Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Úgy tűnik, hogy a két sportszergyártó legenda, az Adidas és a Nike idén is folytatják könyörtelen csatájukat a reklámok mezején. Az Adidas "All in" filmje után a konkurencia fricskát mutatott a giga-költségvetésű filmnek egy olcsóbb, “100%-ig újrahasznosított” szpottal. De a küzdelem itt nem ért véget. Az Adidas pár napja útnak indított egy erősen viral szagú videót, amiben néhány táncos live act-ezik a márka vadonatúj cipőivel. Az ötlet nagyon jó, a baj csak az, hogy a Nike korábban már megcsinálta.
Az ő filmjükben egy japán csapat, a Hifana játszik a cipőkön, melyek mindegyikéhez egy-egy hangeffekt van hozzákötve. Azt gondolhatnánk, hogy az egész kamu, pedig nem az. A cipőkbe ugyanis hajlékony mozgásérzékelők vannak beépítve, amiket egy őrült zseni, Tomoaki Yanagisawa tervezett. A programozásért pedig Daito Manabe felelt, akinek már korábban is voltak szokatlan performanszai. A film telitalálat: újszerű, fiatalos, átjön a Nike életérzés, jól látszódnak a termékek és egyben van az egész.
Ezek után az Adidas videója kevésbé fogott meg, pedig a Les Twins táncosai mindent beleadnak a produkcióba. Ráadásul ezeket a cipőket tényleg meg lehet venni és egy program segítségével hasonló zenéket kreálni. Ha egy évvel korábban jönnek ki az ötlettel, azt mondom, hogy zseniális. Így csak nagyon jó. Kíváncsian várjuk, mi lép erre a Nike.
UPDATE: A post megírása után bukkantam rá az Adidas többi videójára, amiben más zenei hírességek is tesztelik a cipőket. Így egy fokkal jobb a helyzet, de nem változtat azon a tényen, hogy az ötlet koppintás.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.