Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Az Audi csak nem nyugszik, és továbbra is megmarad a minden konkurensbe belekötő márka szerepében. Korábban, az R8-assal a Ferrarinak mentek neki, és a nagy rivális fellegvárában, Maranellóben forgattak egy eléggé támadó reklámot, a BMW-vel vívott plakátadok-kapok pedig már szinte Mac vs. Pc magaslatokba emelkedett reklámkörökben. Ezúttal egy újabb vélpontot választottak maguknak, és a Mercedes kikezdhetetlennek tűnő imidzsét próbálták egy kicsit megtépázni. A minőséggel nem nagyon lehet, ezért nem is ebből az irányból támadtak, hanem a saját fegyverével próbálják meg legyőzni az honfitárs Góliátot. A Merci egyik legnagyobb érve az autói mellett az évszázados hagyomány, amit az Audi a legfrissebb reklámfilmjében inkább maradiságnak, avitt, idejétmúlt pompának igyekszik beállítani. A filmben a narrátor szépen egyenként búcsút vesz egy elegáns, de múlt századi hangulatot árasztó kastély minden elemétől, köztük egy Mercedetől is, ami ebben a manipulatív felsorolásban valóban kicsit réginek tűnik. Ezt követi az éles váltás, az új Audi A8, amit dinamikus, szépen fotózott felvételekkel tárnak elénk, hogy a különbség akkor is egyértelmű legyen, ha netán a valóságban nem létezik. Nektek bejön ez a kicsit homokozós, ha akarom pimasz, ha akarom szimplán kötekedő hang?
via: great ads.com
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.