Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Az elmúlt hetekben egy furcsa reklám kering a hazai tévécsatornák képernyőin, amely minden bizonnyal felborzolja az átlagnézők kedélyeit. Az amerikai Skittles szpotja messze kiemelkedik az átlagból, hiszen annyira szokatlanul próbálja népszerűsíteni a terméket, amire idehaza, de külföldön se nagyon láttunk példát. Reklámbuzi 1 évvel ezelőtt remekül megfogalmazta a márka reklámjainak kvintesszenciáját: “Nincs hagyományos értelemben vett sztori, sokszor még csak értelme sincs a filmeknek, egyszerűen annyira őrült az egész, hogy ha az ember hagyja őket hatni, akkor nem lehet nem szeretni azokat”
Pont ilyen az idehaza is futó reklám, ami egyébként még az emészthető kategóriába sorolható. A “Fejd meg a szivárványt” fősorral futó szpotban végignézhetjük, amint megfejnek egy szivárványt majszoló zsiráfot, ami tej helyett Skittles-t ad. Őrült? Az. Emlékezetes? Nagyon.
Bár a zsiráfos film már majdnem 2 éves, érthető, hogy a hazai képviselet ezzel indított, hiszen az újabbak még merészebbek és bolondabbak. A legfrisebb kampányukkal is sikerült ezt bebizonyítaniuk, hiszen a filmek csak úgy tobzódnak az agyzsibbasztó jelenetekben. Ráadásul nem csak puszta internetes videókról van szó, hanem olyan “interaktív” szösszenetekről, melyekben mi, nézők is aktív részesei lehetünk a sztorinak. Nincs más dolgunk, mint a képernyőre tenni a kezünket és várni a szivárvány hatást! Taste the rainbow!
Kértek még? Kattintsatok a továbbra!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.