Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Ahhoz hozzászokhattunk már, hogy a marketingesek elkeseredett kísérleteket tesznek arra, hogy egy szokványos termék megújításával, akárcsak újracsomagolásával figyelmet generáljanak körülötte. Időnként azonban mégiscsak születnek olyan megoldások, amire az ember felkapja a fejét. Ezek közé tartozik a Del Monte cég legújabb húzása, amivel sikerült fából egy egészen röhejes vaskarikát alkotniuk. Osztottak-szoroztak, míg végül arra jutottak, hogy úgy lehet legjobban növelni a banáneladásokat, ha azt nem fürtönként, hanem egyenként árulják, és egy teljesen felesleges, ellenben tökéletes értelmetlen csomagolásba teszik. A banánt! Egy szőlőnél még csak megérteném, de mi a fenét lehet becsomagolni egy banánon, aminek pont az a lényege, hogy a héja alapból is megvédi a gyümölcsöt? A marketingszöveg szerint ezzel még csökkentik is a természeti terhelést, mivel a csomagokban tovább eláll a gyümölcs, így kevesebb megy majd kárba. Aha, köszi. Ennél már csak az lett volna jobb, ha egy olyan forradalmi csomagolásötlettel rukkolnak elő, ami egy sárga, a banánhéjra hasonlító, azzal megegyező módon nyitható műanyag lett volna, amit kibontva előbukkant volna a második banánhéj. De talán jövőre majd ezt is piacra dobják!
Ha érdekelnek további reklámőrültségek, gyere a facebookra.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.