Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az Audi beszólt a Mercedesnek is

Az Audi csak nem nyugszik, és továbbra is megmarad a minden konkurensbe belekötő márka szerepében. Korábban, az R8-assal a Ferrarinak mentek neki, és a nagy rivális fellegvárában, Maranellóben forgattak egy eléggé támadó reklámot, a BMW-vel vívott plakátadok-kapok pedig már szinte Mac vs. Pc magaslatokba emelkedett reklámkörökben. Ezúttal egy újabb vélpontot választottak maguknak, és a Mercedes kikezdhetetlennek tűnő imidzsét próbálták egy kicsit megtépázni. A minőséggel nem nagyon lehet, ezért nem is ebből az irányból támadtak, hanem a saját fegyverével próbálják meg legyőzni az honfitárs Góliátot. A Merci egyik legnagyobb érve az autói mellett az évszázados hagyomány, amit az Audi a legfrissebb reklámfilmjében inkább maradiságnak, avitt, idejétmúlt pompának igyekszik beállítani. A filmben a narrátor szépen egyenként búcsút vesz egy elegáns, de múlt századi hangulatot árasztó kastély minden elemétől, köztük egy Mercedetől is, ami ebben a manipulatív felsorolásban valóban kicsit réginek tűnik. Ezt követi az éles váltás, az új Audi A8, amit dinamikus, szépen fotózott felvételekkel tárnak elénk, hogy a különbség akkor is egyértelmű legyen, ha netán a valóságban nem létezik. Nektek bejön ez a kicsit homokozós, ha akarom pimasz, ha akarom szimplán kötekedő hang?

via: great ads.com

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr992588053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fgm 2011.01.17. 11:38:29

Nagy kár, hogy az új A8 -ról nekem először az ugrott be, hogy az audi csinált egy mercit :P Bár lehet, hogy ők is megelőző csapásként készítették a spotot.

MrTotheee 2011.01.17. 14:03:40

hát ez elég merész lépés volt a részükről

ET-nick 2011.01.17. 20:11:08

Bár az ilyen reklámokat nem szeretem, de végül is dögunalmasak lettek szerintem a Mercik. Túl sok van belőlük úton-útfélen és valóban képtelenek megújulni. Azonban ez várhat az Audira is, ha nem vigyáz, ha kihal belőlük is a megújulás vágya és tényleges tette. Egyelőre dagad a "majd én megmutatom nektek" motivációtól.

B.Andiiika 2011.01.18. 12:18:08

Szerintem ez inkább rossz benyomást tesz az emberben, mintsem jót. Nem a kötekedéssel kell magad reklámozni, hanem egy erősségre építeni. Itt meg azon kívül, hogy egy új autót készítttek, semmi érdekesség. Aztán meg inkább tűnik egy játék intro-jának, mintsem reklámnak. Semmi jót és összekapcsolhatót nem látok a szép, részletes kastélyban és egy vadiúj kocsiban... Bár tény, hogy a kidolgozás remek.

tittipecci 2011.01.19. 10:21:41

Az Audi pizsamában szaladt ki az utcára ezzel a reklámmal.
Az 1 perces spotból 43 mp-en keresztül ábrázolja, hogy egy Mercedes-Benz tulajdonos számára mi más jelenti még a státuszt, az értéket (aminek a magva a tradíció), majd az utolsó 16 mp-ben felvillant a termékből néhány olyan innovatív megoldást, amit a Mercedes tulajdonosok már évek óta élveznek. Háát... Ehhez semmilyen értéket nem társít, ami az Audi A8 tulajdonosok számára -szemben mondjuk a Mercedes ügyfelekkel - értéket képvisel.
Azaz a message a következő: aki Mercedes helyett az Audi A8-at választja, az az az üres fejű, aki a vasán kívül nem is fog örülni másnak, amit a pénzéért megvásárolhat.
Hát igen, ahol nincs tradíció, ott az értékek is más megvilágításban leledznek.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása