Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Ahogy azt előre sejteni lehetett, és ahogy arra valószínűleg a helyi marketingesek számítottak is, nagy port kavart Olaszországban az Ikea legújabb hirdetése, amelyen egy egymás kezét fogó meleg pár képével és a "Minden család számára nyitottak vagyunk" fősorral hirdették a nálunk is jól ismert, családosoknak kialakított Ikea Family programot. Alig néhány nap kellett, hogy a hirdetés botrányt dagasszon maga körül, amihez nagy mértékben hozzájárult, hogy a Berlusconi médiabirodalmához tartozó Il Giornale lap megtagadta a hirdetések leközlését. Ebben valószínűleg a hírhedten nagy szexuális étvágyú miniszterelnöknek is volt szerepe, egyesek tudni vélik, hogy konrkétan ő tiltotta le a kampányt magából kikelve. A lapban megjelent cikk írója egészen odáig ment, hogy a "svéd imperializmus" (bármi is legyen az) eszközének nevezze a reklámot, azt sugallva, hogy Svédország az ikeán keresztül igyekszik elterjeszteni kulturális befolyását. Ha a feltűnés volt a kampány célja, azt elérte az Ikea, bár nem vagyok egészen biztos hogy éppen efféle PR-re vágytak. via:dailymail
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.