Tegnap hajnalban véget ért Amerika legnagyobb sport- és reklámeseménye, a Super Bowl. A Green Bay Packers immáron a negyedik szuperkupa győzelmét szerezte meg, miután egy izgalmas mérkőzésen legyőzte a Pittsburgh Steelers-t. De kit érdekel a meccs végeredménye, mikor reklámokat is nézhetünk?
Méghozzá nem is akármilyen reklámokat, hiszen a döntő alatt a játékosok mellett a márkák is megpróbálták a legjobbat kihozni magukból. A spotok többnyire az év alatt kialakított kommunikációs irányt követték, ezzel is mintegy összefoglalva a márkák kvintesszenciáját.
A következőkben ezekből a reklámokból szemezek, szigorúan szubjektív szemmel – bár ez sokszor egybevág a hivatalos Youtube nézettségi-adatokkal. Mivel voltak olyan filmek, amiket már pár nappal, sőt hetekkel korábban közzétettek a neten, nehéz összehasonlítani az elért eredményeket. De elég a dumából, jöjjenek a hivatásos spotolók legjobbjai:
kis buzi Eminem mikor lett akkora arc, hogy luxuskocsit ÉS softdrinket egyszerre reklámozzanak vele?
Ha az USA-ban ennyire kurvul, csak a jó ég tudja mit csinálhat Japánban...
kohlhaas mihály:
@Bánki Tamás | DrLinkedin.hu: Sőt kőfaragók és balett táncosok is. Vakok mesterlövészek, siketek z... (2020.03.31. 18:02)Kerekesszékes parkolófoglalás Pesten
Dauda András:
20-30 éve nem volt még Profi jóember!
És akkor még biztos nem volt amikor 3,60 volt a kenyér, mert... (2019.06.15. 15:30)Klárikám, Gyurikám, ez profi volt!