Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Az utóbbi időben megfigyelhető egy újfajta trend, amiben a reklámozók különféle platformokon átívelő történetekben mesélik el a fő üzenetet és szórakoztatják a nézőket. Minden a tavaly karácsonyi Születés videóval kezdődött, amiben a kis Jézus digitális világra jövetelét csodálhattuk meg. A portugál Excentric ügynökség PR filmjében a Google, Wikipedia, Gmail, Foursquare és Facebook oldalain keresztül mutatták be a jól ismert történetet, amit így tízmillióan néztek meg a Youtube-on.
Egy hónap múlva az Intel jött ki egy hasonló koncepciójú, ám sokkal látványosabb filmmel, amiben egy őrületes hajszának lehettünk szemtanúi. A különleges történetben egy szexi kémnőt üldöznek keresztül-kasul a különböző – Intel processzor által futtatott – programokon. A főhősnő és üldözői Excelben, Facebook-on, iTunes-ban, Google Maps-en és még sok-sok más alkalmazáson keresztül rohangálnak a kétperces filmben.
Szexi csaj és rohangálás ugyanígy megtalálható a Magnum legújabb interaktív kampányában, ahol ezúttal már nem csak nézőként, de irányítóként élvezhetjük végig a történetet. A rendkívül szórakoztató és látványos flash-játékben mi irányíthatjuk a női szereplőt, akinek legfőbb feladata, hogy a különböző weboldalakról minél több csoki bonbont gyűjtsön be. A Pleasure Hunt koncepciója arra épül, hogy az internet tele van örömökkel, akárcsak egy egy finom Magnum. A játék pedig tele van product placementtel, hiszen többek közt a Samsung, a Dove, a Saab és a Youtube weboldalain rohangálhatunk – nem is beszélve a számtalan hotel, ékszer, divat és fotós oldalról. Egy szó mint száz, szerintem az idei év eddigi legnagyobb online durranásáról van szó, amit nektek is ki kell próbálnotok. Öröm-vadászatra fel!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.