Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Gyönyörű direkt marketing eszközzel próbálja felhívni a figyelmet az Észak-Braziliában uralkodó szárazságra egy helyi kézműves asszony. Az I.A.R. nevű környezetvédő szervezet akciójában vizes palackokat tölt meg homokkal, melyek egy-egy híres ásványvíz arculatát testesítik meg. Sajnos nincs róla információ, hogy az üvegeket pontosan kinek küldték el, de az akcióról készült videó már így is bejárta a sajtót és a blogokat. Nézzétek meg Ti is!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.