Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A francia AIDES nevű, az AIDS-megelőzésért küzdő non-profit szervezet tavaly már hallatott magáról egy egészen meredek print kampánnyal, amelyet szintén a Goodby, Silverstein and Partners ügynökséggel együtt készítettek (itt a férfi, itt pedig a nem kevésbé meredek női verzió). Az idei dobásuk, amelynek megrajzolásához egy neves grafikus művészt, Rod Huntot kérték fel, talán még az előzőnél is elszálltabb. Az Üdvözlünk a szex világában elnevezésű, "Minél biztonságosabban játszol, annál tovább maradhatsz fősorral futó print hirdetés egy képzeletbeli szexparkba kalauzol bennünket, amelyben minden az örömszerzésről szól. A gyönyörű, és bonyolultságában már-már Hieronymus Bosch festményeit idéző hirdetés tele van őrültnél őrültebb ötletekkel. Érdemes a képre kattintva nagyban is megnézni, mert van rajta péniszcsúszda, farok-hullámvasút, Muff Dive elnevezésű punci-jumping, igazi glory hole, klitoriszpálya és óriás kúrókerék, és még ki tudja mi minden, amit felfedezni is fárasztó. Arra mindenesetre biztosan jó, hogy felkeltse a figyelmet, mert a napokban minden reklámblogon erről a kampányról volt szó. Persze csak azért, mert mindenki a szívén viseli a biztonságos szex ügyét!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.