Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Remek kis interaktív kampányt készített a brit Circ.us, amely egy különleges augmented reality alkalmazással népszerűsíti a Red Bullt. A szórakoztató autóversenyes játék nem csak a jókedvet, hanem az energiaital eladásait is növeli, hiszen a játékosoknak Red Bull-t kell venniük, hogy megépítsék saját pályájukat. A főleg alkalmazásokkal, közösségi médiával és augmented reality-vel foglalkozó ügynökség kampánya remekül integrálja a szórakoztatást a vásárlással, még akkor is, ha maga a játék nem egy nagy durranás. Az alkalmazáshoz készített microsite-on a versenyzők feltölthetik és nevezhetik saját pályájukat, illetve kipróbálhatják a többiekét. De sajnos a kampány itt meg is áll. Hiába vannak toplistás versenyzők és dizájnerek, nem ajánlottak fel nekik semmilyen nyereményt, pedig egy Red Bull-os versenynél – még ha virtuális is – szerintem alap lenne a legjobbak díjazása. Ettől függetlenül minden elismerésem az ötletgazdáknak, sikerült az AR technológiát megint valami érdekessel felturbózniuk.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.