Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A szexmozik ragacsos világába kalauzol bennünket az egzotikus Bleublancrouge nevű kanadai reklámügynökség által jegyzett kampány, amely a Montreálban működő Cinema L'Amour nevű szexmozi számára készült. Az érdekes intézmény nézőtere 400 fő befogadására képes, ami már önmagában izgalmassá teszi az élményt, amit most új filmek bemutatásával próbálnak még vonzóbbá tenni. Ezt egy egész sorozatra való print hirdetésben igyekeznek a célcsoport tudomására hozni, ami nagy szerencse, mert egy ilyen téma szinte lehetetlenné teszi az unalmas végeredményt. Az egyik hirdetésben arra hívják fel a látogatók figyelmét, hogy feltétlenül hozzanak magukkal papírzsepit, mert ugyan sírni nem fognak, de szükségük lesz rá, egy másikban a sikolyokat emelik ki, egy harmadikban pedig a two thumbs up (lásd Borat) kifejezést kicsavarva, az ujjak egy más célú felhasználására utalva hívogatják a műfaj kedvelőit. Nem tudom, hogy idehaza működik-e ilyen intézmény, de ha igen, remélem én leszek az, aki a legközelebbi kampányukon dolgozhat!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.