Készítsünk reklámot közösen!

Amerika kedvenc chipse, a Doritos méltán híres arról, hogy a hagyományos média megjelenések helyett a fogyasztók aktivitásaira építve, felhasználók által generált tartalmat építsen be a kampányaiba. Minden a két évvel ezelőtti Super Bowl alkalmával kezdődött, amikor a márka az emberek kezébe adta a lehetőséget, hogy saját reklámfilmet készítsenek. A Doritos közösségi platformjára feltöltött filmek közül hatan kerültek a döntőbe, ahol a közönség szavazhatott, melyik három menjen le a Super Bowl alatt. A nagy sikerre való tekintettel a márka a következő években is lehetőséget adott az embereknek, hogy megmutassák a termék iránti rajongásukat.

Most sincs ez másképp, hiszen kanadai kampányukban arra kérik a netezőket, hogy írják meg a legújabb reklámfilmjük befejezését. A különleges atmoszférájú szpotban két chipskészítő mester mutatja be portékáját egy furcsa királynőnek, aki a választásra buzdítja a nézőket. Melyik chips a jobb? És melyik chipsnek kell elpusztulnia? Az alternatív befejezéseket a vállalkozó kedvűek feltölthetik a TheEnd weboldalra, ahol a közönség fogja eldönteni, melyik a legjobb. A filmet leforgatják, ráadásul az ötletgazda 25 ezer dollárt, plusz 1% részesedést kap a jövőbeni eladásokból. Azért ez nem semmi!
 
Az addict sem mehet el szó nélkül a dolog mellett, ezért meghirdetünk egy házon belüli versenyt: keressük a legjobb magyar befejezést! A TOP3 ötletet lefordítjuk és elküldjük a Doritosnak. Ha mi nyerünk, testvériesen osztozunk a nyereményen – tiétek a 25 ezer dollár, mi pedig megelégszünk az 1 százalékkal. Íme, a brief: találd ki a maradék 20 másodpercet és legkésőbb március 11-ig írd be a kommentek közé! (Persze a brainstorming is mehet folyamatosan.) Nézzétek meg a filmet és kezdődhet a verseny!
 

Címkék: film reklámverseny reklámszavazás

2011.03.07. 09:30 Exo 14 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr492712893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Noda10 2011.03.07. 13:33:40

jó kis crowdsourcing... :)

csigaprof 2011.03.07. 14:58:36

Ezen a versenyen csak kanadaiak indulhatnak:

"The DORITOS® The End Contest (the "Contest") is open only to natural persons who are legal residents of Canada, who have reached thirteen (13) years of age or older at the time the Contest begins"

Exo · http://addict.blog.hu/ 2011.03.07. 16:50:31

Szerencsére van kanadai ismerősöm, úgyhogy ez nem probléma. ;)

Omyg 2011.03.07. 20:34:50

Huh...én ehhez már nem vagyok elég fitt. Talán holnap. :)

unrealcleavage 2011.03.08. 10:41:04

A B verzió, azaz a buffalo wings 'n ranch pusztuljon, a királynő palástja alól szabaduljon el egy szellembölénycsorda (akár apró bölények százai) olyan átlátszó, földöntúli kék színben mint a fal elemei. A bölények forgószélként körülvágtatják a pusztulásra ítélt íz tulajdonosát, és apránként felfalják a maradékot a doritosból.

Ugyanakkor azt is el tudom képzelni, mivel a kamera perspektívát vált, hogy onnan, ahonnan az ízmesterek bejöttek előáll egy láthatóan felpumpált, vérszomjas (akár robotizált) bivaly. Fújtat, tüzet hány, majd nekiront a dorito-nak, mohón felfalja, de az ízélménytől ellágyul, leáll, vagy meghibásodik.

Előre az 5 milláért! :)

PR philosopher 2011.03.08. 12:19:09

Kedves Exo és Reklámbuzi!

