Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Koncz Gáborral focizik a Borsodi

Hogy őrizzük meg a focisör imidzsünket, ha a BL meccsek szüneteiben mindenhonnan Heineken folyik, ha az ország egyetlen valamire való bajnokságának névszponzori pozíciójából kitúrt bennünket Csányi bácsi azóta is nagy közismeretlenségnek örvendő ótépés cége (lásd Monicomp Liga), az amatőr focit pedig az Arany Ászok hoppolta el előlünk? Nem egyszerű a kérdés, de a Borsodi marketingesei szerintem jó megoldást találtak, és az MLSZ-t megkerülve, közvetlenül a klubokon keresztül próbálják megfogni a szurkolókat. Ráadásul nem amolyan Fradi sör mintára, hanem egyszerre az összes drukkert megszólítva. Ezentúl az akció ideje alatt minden üveg sör árából 10 Ft-ot felajánlják az egyes fociegyesületek javára. Mindenki maga döntheti el, melyik csapatot támogatja a jelképes összeggel, ami persze a hazai sörfogyasztási szokásokat ismerve a végén jelentős tételt is.  Sőt, ha azt vesszük alapul, hogy a Fradi a közelmúltban 1 Ft-ért kelt el, akár egy futball klubot is vehetünk rajta!

Eddig rendben is volna a kampány, csakhogy ezt az akciót el is kellene mondani valahogy a szurkolóknak. Na itt már kapott egy gellert a sztori, mert bizony a film nem lett igazán erős. A szokásos, haverok fociznak a téren jelenettel indul (a lerepülő tornacipőért jár a koki), aztán két chaplines szituációval (lépcsős-hanyattesős, iróasztalfelrúgós) folytatódik, majd egy nagy, közös kocsmaörömbe torkollik a film. Nincs igazán hangulata, amin az alatta hallható, igazi Vitár Róbertes futballközhelyekkel (rúgjuk a bőrt, táncol a labda) telezsúfolt szöveg sem segít. Mint ahogy Koncz Gábor sem menti meg a helyzetet, a hangja ugyan zseniális, de valahogy mégis leválik a filmről, és önálló életet él. Az egész nekem nem áll össze szerethető egésszé, de aztán az is lehet, hogy szőrös szívű futballrajongóként egyedül vagyok ezzel. Nektek tetszik? Ha ezentúl a Sport1-es közvetítések alatt is Koncz hangját szeretnétek hallani, adjátok a reklámnak a maximumot, azaz 5 pontot, ha viszont már az elején a szemébe húznátok s fejpántot a szakállas figurának, keresgéljetek az alacsonyabb pontszámok között.

Szerintünk: (0/5)
Pontszám: (2,9/5)

Címkék: sport pia reklámszavazás reklámszemle

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr302786959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bajnok · http://bajnok.blog.hu 2011.03.31. 11:47:16

Nekem a képi világa kifejezetten tetszik. A relepülő tornacsuka látványa pedig piros pontosan lett megoldva.
Bár abban teljesen egyetértek, hogy Koncz hangja abszolút nem passzol a filmhez, de részemről egy gyenge ötös.

Fekete pont, hogy a kampány oldalán nincsen fenn a szpot.

Amúgy TV reklámok képi világát TV-ből kellene megállapítani, nem egy gyengébb minőségű feltöltésből.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2011.03.31. 12:03:28

Igen, sajnos én is kerestem náluk, de hiába. Pedig az ő érdekük is lenne, hogy a neten ne egy vicekvacak fájl terjedjen (amiért köszi a reklámzenéknek), hanem egy HD.

Bajnok · http://bajnok.blog.hu 2011.03.31. 12:16:39

@reklámbuzi: A náluk az kicsoda a TV, vagy az ügynökség?
Tényleg ki csinálta, hátha van ott ismerős, és be tudom szerezni :)

chimie · http://addict.blog.hu/tags/brief 2011.03.31. 12:52:46

teljesen rendben van. lehetne merészebb, de gondolom ez nem az ügynökségen múlt. plusz a promó ötlet is bombabiztos.
egy reklám amit egy kocmsában is szívesen néznek majd :)

Gluid01 2011.03.31. 14:32:29

Szerintem a hangtól, és a lépcsőn leesős jelenettől eltekintve jó, bár én a promot kicsit jobban magyaráztam volna, mert nagy ötlet. De még így is jobb, mint sok másik. Nálam 4-es.

zsombor 2011.03.31. 18:42:14

szerintem kedves Koncz Gábortól, hogy felolvassa az insightot, de igazán lehetett volna hirdetést is készíteni belőle utána. értem, hogy a hős mondatok meg a béna látvány közötti kontraszt az ötlet, de a végén ez a vonal is elhasal, amikor azt mondják, hogy összegyűlünk, hogy együtt szurkoljunk a haverokkal, és a haverok a képen összegyűlnek, hogy együtt szurkoljanak.

az előtte levő részek meg csak simán nem, nekem (ócók, pedig az lehetne jó), de attól még lehet, hogy másnak igen.

btw behozhatná valaki a carlingot.

ethan blow 2011.04.07. 09:03:42

Szerintem nem rossz ez.

Zb74 2011.09.28. 22:04:10

"szerintem kedves Koncz Gábortól, hogy felolvassa az insightot"

Nekem ugyanez ugyrott be róla; ez nem reklám, csak egy célcsoport-megszemélyesítés vagy egyéb belsős szöveg, amit a pozicionáláshoz, márkatervezéshez, briefeléshez stb. használnak. Ennél gázabb dolgot egyszer láttam; akkor konkrétan a storyboardot adták le reklám gyanánt, de ne kérdezzétek, mi volt (talán margarin).

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása