Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A hazai autópályákon utazva könnyen azt gondolhatja az átlag reklámfogyasztó, hogy ezeken a helyeken csak óriásplakátokon lehet hirdetni, és azokon is szinte csak az unalmasságuk miatt már-már közveszélyes balesetmegelőzési üzeneteket, téli gumi vásárlására buzdító reklámokat, na meg a legközelebbi Tesco áruház távolságát lehet feltüntetni. Arra, hogy az egyen-billboardokon túl is van élet, a Hot Wheels kisautókat gyártó Mattel hozott rögtön két bizonyítékot. Valamiért mindkettő Latin-Amerikában született meg. Mexikóban két hatalmas gyereket fektettek az út mellé, akik között elhaladva az autósoknak úgy tűnhetett, mintha ők maguk válnának egy pillanatra játékautókká, melyeket a gyerkőcök boldogan figyelnek. A másik, nem kevésbé látványos megoldással Kolumbiában örvendeztették meg a vezetőket. Itt egy hatalmas loopot, azaz egy a Hot Wheels pályákról ismert hurkot építettek a felüljáróra, ami távolról tényleg úgy tűnhetett, mintha az áthaladóknak meg kellene tenniük ezt a karikát. Mindkét megoldás váratlan, szellemes, és ügyesen demonstrálja azt, hogy a Hot Wheels kocsik tökéletesen leutánozzák a valóságos autókat a kicsiknek. Bárcsak itthon is láthatnánk ilyen megoldásokat!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.