Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kreatív tesztvezetések

Mikor egy autómárka tesztvezetésre invitálja az embereket, a legnagyobb kihívás mindig abban rejlik, hogyan tudja megmutatni azt a pluszt az autóból, amit csak élőben lehet igazán kipróbálni. Az új ötleteknek és új technológiáknak köszönhetően mára azonban sokkal könnyebbé vált ez a feladat, mint korábban bármikor. Jobbnál jobb kreatívokkal próbálják becsalogatni a márkakereskedésekbe a potenciális fogyasztókat, akik immáron nem csak a volán mögött, de akár otthon ülve is átélhetik az újdonságokat. Összeszedtem az elmúlt néhány év legjobb ilyen kreatív megjelenéseit – ezzel is inspirációt nyújtva azoknak az ötletgyárosoknak, akik netán épp ilyen dolgokon agyalnak.

Kezdjük egy friss norvég Volkswagen kampánnyal, amiben egy okostelefon és egy sajtóhirdetés kombinációjával próbálhatjuk ki a márka extra funkciót, nevezetesen a sávtartás segítő rendszert, az intelligens lámpákat és a távolságtartó tempomatot. A mobiltelefont a print hirdetés fölé tartva ízelítőt kaphatunk az autók valódi tudásából. Van még mit fejlődnie, de első próbálkozásnak kiváló.

 

Technológiai szempontból fontos mérföldkőnek számított a Toyota tavalyi augmented reality kampánya is, amiben az érdeklődők egy igazán játékos környezetben próbálhatták ki az Auris Hybridet. Az online tesztvezetésnek köszönhetően az emberek kiváló márkaélményt, a márka pedig óriási hírverést kapott. (A kampány egyébként a korábbi BMW kampányból merített ihletet.)

 
Egyik személyes kedvencem a Mitsubishi tavaly év végi kampánya, amiben az amerikai emberek egy igazi autót vezethettek az interneten – valós időben, valós helyszínen. Az ötlet az új Outlander Sport bemutatójára készült. A különleges tesztvezetés 2010. november 1-én indult az autó hivatalos honlapján, ahol a jelentkezőknek még a jogosítvány számukat is meg kellett adniuk. Óriási móka lehetett!
 
 
Hasonló koncepciója volt a brazil Volkswagen Amarok tesztvezetésnek is, ahol a jelentkezők egy webkamera és egy telefon segítségével irányíthatták az autókat – persze kevésbé szabadon, mint a Mitsubishi kampányában. A különleges akcióban több mint háromszáz ember próbálta ki a terepjárót, aminek híre a médiában is gyorsan elterjedt.
 
 
A Honda is különleges élménnyel várta az érdeklődőket, bár ők nem a szemet, hanem a fület célozták meg. A márka egy tesztvezetés hangjait rögzítette különleges berendezésekkel, aminek köszönhetően a hallgatók 3D-ben élhették át az eseményeket. Próbáljátok ki ti is, feltéve ha van fül- vagy fejhallgatótok.
 
 
Térjünk át az online világból az offline-ba! Itt van a Nissan legújabb ambient kampánya, amiben nem várták meg míg az emberek regisztráltak egy tesztvezetésre, egyszerűen az arcukba tolták az autókat. A különleges akcióban egy gazdátlan terepjárót hagytak egy parkolóban, így a kíváncsi (és bevállalós) emberek szabadon kipróbálhatták a járgányt. Az ötlet bejött, nagyon sok érdeklődő volt.
 
 
A Dodge egy ötletes DM-mel próbálta rávenni az embereket egy tesztvezetésre. A levél nem csak informatív, de hasznos is volt, hiszen az ajánlaton kívül egy térképet is tartalmazott, amin rajta volt Svédország összes sebességmérő kamerája. A meglévő ügyfelek így már száguldhattak is a kereskedésekbe.
 
 
A Mini egy ennél sokkal kreatívabb eszközzel kereste meg a potenciális tesztvezetőket. Nem tudom, hogy print vagy DM, de minden esetre baromi jó ötlet. Szinte látom magam előtt ahogy a németek ilyenben járkálnak. Katt a képre!
 
 
Ezek voltak az én kedvenceim. Nektek melyik tetszik a legjobban?
 

Címkék: reklám print autó online ambient dm

2011.03.11. 09:00 Exo 1 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr952726506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Exo · http://addict.blog.hu/ 2011.03.11. 16:21:44

Természetesen örömmel fogadom a ti kedvenceiteket is! :)

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása