sörnyitót is találok... hiszen sose lehet tudni a nagy hőségben mikor van rá szükség... de hogy Carlsberg lesz az a sör, az egyáltalán nem biztos... hacsak nem adnak a folyóirattal egyet...

rotfl · http://kigondoltam.blog.hu 2011.01.04. 18:09:46

Levonhatjuk a végső következtetést, hogy a világ legjobb reklámjai kapcsolatban vannak a sörrel!

KaMel 2011.01.05. 21:16:41

Tetszik. Egyszerű, kreatív, üzenete egyértelmű a fogyasztók számára. Én tulajdonképpen csak egy kritikát tudnék megfogalmazni a reklámmal kapcsolatban, hogy miért ilyen nyílvánvaló, hogy a férfi fogyasztók a célpiac. Itt vagyunk mi nők, akik szintén szeretjük a sört...nekünk miért nem szól a reklám?:P

kinguccy22 2011.01.05. 21:58:59

Mindenképp érdekes, kreatív elképzelés. Hasonló reklámmal eddig én még nem találkoztam. Jobban belegondolva, a Carlsbergnek van még néhány érdekes, nagyrészt humoros reklámja ( www.youtube.com/results?search_query=carlsberg+commercial&aq=0 ) Én személy szerint úgy látom, hogy a Carlsberg és a Heineken ( www.youtube.com/watch?v=S1ZZreXEqSY ) közös utat választott termékei népszerűsítésére: mindkettő, a humorra, az egyediségre fekteti a hangsúlyt és úgy próbálja felkelteni a tv nézők figyelmét, hogy közben megnevetteti vagy éppen megdöbbenti azt. Érdekes megfigyelni, hogy e két nagy gyártó mellett rengeteg, kisebb is humoros reklámokat választ a reklámkampányaiban (pl: www.youtube.com/watch?v=MOJlZQTaDfs )

rotfl · http://kigondoltam.blog.hu 2011.01.06. 13:45:32

@KaMel:

Nektek majd a férfiak szólnak, hogy hozzátok be a sört, elvégre ez az élet rendje!

Pumac 2011.01.06. 20:01:37

Ez a legjobb!Az egyszerűségében rejlik a nagysága,hiszen nincs olyan dolog ami nem lenne alkalmas sörnyitásra!!csak fantázia kell...

DarNo 2011.01.06. 21:16:45

Nemcsak egy jó folyóirat-reklám, hanem ráadásul meg hasznos is. Kettő az egyben. Nemcsak reklámozza a folyóiratban a sört, hanem meg egy pluszt is ad: ha nincs kéznél sörnyitó, hát tessék, pár mozdulattal te is készíthetsz egyet, és máris ízlelheted a sörödet.
Szerintem ez egy frappáns ötlet. Nekem legalábbis nagyon tetszik, annak ellenére, hogy nem kimondottan a nöket élozza meg vele.

Hogyishívják 2011.01.07. 08:20:34

Hát szerintem is túlzás a világ legjobb reklámjának nevezni, de ne hagyjuk figyelmenkívül, hogy ez a mondat a Carlsberg reklámkampány és imázs része. Viszont ez a film nem fejezi ki, hogy tényleg a világ legjobb sörét fogom inni. Érdekes a módszer, de nem hangsúlyos, hogy a Carlsberg sört fogom kinyitni. Az igaz, hogy vicces, de számomra csak egy elkeseredet embert mutat, aki mindennel próbálkozik kinyitni egy sört, egy akármilyen sört..
A Carlsbergnek vannak sokkal jobb reklámjai. Mint pl. www.youtube.com/watch?v=4eC2x1m_REE. Igaz ez már elcsépelt kicsit, de az emberek keresik a bulit, a jókedvet, a csoporthoz tartozás érzését, és ez azt sugallja, hogyha ezt iszod neked is meglesznek ezek a vágyott dolgok.

csbeata 2011.01.07. 10:49:28

Ez a reklám nálam nem esélyes a „világ legjobb reklámja” címre, de azért az üzenet átjött és a technika is biztos emlékezetes marad.
Ha pasi szemmel nézném a reklámot, akkor lenne tökéletes, ha nőt vagy autót is sikerült volna becsempészni.
A reklám folytatásaként több érdekes sörnyitási technikát is bemutathatna a Carlsberg.

