Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Az elmúlt három és fél évben rengeteg inspiráló, meghökkentő, elgondolkodtató vagy éppen csak szórakoztató reklámról volt szó itt a blogon, de ezek mellett időről időre igyekeztem beszámolni azokról a kampányokról is, amelyek miatt joggal van sokaknak rossz véleménye a reklámokról. Sok rossz, vacak, sőt felháborítóan szar reklám fordult meg a blogon, de ezek is csak töredékét jelentik annak az igénytelen reklámáradatnak, ami a nyakunkba szakad nap nap után. Időről-időre vannak kiemelkedően idegesítő darabok, amelyek az átlagosnál is sokkal rosszabbak, és amelyek képesek szinte mémmé, egyúttal a a büntetően rossz reklámok szimbólumává válni. A Maxi King, Kinder Pingui a hűtőből, hüvelygomba és Csók és Könny, Cillit Lajos húszforintosa vagy dr. Hanna Sural vécéülőkéje képes volt megütni ezt a mércét, de rajtuk kívül még rengeteg hasonlóan vacak reklám született az évek során, amelyektől joggal indult el megannyi kéz a kanapé réseibe becsúszott távirányító után.
Mivel ízlések és pofonok, ezért ahány reklámfogyasztó, annyi legrosszabb reklám. Mindenki másra esküszik, van aki a Borbás "Coop" Marcsi sajtos párizsijától mászik a falra, mások még mindig Benedek Tibor Danone rudis rémdalára riadnak fel éjszakánként, és Egerszegi Krisztina halottakat is megforgató narrátorhangja is sokakat kísért mind a mai napig. Épp a legfrissebb Praktiker reklámot néztem a tévében, amikor a fájdalom mellett a felismerés is belém hasított: Úgy éreztem, itt az ideje rendet vágni az idegesítően rossz reklámok között, ki kell derítenem, melyik reklám tette a legnagyobb kárt a hazai reklámfogyasztók akciós téháemekkel, teljes kiőrlésű gabonaszemekkel és ibuprofén tartalmú filmtablettákkal puhára főzött pszichéjében. Mivel azonban nekem nem fog az eszembe jutni az összes rossz hazai vagy csak a magyar tévékbe beszüremkedett, adaptált reklám, ezért a ti webkettes segítségeteket szeretném kérni. Gyűjtsük együtt össze a potenciális jelölteket, amelyek nagy eséllyel indulhatnak majd a szavazáson, amely eldönti, melyik szpotot illeti a legidegesítőbb reklámnak járó Arany Seduxen kitüntető cím. A szavazást valamikor március közepén, itt a blogon fogjuk megtartani, így addig lesz idő összegyűjteni az évek során felgyülemlett sérelmeket.
Kérek ezért mindenkit, hogy a kommentek között írja le, vagy ami még jobb, linkelje is be azt a reklámot, aminek még a gondolatától is kirázza a hideg, és aminek kitalálóit képes lenne egy kanál emelt kalcium tartalmú görög joghurtba fojtani. Ha összegyűjtöttük a reklámokat, el fogom készíteni a szavazást, amelynek keretében közösen megválaszthatjuk majd az ország hivatalosan is legrosszabb reklámfilmjét (vagy ha van rá igény nyomtatott hirdetését), és virtuálisan átnyújtjuk a készítőknek az Arany Seduxen díjat. Remélem, én is képviselhetem majd magam a népes mezőnyben egy reklámmal, számítok rátok!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.