Szeretném megkérdezni, hogy biztos ez a platform a legalkalmasabb ennek a történetnek a megvitatására?

Remélem megértitek, hogy első körben nem a nyilvánosság előtt, kommentekben szeretném tálalni az ideákat.

A Doritos spot-jának befejezésére számos remek ötletet készítettem el.
Mielőtt elküldeném azokat, személyesen vagy telefonon szeretném megbeszélni Veletek a közös pályázás feltételeit, részleteit.

bezs82@gmail.com

unrealcleavage 2011.03.08. 12:57:58

ezért kell engem választani, én bízok a vezetőinkben :P

unrealcleavage 2011.03.08. 12:59:43

ja, és nem gondolom, hogy az ötleteim "remekek" :D

smile6336 2011.03.09. 11:06:15

Hú PR philosopher te aztán keményen nyomod:)

Nekem egy magyar befejezésem lenne, persze ha van ismert Canadai mesélő, arra is át lehetne ültetni vagy ezen logikát tovább gondolni.

Tehát:
A képbe hirtelen beszalad egy mai kornak megfelelően öltözött 5-6 éves kisfiú és kiabálja, hogy a hagymás ketchupost kéri. Ekkor szétoszlik körülötte a palota a figurák stb. Ekkor látjuk, hogy Csukás István áll a chipses polc előtt és próbálja eldönteni melyiket vegye az unokájának.

unrealcleavage 2011.03.09. 22:23:21

Nekem is eszembe jutott még egy befejezés:

Hirtelen leáll a jelenet, ordibálva beront a rendező a színre. Elkezd üvöltözni a színésznővel: Olvastad egyáltalán a forgatókönyvet? Hogy lehetne választani a Doritos ízei között? Mindkettő marad, újravesszük!
Logo, vége.

Ugyanezzel a befejezéssel, hogy egyiket se kell elpusztítani:

Jelenetben maradunk, és egy fehér ruhás mágus lép be a terembe, felkiált a királynőhöz: Nincs jogod elpusztítani a Doritos tökéletes ízeit! Világunk sorsa múlik rajta, hogy mindkét íz megmaradjon! Védd magad!

Ezzel előkapja a pálcáját és epikus jellegű máguspárbajban (a királynő is előkapja a pálcáját)legyőzi a királynőt.

Snitt, a két ízmester és a mágus jóízűen falatoznak mindkét zacskóból.

Apropó: hogy fogjátok felvenni velünk a kapcsolatot, hogy kinek az ötlete megy ki? :)

Dezsoe 2011.03.10. 08:33:20

A videó végén látható nagy felfordulásból előjön Arnold Schwarzenegger (néhány villám kíséretében), közli, hogy a jövő érdekében egyik Doritos se pusztítható el. Majd valamivel (gránát, páncéltörő, minigun...) kilövi az állványt és a királynőre ráeső baldachin előtt mondja, hogy a jövő megmenekült, ahoj poblacek!

epres trombozis 2011.03.10. 15:23:17

tényleg csak kanadai állampolgárok indulhatnak a versenyen. vagy van a blognak valami kiváltsága? szép és jó, ha van kanadai ismerősötök, de elég hamar kibukhat, ha kamuember küldi be, ugyanis a doritos további együttműködést is vár a jövőbeli reklámaiban...

egyébként nincs olyan hogy megmarad egy íz, egyet mindenképp el kell pusztítani, benne van a szabályzatban :)

Exo · http://addict.blog.hu/ 2011.03.15. 13:35:41

PR philosopher: Nem, nem biztos, hogy ez a legjobb platform, de mint az ábra is mutatja, sokan vették a poént és nem szálltak el maguktól. :) És ez szerintem pont jó így. Főleg mert sajnos kiderült, hogy a kanadaiak nem kérnek a magyar ötletekből... Sajnálom. :(

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Ajánló

Friss anyag

site statistics