Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A reklámszakma nagy öregje, a Benetton korábbi agya, a botrányhős Oliviero Toscani most ismét bebizonyította, hogy a reklámfotózás nem csupán unalmas packshotokból vagy beállított családi jelenetekből állhat, mert ha ügyes az ember, bármit el tud adni az ügyfélnek reklám címén. Ő ezúttal a Vera Pelle nevű divatmárkát fűzte meg, hogy fizessen neki azért, hogy egy tucat hölgy bozontos vagy trimmelt puncit fotózzon közvetlen közelről (képek itt). Számítása félig bevált, hiszen az alkotás máris kivágta a biztosítékot Olaszországban, ahol kilátásba helyezték a naptár betiltását, ami rengeteg ingyen publicitást eredményezett. Persze nem elsősorban a márkának, hanem neki, de ezt a Vera Pelle úgy tűnik nem vette zokon, vagy egyszerűen csak nem vette észre. Elmondása szerint az volt a célja, hogy az álságos, a lányokat áruvá lealacsonyító, álszemérmes divatvilágnak állítson görbe tükröt azzal, hogy a naptár képein épp azt a tenyérnyi helyet mutatja meg, amit a divatbemutatókon oly buzgón elfednek. Hogy ennek a gondolatnak mi köze van a bőriparhoz, mondjuk egy bőr kanapéhoz vagy aktatáskához? Nem sok, de ez csak azokat zavarja, akik nem voltak ott a fotózásan. Ha másért nem, azért a képért már megérte az egész, amin a mester és a riporternő egy nagy fanbozót kellős közepén beszélgetnek. via: copyranter
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.