Engedjétek meg, hogy Valentin nap alkalmából egy kis válogatással kedveskedjek minden addict olvasónak. A csokor inkább színes, mintsem friss – de azért akad benne néhány idei darab is. Jó szórakozást!
Az első reklám még tavaly készült egy új-zélandi állatkertnek, amely február 14-én különleges Valentin-napi nyitvatartással várta a párokat. A spotból kiderül, mi mindent lehet csinálni ezen a szép napon az állatok között. És hogy mit gondolnak minderről az ott lakók? Nézzétek meg a videót és kiderül.
A Heineken legújabb image printje szolidan, mégis stílusosan ünnepli a szerelmesek napját. Igyon az ifjú pár!
Egyik személyes kedvencem a Mastercard két évvel ezelőtti ambientje, amiben egy óriásplakáton ülő férfi lepte meg kedvesét. A plakáton egy hatalmas szív volt és egy felirat: „Hannah Davis, légy a Valentinom”. Persze a Mastercard is megragadta az alkalmat, hogy párhuzamot vonjon az ünneppel és a márkaüzenettel. A „Vannak felbecsülhetetlen értékek” szlogen itt is megtalálta a helyét. „Amit megteszünk a szerelemért: megfizethetetlen” – szerepelt a szöveg a plakát alján.
Íme, egy újabb minimál, de annál ötletesebb printhirdetés egy olasz étteremnek.
Mit tehet a férfiember, ha az év egyik legjobb futballmeccse éppen Valentin napra esik? A Puma erre a sajnálatos problémára készítette el az alant látható videót, amiben kőkemény focidrukkerek énekelnek romantikus nótákat. A kampány tökéletes példa arra, hogyan legyél jó fej a fogyasztókkal.
Jöjjön most két ambient, két táncstúdiónak. A költséghatékony ötlet mindkét iskola számára kifizetődő volt – nagy szóbeszédet generáltak a provokatív kreatívok.
És ha már provokatív reklámokról beszélünk, meg kell említeni a szexuális segédeszközöket és egyéb kiegészítőket forgalmazó cég, az Ann Summers filmjét. A történetben dögös csajok ajándékozzák meg fából készült ajándékokkal a gyanútlan férfiakat, akik földre esett állal figyelik a történéseket. „Give him wood this Valantines Day” – szól a szlogen, ami szabadfordításban annyit tesz, hogy: „Okozz neki erekciót ezen a Valentin napon”.
A Durex ünnepi reklámja szerintem önmagáért beszél.
Az Absolut vodka sem bírt magával, pár évvel ezelőtti reklámfilmjükben megmutatták mindazt, amit a márka a hosszú évek alatt felépített. Abszolút Valentin.
Ha már állatokkal kezdtünk, fejezzük be egy nagy állatsággal, a Dogbook (Facbook alkalmazás) idei reklámjával. A Valentin napra készült filmben azt állítják, hogy az emberek 67% inkább smárol a kutyájával, mint a párjával. A közvéleménykutatást 10 ezer Dogbook felhasználó válasza alapján készítették. Figyelem, csak erős idegzetű kutyusbarátok számára ajánlott!
Ennyi fért bele az idei gyűjtésbe, jövőre folytatjuk. Nektek amúgy van kedvenc Valentinos reklámotok? Szívesen várom őket a kommentek közé.
Hamarosan itt az év legromantikusabb napja, amikor bonbon hegyek és virágcsokrok bukkannak fel úton-útfélen. Nem csoda hát, ha senki sem akar egyedül lenni Valentin-nap estéjén. Tehát, ha szingli vagy, most figyelj, ugyanis celebangol sorozatunk legúja...
Mogorva, akaratos és szemtelen. Abban valószínűleg mindenki egyetért, hogy Doktor House stílusa hagy némi kivetnivalót maga után, ám nála jobb orvost keresve sem találhatnánk a sorozatokban. Nem csoda hát, hogy idei első celebangol leckénknek ő lett a ...
kohlhaas mihály:
@Bánki Tamás | DrLinkedin.hu: Sőt kőfaragók és balett táncosok is. Vakok mesterlövészek, siketek z... (2020.03.31. 18:02)Kerekesszékes parkolófoglalás Pesten
Dauda András:
20-30 éve nem volt még Profi jóember!
És akkor még biztos nem volt amikor 3,60 volt a kenyér, mert... (2019.06.15. 15:30)Klárikám, Gyurikám, ez profi volt!