Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A reklámokkal kapcsolatban gyakran merül fel az a vád, hogy teljesen haszontalanok, és anélkül telepednek rá az életünkre, hogy bármit is adnának cserébe. Azon túlmenően, hogy ez inkább csak egy hangzatos frázis, akadnak néha olyan reklámok, amik már a jellegükből adódóan megcáfolják ezt az állítást. Ilyen a thaiföldi BBDO az A Book nevű könyvkiadónak készített kampánya is, amelyet azért indítottak, hogy felhívják a figyelmet a könyvek hasznosságára, és megkedveltessék az olvasást az emberekkel. Ennek érdekében olyan helyekre csempésztek be egy kis olvasnivalót, ahol az fel tudta dobni az adott szituációt. Hosszabb várakozást igénylő helyeken például úgy alakították át a sorszámkiadó automatákat, hogy az abból kiadott jegyre egy nyúlfarknyi kis szöveget, verset vagy egy rövid novellát nyomtattak a sorszám mellé. Ezzel tették élvezetesebbé a várakozás perceit, ott a helyszínen demonstrálva, milyen egyszerűen el tudja feledtetni velünk egy jó könyv az esetleges bosszúságokat. A kampánynak más elemei is voltak, így például kérésre küldtek rövid szövegeket SMS-ben, helyeztek könyvrészleteket a gyorséttermekben lévő tálcákra, de ragasztottak belőlük a padlóra is, ahol sorbanállás közben a lábuk alatt olvashatták a sorokat az arra vágyók. Mert olvasni jó! via:psfk
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.