LaszloZoltan 2011.01.07. 18:27:01

Hát a világ legjobb reklám címet lehet nem kapja meg, de a felvetett sörnyitási technika értékelendő, valószínűleg nyerő is a sörivók körében.
Ami értékelendő benne, és ami egyben utal a márka erősségére is, hogy a reklám 90%-ban a technikát mutatja be és alig foglalkozik magával a termékkel, hisz maga a Carlsberg tényleg a világ egyik legjobb söre.

Egy előttem író, hölgy figyelmébe ajánlanám:
www.carlsberggroup.com/Pages/Default.aspx
nem csak férfiakról szól a sör. :)

redpoppy 2011.01.07. 20:02:43

Annyira jó hírnévnek örvend a Carslberg, hogy megengedheti magának ezt a gyenge reklámot?
Számomra semmilyen üzenetet nem hordoz.

szbarnaus 2011.01.07. 21:00:52

Ez a módszer tényleg egyik jó és érdekes megoldás. Vegyes érzelmek keringnek bennem mindkét irányba pozitív és negatív irányba tudnék példát hozni.

Ha belegondolunk, a videó, a közösségi médiában felhívja maga az ATL reklámra a figyelmet. Vagyis jó esetben, mindenki a Carslberg reklámát keresi a hátoldalakon :) Én lehet emiatt nem szakítanék le egy oldalt, hogy sört nyissak ki. MIndenképp további pozitívum, hogy a másik oldal is garantáltan figyelmet kap.

Azonban ehhez hasonló, hogyan is nyissunk ki sört típusú sörreklámok sorát láttuk már. Nem olyan rég, a romániai piacon, a Csíki sörnek is hasonló témájú reklámot alkotott az Ogilvy, csak ők egy hosszabb brandépítő kampányt folytattak ezzel a módszerrel.
Több évvel ezelőtt jött a szlogen, hogy az ezerféle vizekből egy víz ami a Csíki sört olyanná teszi...amilyen.
Egy évre rá, amikor leváltották a kupakot könnyen nyítható, gyűrűs kupakra - akkor jött az a reklámkampány aminek alapja, hogy a sörnyításnak 1000 módja van, ebből egy a gyűrűs kupakor Csíki sör.

A "probably the best beer in the world" szlogent frissítve (az üzenetet már rég beégették mindenkibe) szerintem el lehet ezzel a valószínű legjobb reklám témával is játszadozni.
Próbálkozásnak, ötletnek végsőső soron tényleg nem rossz.

BeLa 2011.01.07. 21:28:37

A videó egy teljesen új módszert mutatott, eszembe nem jutott volna, hogy ily módon nyissak ki egy sört. Bizonyítja azt a mondást, miszerint "nincs olyan, hogy valami nem sörnyitó". A reklám oldaláról nézve a dolgot, a magazinnal szinte egyértelművé teszi, hogy férfiaknak szóló sörről van szó. Az is érdekes, hogy bár a legutolsó oldalra van szüksége, azért egy picit eljátszik vele és belelapozgat. Nincs egy aprócska Menzo reklám is ebben? Egyébként a Carlsberg szereti kihangsúlyozni, hogy "talán a legjobb ... a Világon". Több reklámjában is kihangsúlyoz egy-egy ilyen dolgot, de ha valaki meglátogatja a hivatalos honlapot, már ott is feltűnik a "Probably the Best Website in the World" felírat. A többi reklámjaiba is mindig olyan dolgokat tesz a szlogen alá, amelyekre a nézők csak nevetni tudnak. Ennek tükrében lehet, hogy ez a legjobb reklám, lehet, hogy nem, a Carlsberg hozta a formáját.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása